Coronavirus آخرین: اسپانیا به پایان می رسد مستند تهمت می خواهد تست کمتر

از نیمه شب یکشنبه اسپانیایی ها رایگان هستند را به حرکت در سراسر کشور دوباره اما محدودیت باقی می ماند. در همین

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

از نیمه شب یکشنبه اسپانیایی ها رایگان هستند را به حرکت در سراسر کشور دوباره اما محدودیت باقی می ماند. در همین حال رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته است مقامات بهداشتی برای جلوگیری از آزمایشهای برای ویروس. دنبال DW برای آخرین.

  • اسپانیا یکی از بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار است به پایان رسید آن 14-هفته مستند
  • رئیس جمهور به ما تهمت می پرسد مقامات بهداشتی برای تست کمتر به بهبود آمار
  • برزیل نزدیک است 50,000 مرگ و میر
  • در آلمان شیوع در یک abbatoir ضربه تا نرخ تولید مثل

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

05:25 آلمان گزارش 687 موارد جدید در روز یکشنبه آوردن مجموع به 189,822 با توجه به داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI). که رقم کمی بالاتر از روز قبل که دیدم 601 جدید تایید موارد است.

این موسسه همچنین گزارش یک مرگ و میر 8,882.

این نرخ تولید مثل از coronavirus نیز شروع به پریدن کرد به 1.79 – به مراتب بالاتر از سطح مورد نیاز برای مهار این بیماری در دراز مدت – پس از یک سری از محلی شیوع است.

این رقم نشانه افزایش شدید از 1.06 روز جمعه. RKI نسبت به نرخ بالاتر به شیوع بیماری های است که می تواند مرتبط به Tönnies کارخانه بسته بندی گوشت می آمد در ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع دیدم که بیش از 1000 کارگران تست مثبت برای این ویروس و همچنین شیوع بیماری در مراکز تدارکات پناهگاه برای پناهندگان و کلیساها.

"پس از مورد شماره در آلمان به طور کلی پایین این شیوع نسبتا قوی بر ارزش تولید مثل شماره" RKI گفت. "در سراسر کشور در مورد افزایش تعداد پیش بینی نیست."

یک نرخ تولید مثل و یا 'R' از 1.79 بدان معنی است که 100 نفر که قرارداد این ویروس آلوده مورد 179 افراد دیگر است. یک رای کمتر از 1 مورد نیاز است حاوی ویروس است.

05:00: برزیل ثبت کرده است نزدیک به 50 ، 000 مرگ و میر ناشی از COVID-19. آن را تا بیش از 1 میلیون و موارد تایید شده. تعدادی از موارد است که به احتمال زیاد بسیار بالاتر با توجه به تعداد کم از آزمایشات در حال انجام است.

04:50 اسپانیا به پایان رسید آن 14-هفته مستند. آن یکی برای بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار, با مرگ و میر بیش از 28,000 بیش از 245.000 عفونت. اسپانیایی ها رایگان خواهد بود به سفر در سراسر کشور.

گردشگران از کشورهای شنگن می توانید وارد این کشور دوباره با مسافران از همه جا دیگری را مجاز از ژوئیه 1

برخی از محدودیت ها باقی می ماند مانند پوشیدن ماسک در مغازه ها و فرودگاه ها و حمل و نقل عمومی و در دیگر محصور فضاهای عمومی. مدارس نمی خواهد بازگشایی تا سپتامبر است.

04:45 سخنرانی خود در ستیز تجمع در شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال خواسته مقامات بهداشت به کم کردن سرعت coronavirus تست به عنوان آن منجر به بالاتر مورد تعداد.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما در حال رفتن به پیدا کردن بیشتر مردم شما در حال رفتن به پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" او گفت:. "بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن لطفا.' آنها آزمون و تست." او افزود که ما را آزمایش کرده است 25 میلیون نفر است.

این تجمع بود مغلوب ساختن پیشی جستن را برای اولین بار در 110 روز برگزار شد شماری از مقامات بهداشت محلی است که در آن می تواند منجر به شیوع این ویروس در تولسا. بسیاری از کسانی که در حضور و غیاب هم نمی پوشیدن ماسک.

تنها چند ساعت قبل از این تجمع تهمت انتخاباتی گزارش شده که شش کارکنان که راه اندازی این رویداد تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس.

رقیب خود جو بایدن بعد با صدور بیانیه ای. "در یک ظالمانه لحظه که به یاد می شود پس از امشب افتضاح از یک رالی رئیس جمهور تهمت فقط اعتراف کرد که او با قرار دادن سیاست پیش از ایمنی و رفاه اقتصادی مردم آمریکا – حتی به عنوان ما فقط ثبت بالاترین تعداد COVID-19 موارد در تقریبا دو ماه و 20 میلیون نفر از کارگران باقی می ماند از کار می کشند ،

آمریکا بیش از 2.2 میلیون نفر و مرگ و میر 119,719.

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

lc/ng (AFP, dpa, Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب