Gap Inc. راه اندازی B2B فروش برای سازمان های خرید قابل استفاده مجدد غیر پزشکی درجه پارچه ماسک صورت

Gap Inc. (NYSE: GPS) امروز اعلام کرد آن را راه اندازی کرده است یک محصول B2B برنامه های متمرکز بر ارائه سازمان

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

Gap Inc. (NYSE: GPS) امروز اعلام کرد آن را راه اندازی کرده است یک محصول B2B برنامه های متمرکز بر ارائه سازمان های بزرگ با کیفیت بالا قابل استفاده مجدد غیر پزشکی درجه پارچه ماسک صورت* برای عرضه به کارکنان خود را به عنوان آنها استقبال آنها را به کار.

با تاثیر فوق العاده ای COVID-19 در جهان, Gap Inc. دارای تکیه داد و به سرعت کار می کرد برای خدمت به مشتریان در فوتی و فوری و متفاوت راه. به عنوان کارفرمایان برای ارائه خود را با تیم ها و مشتریان با امن و سالم کار, محیط, Gap Inc. دارای اهرمی عمیق خود در زنجیره تامین روابط و چالاک عملیات برای ارائه به شرکت در هر دو بخش خصوصی و دولتی با کیفیت بالا قابل استفاده مجدد غیر پزشکی درجه پارچه ماسک صورت برای کارکنان خود را. به تاریخ, Gap Inc.'s به تازگی راه اندازی B2B ماسک صورت برنامه به فروش می رسد حدود 10 میلیون غیر پزشکی درجه ماسک صورت برای کارفرمایان از جمله شهر نیویورک ایالت کالیفرنیا Kaiser Permanente و پیشرو در شرکت مشاوره.

"در مواجهه با این بیماری همه گیر شکاف Inc. تیم قادر بود تا به سرعت پاسخ به یک مشتری نیاز به ماسک. پس از آن ما به فروش می رسد میلیون ها نفر از غیر پزشکی درجه ماسک برای مشتریان در سراسر مارک های ما" گفت: John فشار سر از تجارت الکترونیک و فن آوری در فاصله Inc. "ما به سرعت شروع به شنیدن از شرکت هایی مثل ماست که می خواست می شود قادر به تامین کارکنان خود را با همان محصول بنابراین ما هیجان زده به گسترش ما با کیفیت بالا و قابل استفاده مجدد غیر پزشکی درجه پارچه ماسک صورت ارائه به سازمان هایی که می خواهند برای کمک به حفاظت از کارکنان خود را به عنوان آنها دوباره وارد نیروی کار است."

Gap Inc. در حال حاضر در پاسخ به فراخوان به اقدام توسط میلیون ها نفر از منابع غیر ماسک های پزشکی و دیگر تجهیزات حفاظت فردی برای جامعه بهداشت و درمان و شرکت خانواده برندها را در پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان برای استفاده روزمره در همکاری با متخصصان پزشکی. شرکت برندها نیز دادن, اهدای بیش از 200 ، 000 غیر پزشکی ماسک برای سازمان های اجتماعی و کمک به باعث می شود که کمک به کسانی که نیاز دارند در طول این بحران است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و سازمان بهداشت جهانی هنوز هم اصرار مردم به پوشیدن ماسک یا پوشش زمانی که خارج از خانه است. برای کسب و کار است که برنامه را دوباره باز Gap Inc. ارائه یک انتخاب غیر پزشکی ماسک صورت در مقادیر انبوه -- شروع در یک مقدار حداقل تعداد سفارش از 100,000 واحد-و در انواع رنگ ها و نمونه. به ارائه این خدمات به شرکت های Gap Inc. با استفاده از Salesforce ابر تجارت شروع به کار سریع برای B2B راه حل های تجارت و همکاری با Capgemini به پیاده سازی و خدمات سفارشی وب سایت در کمتر از پنج هفته است که کمک می کند تا مدیریت خرید و سفارشات و ارائه اطلاعات در مورد برنامه کسب و کار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نام تجاری جدید B2B Gap Inc. ماسک صورت برنامه به اینجا مراجعه کنید: https://gapb2b.force.com/DefaultStore/ccrz__HomePage?cclcl=en_US

برای دانلود hi-res تصاویر B2B ماسک صورت اینجا را کلیک کنید: www.gapinc.com/en-us/news/media-center-search?mediacategory=B2B%20Product&currentPage=1

*این است که یک پزشکی-درجه و در نظر گرفته شده است به عنوان یک جایگزین برای پزشکی درجه تجهیزات حفاظت شخصی و یا دیگر توصیه می شود اقدامات لازم برای متوقف کردن جامعه گسترش COVID-19 از جمله اجتماعی فاصله شستن دست های خود و خودداری از دست زدن به صورت خود را. این است که FDA تایید شده محصول است. این محصول باعث می شود هیچ ادعای حفاظت ضد میکروبی و ضد ویروسی حفاظت ذرات تصفیه و یا پیشگیری از عفونت و یا کاهش. این محصول در نظر گرفته شده است برای استفاده در یک محیط پزشکی. این ماسک باید قرار داده نمی شود در کودکان زیر سن 2 هر کسی که مشکل تنفس یا ناخودآگاه ناتوان و یا در غیر این صورت قادر به حذف ماسک را بدون کمک.

# # #

در مورد Gap Inc.
Gap Inc. پیشرو جهانی در خرده فروش ارائه لوازم جانبی و محصولات مراقبت شخصی برای مردان و زنان و کودکان تحت نیروی دریایی, Gap, Banana Republic, Athleta, Intermix جینی و جک و تپه شهرستان برندها. سال مالی 2019 فروش خالص شد $16.4 میلیارد دلار است. Gap Inc. محصولات برای خرید در دسترس در بیش از 90 کشور در سراسر جهان از طریق شرکت-اداره فروشگاه حق رای دادن در فروشگاه ها و سایت های تجارت الکترونیکی. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.gapinc.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن