25 سال از بوش ESP®: بیشتر لغزیدن

در اتحادیه اروپا به تنهایی برنامه الکترونیکی ثبات را نجات داده است برخی از 15,000 زندگی می کند.در سراسر جهان,

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399
  • در اتحادیه اروپا به تنهایی برنامه الکترونیکی ثبات را نجات داده است برخی از 15,000 زندگی می کند.
  • در سراسر جهان, 82 درصد از خودروهای سواری از ویژگی های ترمز ضد سیستم.
  • هارالد Kroeger: "توسعه ESP® شد یک نقطه عطف در مسیر به ما چشم انداز صفر' از بیشتر مرگ و میر جاده ای."

یک جاده و ناگهانی گریزان مانور: یک زمان وجود دارد که چنین وضعیتی را غالبا به پایان رسید در یک خندق و یا در مقابل یک مانع سقوط و به ندرت با تلفات یا صدمات شدید. تقریبا 25 سال پیش به روز درمان شد و در نهایت ارائه شده در شکل یک اختراع پیشگام – ESP® برنامه الکترونیکی ثبات است که بوش و دایملر-بنز برای اولین بار راه اندازی شد در S-class وسایل نقلیه در سال 1995. از آن پس ESP® شده است نگه داشتن وسایل نقلیه با خیال راحت در مسیر نیز در شرایط بحرانی. بوش تصادف محققان تخمین می زنند که در اتحادیه اروپا به تنهایی ترمز ضد سیستم ذخیره برخی از 15,000 زندگی بیش از 25 سال گذشته و همچنین جلوگیری از کمتر از یک و نیم میلیون حوادث مربوط به صدمه شخصی. همراه با کمربند ایمنی و کیسه هوا و ESP® است که یکی از مهم ترین زندگی-نکات و ترفندها در یک وسیله نقلیه. "توسعه برنامه الکترونیکی ثبات بود و یک نقطه عطف در مسیر به ما چشم انداز صفر' از بیشتر مرگ و میر جاده ای می گوید:" بوش هیئت مدیره عضو هارالد Kroeger. "ESP® یک مثال برجسته از آنچه که ما به معنای" اختراع برای زندگی است." نوآوری ممکن است از سال 1995 اما هیچ چیز وجود دارد که مورخ در مورد آن: بوش به طور مداوم بهبود آن ترمز ضد سیستم و تولید بیش از 250 میلیون ESP® سیستم به تاریخ. اتومبیل های مدرن هستند غیر قابل تصور و بدون این الکترونیکی فرشته نگهبان. در سراسر جهان, 82 درصد از خودروهای جدید مجهز به ESP®. در سال 2017 این رقم 64 درصد است.

"توسعه برنامه الکترونیکی ثبات بود و یک نقطه عطف در مسیر به ما چشم انداز صفر' از بیشتر مرگ و میر جاده ای." بوش هیئت مدیره عضو هارالد Kroeger

ESP® می تواند به جلوگیری از 80 درصد از لغزیدن حوادث

به خصوص زمانی که جاده خیس یا یخ زده, زمانی که طفره رفتن از موانع غیر منتظره مانند حیوانات در جاده ها و همچنین در هنگام رانندگی به خم شدن بیش از حد سریع برنامه الکترونیکی ثبات بدتر ، با ESP® در هیئت مدیره تا 80 درصد از لغزیدن حوادث می توان جلوگیری کرد. آن ترکیبی از عملکرد ترمز ضد قفل antilock braking system و کنترل کشش TCS سیستم اما می توانید بطور قابل توجهی بیشتر است. آن را نیز تشخیص خودرو لغزیدن حرکات و فعالانه به مقابله با آنها.

این ترمز ضد سیستم با استفاده از اطلاعات در مورد خودرو دینامیک برای تشخیص اینکه آیا ماشین در حال رفتن در جهت راننده فرمان. در صورت وجود اختلاف بین این دو عامل ESP® بدتر ، این صدا ممکن است ساده است اما در واقع یک فرایند پیچیده است. هوشمند سنسور کمک مقایسه زاویه فرمان و خودرو مسیر 25 بار در ثانیه. اگر دو انشعاب ESP® کاهش گشتاور موتور و ترمز چرخ های فردی. در این روش سیستم کمک می کند تا جلوگیری از راننده خودرو از شکستن دور و یا لغزیدن به طور موثر کنند بسیاری از حوادث در جوانه.

دستیابی به موفقیت در زیر الک آزمون

داستان پشت این دستاورد یک است. آن را در آغاز سال 1980 ابتدا با تلاش های مستقل توسط بوش و دایملر-بنز را در رسیدن به وسیله نقلیه ثبات است. از سال 1992 تا راه اندازی بازار, کارشناسان از این دو شرکت با هم در یک پروژه واحد. افسانه ای الک آزمون از سال 1997 به کمک این سیستم رسیدن به دستیابی به موفقیت: در طول آزمون به صورت یک کرون مجله خودرو, مرسدس بنز, A-کلاس, نوک بیش از زمانی که ساخت ناگهانی گریزان مانور. مرسدس بنز در پاسخ با ساخت ESP® تجهیزات استاندارد. از آنجا که زمان بیشتر و بیشتر وسایل نقلیه مختلف بسیاری از خودروسازان باید به تصویب ترمز ضد سیستم.

کمتر حوادث و صدمات کمتر کمتر مرگ و میر – قانونگذاران نیز به رسمیت شناخته شده و از مزایای ESP® و آن را از ویژگی های اجباری از وسایل نقلیه در بسیاری از نقاط جهان. در اتحادیه اروپا الزامی فرایند تدریجی است. از نوامبر 2011 در ابتدا اجباری برای جدید مسافری و تجاری-انواع خودرو و از نوامبر 1, 2014, برای همه تازه ثبت نام خودروهای سواری و وسایل نقلیه تجاری. و همچنین در آرژانتین استرالیا برزیل کانادا چین اکوادور, اسرائیل, ژاپن, Malysia نیوزیلند و روسیه و کره جنوبی و ترکیه و ایالات متحده ترمز ضد سیستم است یا از نظر قانونی موظف یا خودخواسته تعهد است. تجربه اروپا نشان می دهد که اگر نسبت به وسایل نقلیه شامل سیستم افزایش می یابد, تصادف اعداد قرار می گیرند.

"ESP® گرفته است ایمنی جاده به یک سطح جدید." بوش هیئت مدیره عضو هارالد Kroeger

اساس برای رانندگی خودکار

"ESP® گرفته است ایمنی جاده به یک سطح جدید" Kroeger می گوید. و آن را انجام داده است تا در سراسر طیف متنوعی از انواع خودرو. بوش ارائه می دهد سفارشی ESP® سیستم انتقال قدرت تمام انواع از احتراق موتور به موتور الکتریکی و وسایل نقلیه از همه نوع از خودروهای کوچک برای وسایل نقلیه تجاری. حتی برای موتوری دو چرخ این شرکت را توسعه داده است یک نوع از ESP®. این کارشناس موتور سیکلت کنترل پایداری که بوش راه اندازی شد در سال 2013 را تضمین می کند به بهترین شکل ممکن ثبات در تمام موقعیت های سواری و بیشتر پیشگام جاده-ایمنی دستاورد است.

در همان زمان ESP® پایه تکنولوژی برای بسیاری از راننده کمک های سیستم و همچنین برای رانندگی خودکار است که با بوش است و به دنبال آن چشم انداز صفر است. "چه جدید و یا سعی و آزمایش بوش فن آوری های هشدار و حمایت از رانندگان در شرایط بحرانی. و به طور فزاینده آنها در یک موقعیت به فرض یکنواخت و خسته وظایف. این به ما می دهد یک فرصت برای کاهش تعداد تصادفات و مرگ و میر جاده ای," Kroeger می گوید. آیا با یا بدون راننده در چرخ بوش خواهد بود گزنده حوادث در جوانه در آینده نیز هست.

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ از ESP® و نوآوری های دیگر از بوش برای ایمنی جاده ها را می توان در اینجا یافت نشد.

Mobility Solutions بزرگترین بوش گروه بخش کسب و کار. آن را به تولید فروش 46.8 میلیارد یورو در سال 2019 و در نتیجه کمک 60 درصد از کل فروش از عملیات. این باعث می شود Bosch گروه یکی از پیشرو خودرو و تامین کنندگان. تحرک راه حل های بخش کسب و کار به دنبال یک چشم انداز تحرک است که امن و پایدار و هیجان انگیز و ترکیبی از گروه تخصص در حوزه های شخصی, اتوماسیون, برق و اتصال. برای مشتریان خود در نتیجه یکپارچه شده است mobility solutions. بخش کسب و کار مناطق اصلی فعالیت هستند تکنولوژی تزریق و انتقال قدرت از لوازم جانبی برای موتورهای احتراق داخلی, متنوع, راه حل برای انتقال قدرت برق خودرو سیستم های ایمنی راننده-کمک و عملکرد خودکار, تکنولوژی, برای, کاربر پسند, سرگرمی و همچنین به عنوان خودرو-به-خودرو و خودرو-به-زیرساخت های ارتباطی تعمیر-فروشگاه مفاهیم و فن آوری و خدمات خودرو aftermarket. بوش مترادف با مهم خودرو, خلاقیت و نوآوری, مانند, الکترونیکی, موتور, مدیریت, ESP ترمز ضد سیستم کامان ریل دیزل فن آوری است.

بوش گروه بوش است یک تامین کننده پیشرو جهانی فن آوری و خدمات است. این استخدام حدود 400,000 همکاران در سراسر جهان (از تاریخ 31 دسامبر 2019). شرکت تولید فروش 77.7 میلیارد یورو در سال 2019. عملیات خود را در حال تقسیم به چهار بخش کسب و کار: Mobility Solutions, صنعتی, فن آوری کالاهای مصرفی و انرژی و تکنولوژی ساختمان. به عنوان یک پیشرو IoT ارائه دهنده بوش ارائه می دهد راه حل های نوآورانه برای خانه هوشمند, صنعت 4.0 و متصل تحرک. بوش به دنبال یک چشم انداز تحرک است که پایدار و امن و هیجان انگیز است. آن را با استفاده از تخصص خود در تکنولوژی سنسور و نرم افزار و خدمات و همچنین به عنوان خود را IoT ابر برای ارائه به مشتریان خود ارتباط متقابل دامنه راه حل از یک منبع واحد. بوش گروه هدف راهبردی است که به منظور تسهیل در ارتباط با محصولات و راه حل هایی که هر کدام شامل هوش مصنوعی (AI) و یا توسعه یافته اند و یا تولید با آن کمک کند. بوش بهبود کیفیت زندگی در سراسر جهان با محصولات و خدمات نوآورانه و جرقه شور و شوق. در کوتاه بوش ایجاد تکنولوژی است که "اختراع برای زندگی است." بوش گروه شامل Robert Bosch GmbH و آن حدود 440 تابعه و شرکت های منطقه ای در 60 کشور جهان است. از جمله فروش و خدمات همکاران بوش جهانی تولید و مهندسی و شبکه فروش را پوشش می دهد تقریبا در هر کشور در جهان است. پایه ای برای آینده این شرکت رشد نوآورانه خود قدرت است. بوش در استخدام برخی از 72,600 همکاران در تحقیق و توسعه در 126 مکان در سراسر جهان و همچنین حدود 30,000 مهندسین نرم افزار.

اطلاعات اضافی در دسترس است آنلاین در www.bosch.com, www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب