دختر از سریال 'جادوگر قاتل': اگر او می رود رایگان, 'شخص دیگری خواهد بود مرده'

یکی از به اصطلاح سان فرانسیسکو "جادوگر قاتلان"—یک زن و شوهر متهم در مرگبار ولگردی و قانونی شکنی در دهه 1980—اس

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

یکی از به اصطلاح سان فرانسیسکو "جادوگر قاتلان"—یک زن و شوهر متهم در مرگبار ولگردی و قانونی شکنی در دهه 1980—است تا برای آزادی مشروط امروز.

مایکل خرس کارسون در حال حاضر 69 و زندانی در کالیفرنیا قاطر نهر زندان ایالتی این شانس را به صورت مشروط هیئت مدیره برای اولین بار. (همسر و همکار محکوم قاتل 77 ساله Suzan کارسون رد شد اوایل انتشار در 2015.)

اما حتی مایکل کارسون را جدا دختر پیوستن به خانواده های قربانیان خواستار آشفته قاتل باقی می ماند قفل شده است و در پشت دیوار زندان.

"من واقعا بر این باورند که فقط به خاطر اینکه او را پیر نمی کند او را به امن" جن کارسون مایکل تنها فرزند گفت: روزانه وحش. "با عدم پشیمانی و مشاهدات خود را و نفرت از او پر و او مجنون ذهن—من فکر می کنم در یک سال یا کمتر کسی کشته خواهد شد."

مایکل لغو آزادی مشروط جلسه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 2015 به گفته یکی از اورنج کانتی ثبت نام , گزارش, گفتن مقامات زندان: "من می دانم که این پوچ است. هیچ کس در حال رفتن به آزادی مشروط من چون من را نمی خواهد و در کنار باورهای من."

کسانی که "اعتقادات" شامل زن و شوهر, خود پیچانده مواد مخدر-addled نسخه از اسلام است. در یک نقطه آنها ادعا کردند که آنها مسلمان بودند گیاهی "مذهبی رزمندگان درگیر در یک جنگ مقدس در برابر جادوگران" و ایجاد یک لیست آمار که شامل سابق رونالد ریگان رئیس جمهور سابق کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. جری براون و تلویزیون شخصیت جانی کارسون.

در سال 1983 آنها حتی برگزار زندان-خانه کنفرانس مطبوعاتی در جایی که مایکل ادعا کرد که قربانیان خود را به قتل رساندند برای "دلایل مذهبی" برای حفاظت از آمریکا در آینده است. او گفت: "سحر همجنسگرایی و سقط علل مرگ است."

مایکل توصیف سوزان که گفته دستور داد هر قتل به عنوان "یک یوگی و عارف با آگاهی از گذشته و حال و آینده."

"من واقعا بر این باورند که فقط به خاطر اینکه او را پیر نمی کند او را به امن است."

به عنوان بخشی از خود را مشمئز کننده جنگهای صلیبی تبلیغات-گرسنه جفت به قتل حداقل سه نفر از جمله 23 ساله بازیگر مشتاق کارن بارنز (که رفت و توسط "Keryn" است و هیچ ارتباطی به Suzan), 26 ساله شاهدانه کشاورز کلارک Stephens و 30 سال هیپی به نام جان Hellyar که می خواهم با توجه به این زن و شوهر یک سوار.

مایکل و سوزان بودند هر یک محکوم به کل از 75 سال به زندگی پشت میله های زندان برای سه قتل. بستگان قربانیان می گویند در آن زمان پلیس معتقد بودند که زن و شوهر بودند در حداقل نه دیگر slayings.

این Carsons' آخرین آزادی مشروط جلسات بنیادی از یک 2014 دادگاه فدرال به منظور هدف در مبارزه با ازدحام بیش از حد در زندانهای کالیفرنیا با اجازه جلسات برای زندانیان سنی 60 سال و بالاتر که خدمت کرده ام 25 سال متوالی.

لیزا طولانی کارن خواهر گفت: روزانه وحش او قصد دارد به صحبت کردن در مایکل شنوایی که انجام خواهد شد از طریق اسکایپ با توجه به COVID-19.

"من فقط رفتن به می گویند آنچه که من باید بگویم: چقدر خطرناک این افراد است و آنها قول داده اند که برای کشتن بیشتر مردم زمانی که آنها را" بلند گفت. "آنها بسیار خطرناک است, مهم نیست که چگونه آنها را دریافت کنید.

"آنها نشان می دهد هیچ ندامت" اضافه شده است که زندگی در گرجستان و سفر به گلدن استیت پنج سال پیش برای Suzan آزادی مشروط شنوایی. "نه یک انجام می شود هر چیزی را در زندان را بهتر کنند."

بلند گفت: آن را ناعادلانه برای خانواده های قربانیان را از طریق این جلسات. "آنها به کشته شدن چند نفر دیگر در کشورهای دیگر و بیش در اروپا" بلند ادعا کرد و افزود که مقامات در جای دیگر را دنبال نمی کند اتهامات در آن زمان اعتقاد داشتند این زن و شوهر را صرف زندگی در زندان به هر حال.

"در حال حاضر کالیفرنیا است reneging در تصمیم گیری های آنها ساخته شده است" بلند fumed.

"این یک تقلید مسخره امیز از آنها حتی آزادی مشروط شنوایی با توجه به ماهیت قتل."

در بیانیه ای به The Daily Beast, Jenn کارسون افزود: "شما نمی آدرس جرم حبس با انتشار کمتر از 1 درصد از زندانیان که در حال serial killers. پدر مایکل خرس کارسون, شکار انسان—جوان قربانیان بی گناه. او درنده است که کشتن دوباره. من مخالفت پدر من آزادی مشروط."

مگی فلمینگ, دادستان منطقه برای Humboldt County, که در آن Stephens کشته شد یک ایمیل به در گفت: "ما با تمام آزادی مشروط جلسات بسیار جدی ما نمی توانیم فرض کنیم خاص نتایج در پیش است." او افزود: "در این مورد معاون دادستان منطقه خواهد استدلال می کنند که [مایکل] کارسون را انتشار خواهد ژست بی دلیل خطر ابتلا به جامعه و البته ما امیدواریم که هیئت مدیره آزادی مشروط موافق است."

مایکل بود و یک قابلمه-خرید و اقامت در خانه پدر و هنگامی که او را ملاقات سوزان Thornell بارنز یک divorcée با دو بچه در یک مهمانی در اواخر 1970s. "او بنزین, او در یک مسابقه" جن کارسون گفت.

متولد James Clifford کارسون آینده قاتل خود را نام مورد از سوزان, که او را به نام "مایکل" در ادای احترام به کتاب مقدس فرشته که شکست شیطان است. سوزان در ضمن تا به حال جایگزین یک "s" در نام او با "الف." (Jenn کارسون قبلا گفته روزانه وحش که سوزان دختر انتشارات اجرایی بود اسکیزوفرنی و "زندگی این شخص country club, شیوه زندگی قبل از او شروع به استفاده از LSD و درگیر با پدر من است.)

آنها رها شده و خانواده های آنها به تصویب رسید و نام خانوادگی و سفر اروپا قبل از حل و فصل آنها در سان فرانسیسکو در Haight-Ashbury منطقه. آن وجود دارد در سال 1981 که مایکل و سوزان ملاقات کارن در یک مهمانی و بعد از آن bunked در آپارتمان او.

"کارن بود یک فرد زیبا در داخل و خارج" بلند گفت: روزانه وحش. "او کمک خواهد کرد که کسی او می تواند و این که چگونه او به ملاقات این افراد است. آنها نمی باید جایی برای اقامت و او اجازه داد و آنها را به ماندن با او برای دو هفته. آنها هم اتاقی او."

پس از اقامت این دو شکست را به کارن آپارتمان bludgeoned او با یک ماهی تابه و با ضربات چاقو او 13 بار. Suzan تا به حال ادعا کرد که قربانی یک "خون آشام روانی" بود که تخلیه از بهداشت و زیبایی و قدرت.

بلند می گوید: خواهر او—به عنوان به خوبی به عنوان مادر خواهر و برادر دیگر و خودش—باید توانایی های روانی و ESP و یا ادراک خارج از احساس.

او امام 1980 نامه ای از او دریافت کارن, که گفت که او در حال مطالعه تحت کارگردان تئاتر لی Sankowich. "او یک روشنفکر ذهن است که باعث می شود او را واضح تر برای دیدن از طریق," کارن نوشت: در چه بلند می گوید: یک مرجع به ESP.

یک سال 1984 San Francisco Examiner مقاله تأکید کارن "قدرت روانی" و به نقل از کارن مادر باربارا میلر که ادعا کرده دختر او را پیش بینی کرده بود او می خواهم مرگ قبل از سن 30. کارن نبود یک جادوگر میلر گفت: اما یک روانی. "او می تواند رویای چیزی و آن اتفاق افتاد. آن را هرگز شکست خورده" میلر اعلام کرد.

یکی از دوستان قربانی به این روزنامه گفت که Carsons "مسخ" کارن که "همیشه رفت برای underdog."

این Carsons' کشتن ولگردی و قانونی شکنی ادامه داد: در سال 1982 با قتل کلارک Stephens, که به ضرب گلوله کشته شد به مرگ قبل از سوزانده و دفن در کود مرغ. این زن و شوهر تا به حال مشغول به کار در شهرستان هومبولت ماری جوانا که ذکر شد در Netflix بکشد واقعی جرم و جنایت مجموعه مستند قتل کوه.

مایکل و سوزان گفته پلیس که کلارک بود که "دیو" و "خرده جادوگر" که "می خواستم به زندگی می کنند [سوزان] در زندگی است." در دادگاه دفاع وکلا ناموفق استدلال کرد که مایکل شات کلارک چرا که او از نظر جنسی مورد حمله قرار Suzan.

در سال 1983 قاتلان حمله 30 ساله جان Hellyar از سن دیگو که می خواهم خال خال زن و شوهر مسافرت مفتی در نزدیکی بیکرزفیلد کالیفرنیا. قربانی شده بود رانندگی شمال به سانتا رزا به دیدار دوستان با توجه به گزارش های مطبوعاتی در آن زمان است.

"او همیشه hitchhiked شده تا کنون از او 16 ساله بود" Hellyar برادر دنی گفت: روزانه وحش در مصاحبه. "هر زمان که او را دیدم یک دختر او احساس مجبور به آنها را سوار چرا که او همیشه آن را انجام داد."

دنی Hellyar گفت: برادر خود را در سمت چپ صفحه اصلی به پیوستن به جنبش "رایگان-محبت هیپی" رد اقتدار و استقرار. جان شد و تبدیل زندگی خود را در اطراف و بدست کردن مواد مخدر که Carsons او را کشته دنی Hellyar اضافه شده است.

"این یک تقلید مسخره امیز از آنها حتی آزادی مشروط شنوایی با توجه به ماهیت قتل" او گفت:.

شیطانی جفت صرف شب با جان و خود را بگیرید و یاد دهید, و جان آنها را سوار خارج از شهر روز بعد به طوری که آنها می تواند به سفر خود ادامه دهد. قبل از اینکه آنها را جدا از راه مایکل شات جان دو بار در سر و فرار در وانت خود را.

یک سال 1985 مقاله در Santa Rosa Press Democrat نشان داد این زن و شوهر ادعا کرد که آنها "رسم مرگ Hellyar چرا که او یک جادوگر سه گانه عقرب که پیشرفت های جنسی نسبت به Suzan کارسون مجازات مرگ ایمان خود را."

در حالی که جن کارسون است recirculated یک طومار خواستار کالیفرنیا آزادی مشروط مدیره انکار پدرش انتشار طولانی bristled در دخالت خود را.

"ما اعضای خانواده قربانیان واقعی خسته از Jenn کارسون سرمایه گذاری از قتل پدر او متعهد" بلند گفت.

کارسون اجرا می شود که یک خودکشی-برنامه پیشگیری از, گفت که او صدمه دیده بود توسط طولانی را ادعا می کند. این دو به نظر می رسد در تلویزیون نشان می دهد با هم از جمله لغو جنایت روزانهبه بحث در مورد قتلهای زنجیرهای. "این شرم آور او را عصبانی با من" کارسون گفت. "من احترام خود را در فضا و عزادار."

"من فقط می خواهم فشار بر آزادی مشروط هیئت مدیره" کارسون گفت. "آخرین نامه من می ترسم shitless."

کارسون گفت: پدر او bragged خود را در مورد قتل و "صحبت در مورد خود را به عنوان اگر او یک زندانی سیاسی."

او خاطرات دوران کودکی مایکل و سوزان شامل نامادری او feverishly چنگ می زنند و نقشه کشی خون هنگامی که او خواست برای بازگشت به مالش.

"او تلاش برای کشتن من" کارسون گفت: Suzan. "او می خواست من مرده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب