شرکت کارگیل متعهد به بازگرداندن 600 میلیارد لیتر آب تا سال 2030

قابل اعتماد دسترسی به آب تمیز ضروری است برای مردم و کشاورزی است. به طور فزاینده ای فقیر در دسترس بودن آب و کیف

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

قابل اعتماد دسترسی به آب تمیز ضروری است برای مردم و کشاورزی است. به طور فزاینده ای فقیر در دسترس بودن آب و کیفیت را تهدید می کند بسیاری از جوامع در سراسر جهان است. شرکت کارگیل است که متعهد به توسعه و شتاب و کشاورزی راه حل های حفاظت و بهبود منابع آب. به عنوان یک نتیجه این شرکت مجموعه ای جدید جهانی آب برای رسیدن به اهداف مدیریت پایدار آب در آن عملیات و تمام اولویت حوزه هاي آبخيز سال 2030.

برای رسیدن به آن اهداف و بهبود دسترسی به آب پاک کارگیل خواهد

  • بازگرداندن 600 میلیارد لیتر آب در اولویت های آبخیز
  • کاهش 5 میلیون کیلوگرم آلاینده های آب در اولویت های آبخیز
  • بهبود دسترسی به آب آشامیدنی سالم در 25 اولویت های آبخیز
  • پیاده سازی آب ما پاسداشت برنامه در 81* اولویت امکانات

"جهان متکی بر دسترسی به آب پاک برای سلامتی, تغذیه و رونق اقتصادی گفت:" دیو MacLennan, شرکت کارگیل است رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل. "ما باید در پیدا کردن راه هایی برای بهبود کیفیت آب و در دسترس بودن در جوامع که در آن زندگی می کنیم و کار می کنند در حالی که همچنین پیشبرد پایداری و بازده ما زنجیره تامین. ما با تمرکز خاص بر روی چالش های مواجه شده توسط جوامع محلی و منابع آبی برای سرعت بخشیدن ما تاثیر مثبت است."

حمایت از تصویب احیا کشاورزی و شیوه های بهبود سلامت خاک بازگرداندن آب و کاهش رواناب مواد مغذی.

کشاورزی, تغذیه, جهان, اما آن را نیز یک عامل عمده جهانی چالش آب و گازهای گلخانه ای است. با حدود 70 درصد از آب شیرین جهان در حال استفاده برای کشاورزی شرکت کارگیل می داند که چقدر مهم است برای محافظت و افزایش آن آب استفاده کنید. افزایش سلامت خاک است بسیاری از مزایای مرتبط از جمله کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و بهبود کیفیت آب و افزایش خشکسالی انعطاف پذیری, افزایش کشاورز رفاه و کمک به تغذیه رشد جمعیت جهانی است.

  • همکاری با دانشگاه ایالتی اوهایو کالج, مواد غذایی, کشاورزی و علوم زیست محیطی (CFAES), شرکت کارگیل خواهد همکاری با ایالت اوهایو آب با کیفیت فرمت همکاران به مشارکت کشاورزان در اجرای احیا کشاورزی و شیوه های متمرکز بر سلامت خاک و مواد مغذی مدیریت. شرکت کارگیل نیز حمایت از تشکیل یک آب با کیفیت کنسرسیوم تحقیقاتی برای ترویج کاربردی و میان رشته ای در مزرعه تحقیقاتی سراسر کشور که بخشی از آن متاثر شده اند شکوفه های مضر جلبک. از طریق این همکاری جدید شرکت کارگیل کمک خواهد کرد که اتصال کشاورزان در شمال غربی اوهایو به منابع مالی مانند H2Ohio دولت آب با کیفیت طرح برای شیوه های حفاظت و دسترسی به لبه برش مواد مغذی نرم افزار و سنجش از راه دور تجهیزات و فن آوری است. با اتخاذ این شیوه کشاورزان نه تنها به بهبود بهره وری از فعالیت های خود و سلامت خود را به خاک اما همچنین بهبود کیفیت آب از طریق کاهش مواد مغذی از دست دادن و کمک به کاهش شکوفه های جلبکی است که تاثیر دریاچه ایری و داخلی آب شرب.
  • در مکزیک شرکت کارگیل شده است کار کردن با زن مقبول سفله و بین المللی ذرت و گندم در بهبود مرکز (CIMMYT) برای بیش از سه سال برای اجرای برنامه هایی که فعال کردن ذرت کشاورزان به اتخاذ شیوه های کشاورزی پایدار مانند خاک مطبوع کود و مواد مغذی مدیریت و بهبود آبیاری. تلاش های متمرکز در ایالت ایدالگو و خالیسکو واقع در بخش مرکزی از مکزیک است. برنامه های ارائه شده صرفه جویی آب از بیش از 1 میلیارد لیتر از آنها آغاز شد و در سال 2018 است.
  • علاوه بر این شرکت کارگیل پیوست نیروهای با آیووا انجمن سویا و مقدار سرمایه گذاری برای راه اندازی یک مشارکتی, بازار, بر اساس برنامه به بهبود سلامت خاک کربن ذخیره سازی و کیفیت آب در حدود 9,500 هکتار در آیووا. این صندوق را در رسیدن به حدود 170,000 پوند نیتروژن کاهش و 14,250 پوند از فسفر کاهش آب است. هدف این برنامه این مقیاس تا 100000 هکتار در سال آینده و همچنین به دنبال راه هایی برای آوردن این نوع از برنامه به سایر نقاط جهان است.

دسترسی به آب آشامیدنی

دسترسی به آب تمیز و اساسی است برای جوامع به رشد است. شرکت کارگیل با این نسخهها کار با همکاران در سراسر جهان به منظور بهبود دسترسی به آب آشامیدنی و بهداشت. در اندونزی شرکت کارگیل است همکاری با مراقبت در ترویج پایدار و مواد غذایی امن جهان پروژه است که اجرای بهتر امکانات بهداشتی در مدارس و آموزش دانش آموزان, معلمان و جوامع سالم شیوه های بهداشت و ارائه آموزش تغذيه. در اولین فاز این برنامه رسیده است بیش از 75 ، 000 مردم و بهبود امکانات بهداشتی در 28 مدارس.

پیشبرد نظارت آب در شرکت کارگیل امکانات

در علاوه بر این به اولویت آب در آن زنجیره تامین و جوامع کارگیل در حال کار برای پیشبرد مدیریت پایدار آب در آن عملیات. این شرکت را پیاده سازی آب پاسداشت برنامه است که مجموعه ای از بهترین شیوه ها و اهداف تراز وسط قرار دارد به داد برای نظارت بر آب استاندارد در 81* اولویت امکانات تا سال 2025.

رانندگی صنعت گسترده تغییر

به عنوان یک عضو از آب انعطاف پذیری ائتلاف است که در یک صنعت محور مدیر عامل led ابتکار شرکت کارگیل متعهد به همکاری با شرکت های دیگر دولت ها و جوامع برای کاهش تنش آبی جهانی تا سال 2050. همکاری با یکدیگر در سراسر آب زنجیره ارزش این ائتلاف را حفظ جهان منابع آب از طریق اقدام جمعی و بلند پروازانه سنجش تعهدات برای ایجاد یک آب انعطاف پذیر آینده.

"کشاورزی است که چگونه ما به این انجام می شود گفت:" MacLennan. "هنگامی که ما سرمایه گذاری در کشاورزی احیا کننده برنامه های که موجب افزایش سلامت خاک و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ما همچنین بهبود کیفیت آب و افزایش خشکسالی انعطاف پذیری و بهبود دسترسی به آب تمیز. با کار در سراسر این صنعت و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ما می تواند به حفاظت از جهان را از منابع آب و کمک به ایجاد یک ارتجاعی عادلانه اقتصاد به اندازه کافی با آب پاک برای همه است."

تنظیم و مبتنی بر علم با اهداف

اهداف مبتنی بر علم و توسعه یافته در همکاری نزدیک با موسسه منابع جهانی (WRI).

"شرکت کارگیل به اهداف نشان دهنده نسل بعدی از آب اهداف. در حالی که برای سال شرکت مجموعه ای از اهداف است که سعی کنید به آدرس جهانی آب مسائل محلی طبیعت مشترک چالش های آب به معنای اهداف لزوما معنی دار در مناطق که در آن شرکت کار و یا از جایی که آنها منبع. اما شرکت کارگیل آخرین جاه طلبی مجموعه اهداف خاص به حوضه آبریز زمینه و شدت محلی آب چالش ها" گفت: سارا واکر مدیر ارشد کیفیت آب و کشاورزی در موسسه منابع جهانی. "WRI تحسین این رویکرد اصلی و معتقد است که آن را کمک به هموار کردن راه برای دیگر شرکت ها در سراسر جهان به اتخاذ و عمل بر - متنی خود را آب اهداف به طوری که ما می توانیم در مجموع حرکت سوزن بر پایدار آب استفاده کنید."

شرکت کارگیل معتقد است که کشاورزی است چگونه جهانی مواد غذایی سیستم می تواند تبدیل به بیشتر پایدار. علاوه بر آن آب جهانی اهداف شرکت کارگیل است تلاش های پایداری تمرکز بر استفاده از زمین آب و هوا کشاورز رفاه و امنیت غذایی.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت کارگیل آب اهداف و برنامه های, لطفا از منابع آب در صفحه Cargill.com.

*تعدادی از اولویت امکانات ممکن است در طول زمان تغییر با توجه به ادغام divestitures یا تغییرات قابل توجهی به شرکت کارگیل عملیات.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 155,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 155 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب