Coronavirus واکسن می تواند آماده "در یک سال' — اتحادیه اروپا سازمان پزشکی

محاکمه ممکن است واکسن برای COVID-19 به خوبی در جریان است. با این حال اتحادیه اروپا را بالا استراتژیست هشدار دا

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

محاکمه ممکن است واکسن برای COVID-19 به خوبی در جریان است. با این حال اتحادیه اروپا را بالا استراتژیست هشدار داده است که یکی ممکن است آماده برای حداقل یک سال. و بود که در "خوش بینانه" سناریو.

اروپایی پزشکی سازمان (EMA) در روز پنج شنبه گفت که تصویب یک واکسن در یک سال و یک "خوش بینانه" را در مقابله با رمان coronavirus بیماری همه گیر.

"ما می توانید ببینید امکان اگر همه چیز می رود به عنوان برنامه ریزی شده است که برخی از آنها (واکسن) می تواند آماده برای تصویب در یک سال از هم اکنون تا آغاز 2021 گفت:" مارکو Cavaleri که سر EMA واکسن را بدست آورد.

مقامات بهداشت عمومی در سراسر جهان را تحت فشار قرار دادند برای گسترش تحقیقات برش لبه از COVID-19 در یک پیشنهاد به منظور توسعه یک واکسن بازدید توسط کارشناسان به عنوان بهترین راه برای پایان دادن به این بیماری همه گیر ویرانگر.

اما Cavaleri گفت: ممکن است تاخیر در طول راه.

"این فقط پیش بینی بر اساس آنچه که ما در حال دیدن" او گفت:. "اما من باید به استرس است که این بهترین سناریو ما می دانیم که همه واکسن ها آمده است که به توسعه ممکن است آن را به مجوز و ناپدید می شوند."

ادامه مطلب: Coronavirus واکسن: که در آن سود و بهداشت عمومی برخورد

اول ایمنی

کشورهای اروپایی متعهد شده اند میلیاردها یورو نسبت به توسعه یک واکسن با آلمان ارائه تا €750 میلیون (810 میلیون دلار) برای تحقیق و توسعه و توزیع.

در اوایل این ماه, EMA, مدیر اجرایی, گیدو Rasi گفت: یکی از آژانس او در اولویت است "حمایت از توسعه و بازاریابی مجوز امن و موثر و با کیفیت بالا و درمان و واکسن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

"اما سریع تایید درمان و واکسن امکان پذیر خواهد بود اگر برنامه های کاربردی با پشتیبانی قوی و صدای شواهد علمی است که اجازه می دهد تا EMA به نتیجه مثبت سود-ریسک تعادل برای این محصولات است."

اروپا یکی از سخت ترین ضربه قاره جهان با ایتالیا و اسپانیا و فرانسه و آلمان و انگلستان در میان ده بالا در تعدادی از عفونت ها و coronavirus مربوط به مرگ و میر.

ls/rt (یمن)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب