فورت ناکس Sgt. چاقو توسط همسر بیش از باطل و کارهای فدرال می گویند

یک گروهبان ارتش ایالات متحده مستقر در فورت ناکس وعده داده شده خود را همسر او می خواهم تمیز کردن مبل راحتی—اما

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

یک گروهبان ارتش ایالات متحده مستقر در فورت ناکس وعده داده شده خود را همسر او می خواهم تمیز کردن مبل راحتی—اما این کار را نکرد. بنابراین با توجه به اف بی آی او را با ضربات چاقو او را.

با توجه به جنایی شکایت در دادگاه فدرال این حادثه آغاز شد و با بحث بر سر کارهای خانه به پایان رسید و با یک knifing. زمانی که پلیس نظامی در پاسخ به یک اختلاف داخلی تماس در کنتاکی پایگاه یکشنبه گذشته آنها در بر داشت یک گروهبان کلاس اول به نام شکایت تنها به عنوان "V. G." را با زخم عمیق به نیم تنه بالایی. V. G. همسر Chaniqua بوید شد و بلافاصله بازداشت برای بازجویی. V. G., 46, گرفته شده به دانشگاه از لوئیزویل مرکز تروما با یک سوراخ ریه است.

با مردم quarantining در صفحه اصلی برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus تنش بین زوج های ازدواج کرده اند منفجر شد. زنان در طول تاریخ را شانه بیشتر از بار وقتی که می آید به کارهای روزمره و فعلی جهانی همه گیر آورده این موضوع به تمرکز روشن. اگر چه برخی از گزارش های شرح داده شده به عنوان داشتن رابطه جنسی بیشتر تحت مستند, آمار اولیه از چین که در آن قرنطینه شروع کاهش در ماه مارس در واقعیت نشان می دهد یک افزایش شدید در طلاق.

V. G. که روزانه وحش شناسایی شده به عنوان Verol Gill III محققان گفت که مبارزه با بوید, 42 آغاز شده "بر او نیست تمیز کردن مبل با توجه به بخشی از دست رفته از دستگاه او اجاره شده است." پس از یک تلاش آشکار برای "deescalate وضعیت" دو شروع به تف در هر یک از دیگر. "بوید پس از بازگشت از آشپزخانه با چاقو و گفت: "من آرزو می کنم شما در من دوباره'" شکایت می گوید. "او سپس به دنبال V. G. به آشپزخانه و دو همچنان به استدلال می کنند. بوید پانچ V. G. در صورت دو بار و سپس با ضربات چاقو او را در قفسه سینه است."

بعد از یک مصاحبه با عوامل از ارتش Criminal Investigative بخش بوید بازدید شده توسط اف بی آی است. او گفت که او و V. G. تا به حال سابقه حوادث داخلی و هر دو قبلا شده بود به اتهام حمله به. بوید اصرار داشت که او قصد ندارد به چاقو V. G. و در واقع حتی نمی دانند که او تا به حال انجام شده است. او گفت که او بود برش ترکیه که بوید "آمد و در او" اضافه کردن به قبل از آن ادعا می کنند که V. G. خود "lunged به چاقو."

بعد از اینکه چاقو, V. G. زد به خانه همسایه برای کمک به اما هیچ کس جواب درب با توجه به شکایت. او پس از بازگشت به خانه او گذاشته بوید به تماس مادر خود را, اما تصمیم گرفت آن بهتر خواهد بود به سادگی به 911 تماس بگیرید.

بوید بود به اتهام حمله با یک سلاح خطرناک به قصد انجام بدن آسیب برساند. او مجهز به یک مچ پا نظارت بر دستور قاضی برای دور ماندن از V. G. و منتشر شده $25,000 نا امن باند. بوید زندگی با مادر در انتظار حضور در دادگاه در تاریخ 23 ژوئن برنامه ریزی شده است که برگزار می شود از طریق ویدئو کنفرانس.

بوید در دادگاه منصوب وکیل هارون لسبیین گفت: روزانه وحش که بوید "به شدت رد می کند اتهامات و به نظر می رسد به جلو به ارائه نسخه کامل از وقایع در زمان مناسب." لسبیین گفت بوید شده بود مورد آزار قرار گرفته توسط V. G. شد و در مراحل پایان دادن به رابطه.

"این مایه تاسف است که با توجه به اینکه تاریخ اجرای قانون فکر آن لازم است به موضوع او را به اتهامات جنایی برای این حادثه گفت:" بوید.

تلاش برای رسیدن به V. G. ناموفق بودند. ارتش کاهش یافته است به نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب