Coronavirus آخرین: برزیل در صدر تلفات 80,000

برزیل ثبت شده 80,120 مرگ و میر و بیش از 2.1 میلیون نفر از COVID-19. رهبران اتحادیه اروپا در حال بستن در بر روی

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

برزیل ثبت شده 80,120 مرگ و میر و بیش از 2.1 میلیون نفر از COVID-19. رهبران اتحادیه اروپا در حال بستن در بر روی یک ویروس بازیابی معامله پس از یک ماراتن نشست. دنبال DW برای آخرین.

  • دو بیشتر وزرای کابینه را آزمایش مثبت برای COVID-19 در برزیل که در آن مرگ و میر پیشی گرفته است 80,000
  • اتحادیه اروپا و رهبران به نظر می رسد نزدیک به رسیدن به یک توافق €750 میلیارد coronavirus بازیابی صندوق
  • تجربی coronavirus واکسن در انگلستان تولید پاسخ ایمنی در مراحل اولیه بالینی
  • در سراسر جهان بیش از 608,000 اند از coronavirus با بیش از 14 میلیون عفونت

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

0:46 سران اتحادیه اروپا وارد پنجمین روز مذاکرات در یک اقدام بی سابقه €1.82 تریلیون دلار ($2.1 تریلیون دلار) بودجه و €750 میلیارد coronavirus بازیابی صندوق که ارسال خواهد شد به عنوان وام و کمک های مالی به کشورهای در سخت ترین ضربه ویروس.

به گفته یک دیپلمات اتحادیه اروپا عمده مسائل برخورد شده است و برخی از کشورهای عضو در حال حاضر کار بر روی گرفتن برخی از نهایی کوچک امتیازات در هفت سال بودجه که می تواند ساعت.

بودجه می آید در زمانی که 27 کشور بلوک چهره بدترین رکود اقتصادی در تاریخ خود. "وضعیت فوق العاده ای خواستار تلاش های فوق العاده گفت:" صدراعظم آلمان ،

"وجود دارد بسیار متشنج لحظات گفت:" رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و اضافه کرد که "در محتوا همه چیز باید جلو رفت."

00:33 مکزیک دیده است 9.2% افزایش در تعداد زنان به قتل رسیده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس علاوه بر این به طور کلی افزایش قتل با توجه به دولت داده است.

در نیمه اول این سال 17,982 نفر به قتل 1.9% افزایش بیش از 17,653 قتل در همان آخرین دوره سال است.

فعالان را نسبت افزایش قتل زنان به افزایش سلول از خانواده به خانه های خود. در این سال 489 کشته شدند در شش ماه اول سال در مقایسه با 448 در نیمه اول سال 2019.

همه گیر نیز موفق به مهار مواد مخدر فعالیت باند که یک راننده عمده خشونت در مکزیک است. ظاهر آنلاین در هفته گذشته نشان میدهد حدود 75 مسلح کارتل مواد مخدر افراد مسلح در سبک نظامی خستگی با یک دوجین خانه زرهی کامیون وانت. مکزیک وزارت دفاع گفت: این تصویری بود معتبر و نشان داد که "شواهد نظامی-سبک آموزش است."

00:17 اسرائیل در پارلمان رای داده است اجازه می دهد تا این کشور اطلاعاتی داخلی آژانس برای پیگیری تلفن های همراه از آن تشخیص داده می شود با COVID-19 برای بقیه سال.

قانون, پاک توسط کنست در اواخر شب جلسه اجازه می دهد تا سازمان شین بت به آهنگ داده های مکان از کسانی که آلوده به ویروس برای 14 روز قبل از آنها تشخیص داده شد. این اطلاعات سپس می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با-ردیابی.

این قانون همچنین شامل اضافی نظارت الزام دولت به تجدید درخواست خود را هر سه ماه. اما این نگرانی در میان حریم خصوصی watchdog گروه بیش از خطرات به آزادی فردی.

آژانس فن آوری نظارت می شود و تنها زمانی که جدید روزانه موارد بیش از 200. اندازه گیری اجازه می دهد تا هر کسی که دستور داد به خود قرنطینه به درخواست اگر آنها بر این باورند که اطلاعات نادرست است.

اسرائیل که تا کنون گزارش شده 415 مرگ و میر ناشی از این ویروس ثبت شده در مورد 1,500 عفونت های جدید در روز دوشنبه.

ادامه مطلب: اسرائیل تظاهرات ضد دولتی در تعمیق نتانیاهو مشکلات

00:09 برزیل coronavirus تلفات اتحاد رسید گذشته 80,000 علامت پس از 632 تازه ثبت مرگ و میر در 24 ساعت گذشته. کشور و وزارت بهداشت نیز تایید 20,257 عفونت های جدید.

برزیل در جهان است دوم-بدترین آسیب دیده کشور بعد از آمریکابا بیش از 2 میلیون نفر.

در ضمن دو وزیر در کابینه رئیس جمهور Jair Bolsonaro باید آزمایش مثبت برای ویروس. عقیق Lorenzoni وزیر شهروندی و میلتون Ribeiro وزیر آموزش و پرورش هم اعلام نتایج آزمون در توییتر.

Ribeiro پنجم عالی رتبه دولتی به آلوده شده اند تا کنون علاوه بر این رئیس جمهور.

00:00 گرفتن در روز دوشنبه coronavirus اخبار اینجا.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

عاج/nm (AP, AFP ساعت و dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب