چین 'مبهم' امنیت ملی قانون جرقه بین المللی نگرانی برای هنگ کنگ

حقوق بشر سازمان ملل متحد است با بیان "زنگ" بیش از سرعت و ابهام از پکن قانون بحث انگیز است. در ضمن آلمان اصرار

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

حقوق بشر سازمان ملل متحد است با بیان "زنگ" بیش از سرعت و ابهام از پکن قانون بحث انگیز است. در ضمن آلمان اصرار رهبران اتحادیه اروپا برای رسیدگی به تهدیدات احتمالی به هنگ کنگ آزادی است.

سازمان ملل متحد روز جمعه با ابراز نگرانی از سرعت و ابهام امنیتی جدید قانون که پکن تحمیل کرده است در نیمه مستقل چینی در شهر هنگ کنگ است.

ژنو-بر اساس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل برای حقوق بشر گفت که یک تجزیه و تحلیل مقدماتی از بحث امنیت قانون یافت که جرائم به وضوح تعریف نشده است که می تواند آن را ترک باز به تفسیر و آن را در معرض خطر بودن اعمال خودسرانه و یا تبعیض آمیز شیوه ای.

"ما نگران هستند که بازداشت آنها در حال حاضر ساخته شده تحت قانون با اثر فوری هنگامی که اطلاعات کامل و درک دامنه جرائم" گفت: حقوق بشر سازمان ملل متحد, سخنگوی Rupert Colville در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو است.

سخنگوی اشاره کرد که امنیت قانون تأکید آزادی های بنیادی در روند دادرسی در دادگاه و حقوق سیاسی.

ادامه مطلب: هنگ کنگ فعال ناتان قانون می گوید او فرار کرد شهر

نگرانی از اتحادیه اروپا

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: اتحادیه اروپا (EU) وزیران نیز مورد بحث ممکن است تهدید به هنگ هنگ آزادی تحت قانون امنیت در ملاقات بعدی خود را.

آنگلا مرکل گفته بود زودتر او نگران بود این شهر استقلال بود که "برده" است و آلمان را در بالا بردن مسائل مربوط به چین از وضعیت حقوق بشر در طی آن ریاست اتحادیه اروپا آغاز شد که در این ماه.

بریتانیا و ایالات متحده نیز محکوم امنیت ملی قانون و تهدید پکن به برخورد با تحریم و یا ارائه پناهگاه به هنگ Kongers.

کانادا روز جمعه اعلام کرد که آن را به حالت تعلیق آن معاهده استرداد با هنگ کنگ در پی چین حرکت به اعمال قانون است. وزیر امور خارجه فرانسوا-Philippe شامپاین همچنین گفت که کانادا دیگر نمی خواهد صادرات حساس نظامی اقلام به هنگ کنگ در آینده است.

پکن می گوید آن را به دنبال بازگرداندن ثبات در خاک پس از یک سال تظاهرات که به خشونت تبدیل شد در زمان و نه سرکوب آزادی هنگ Kongers.

چین منصوب تندرو به رهبری هنگ کنگ آژانس امنیت

در ضمن چین منصوب حزب رسمی ژنگ Yanxiong به سر دفتر تنظیم شده توسط قانون است که گسترش قدرت به سرزمین اصلی ماموران امنیتی به کار در هنگ کنگ است.

ژنگ, 56, یک کلکسیون بهترین و شناخته شده برای سرکوب اعتراضات در سرزمین اصلی. در سال 2011 او به دست آورده شهرت خود را برای زنی در برابر خشونت آمیز ضد فساد تظاهرات در روستای Wukan شرق استان گوانگدونگ است.

ادامه مطلب: چین امنیت قانون: پایان هنگ کنگ نیمه مستقل ،

"او به سختی مجری قانون و نظم فرد" ویلی لام یک متخصص در چین حزب کمونیست در دانشگاه چینی هنگ کنگ گفت: فرانسه آژانس خبری AFP.

روز جمعه انتصاب ژنگ به آژانس امنیت آمد و به عنوان یک مرد متهم به عمد از رانندگی موتور سیکلت خود را به یک گروه از افسران پلیس در روز چهارشنبه شد اولین نفر در هنگ کنگ به شارژ تحت قانون تامین. سه نفر گزارش چپ زخمی شدند.

تانگ یانگ-کیت 23 متهم شد با اولین امنیت ملی جرایم: تروریسم و تحریک تجزیه طلبی.

mvb/rs (AFP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب