Coronavirus (COVID-19) به روز رسانی: بیانیه مشترک از وزارت کشاورزی و FDA در مواد غذایی صادرات و محدودیت های مربوط به COVID-19

وزیر کشاورزی سانی پردو و FDA کمیسر Stephen M. هان, M. D. با صدور بیانیه زیر را در مورد مواد غذایی صادرات و محد

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

وزیر کشاورزی سانی پردو و FDA کمیسر Stephen M. هان, M. D. با صدور بیانیه زیر را در مورد مواد غذایی صادرات و محدودیت های مربوط به COVID-19:

"ایالات متحده را درک نگرانی های مصرف کنندگان در اینجا در داخل کشور و در سراسر جهان که می خواهند بدانند که تولید پردازنده و تنظیم کننده هستند و مصرف هر احتیاط لازم به اولویت ایمنی مواد غذایی به خصوص در طول این زمان به چالش کشیدن. اما تلاش های برخی از کشورهای جهانی برای محدود کردن صادرات مواد غذایی مرتبط با COVID-19 انتقال سازگار نیست با شناخته شده علم انتقال است."

"هیچ مدرکی وجود دارد که مردم می توانند قرارداد COVID-19 از مواد غذایی و یا از بسته بندی مواد غذایی. ایالات متحده سیستم ایمنی مواد غذایی نظارت ما سازمان های رهبر جهانی در حصول اطمینان از ایمنی مواد غذایی ما محصولات از جمله محصولات برای صادرات."

سابقه و هدف:

مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC) در رابطه با ایالات متحده ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (OSHA) صادر شده است, راهنمایی برای ساخت امکانات از جمله مواد غذایی و امکانات خاص برای کنترل گسترش COVID-19 بین کارگران است. اما COVID-19 دستورالعمل از CDC و OSHA جداگانه و مجزا از ایمنی مواد غذایی مورد نیاز است که تمام امکانات ایالات متحده آمریکا باید به دنبال برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی.

FDA یک سازمان در درون وزارت بهداشت و خدمات انسانی محافظت از سلامت عمومی اطمینان از ایمنی و اثربخشی و امنیت داروهای انسانی و دامپزشکی واکسن و فرآورده های بیولوژیک برای استفاده انسان و دستگاه های پزشکی. این آژانس همچنین مسئول ایمنی و امنیت کشور ما را تامین مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی, محصولات, که به خارج از تابش الکترونیکی و برای تنظیم محصولات توتون و تنباکو.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن