DECTA اعلام کرد یک 24h حساب تجاری باز کردن برنامه

DECTA پیشرو پردازش مرکز و ارائه دهنده end-to-end خدمات برای پردازش پرداخت اخذ و صدور کارت اعلام یک روز حساب تج

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

DECTA پیشرو پردازش مرکز و ارائه دهنده end-to-end خدمات برای پردازش پرداخت اخذ و صدور کارت اعلام یک روز حساب تجاری باز کردن برنامه.

در زمان آشفته از تغییرات DECTA فراهم می کند یک گزینه منحصر به فرد برای تجار مایل به تغییر کسب و کار خود را آنلاین. برای حمایت از سریع انتقال به تجارت الکترونیکی DECTA ارائه می دهد یک روز تاجر حساب باز کردن و دسترسی سریع به DECTA دروازه. در 24 ساعت یک نماینده شرکت قادر خواهد بود به فاکتور مشتریان آنلاین و دیدن وضعیت پرداخت برای شروع فرآیند تحویل.

خرده فروشی و یا عمده فروشی, مالی, صنعت, الکترونیک, بهداشت و درمان و یا عرضه مواد غذایی - حتی قبل از داشتن یک وب سایت در حال حاضر شرکت خود را قبول می پرداخت. روند برنامه به شرح زیر است:

مرحله 1: تماس با ما از طریق DECTA sales@decta.com
مرحله 2: اضافه کردن اطلاعات در مورد شرکت و محصولات شما به فروش DECTA دروازه پرداخت
مرحله 3: در حال حاضر ساختار شرکت و اسناد مالکیت به صورت ساده حقوقی چک شروع به دریافت و پرداخت.

DECTA دروازه اجازه می دهد تا به تولید به عنوان بسیاری از فاکتورها الکترونیکی - به عنوان شما می خواهید با گزینه های مختلف سفارشی. الکترونیکی فاکتور شامل یک لینک پرداخت که برای مشتری ارسال می شود ایمیل و هنگامی که باز است هدایت می شوید به DECTA صفحه پرداخت که در آن مشتری باعث می شود پرداخت. پس از پرداخت ساخته شده است DECTA دروازه نمایش داده خواهد شد اطلاعات در مورد پرداخت موفق و ممکن است شروع به ارائه محصول یا خدمات درآمده است.

برای کسانی که می خواهند به مکمل های الکترونیکی صورتحساب با کارت پذیرش پرداخت از این شرکت وب سایت خود را (بدون ارسال فاکتور از طریق ایمیل) سپس آن را ممکن است به ادغام این سایت با DECTA دروازه API در همان زمان. با توجه به این که DECTA دروازه حفظ از پلاگین های محبوب برای پلتفرم های تجارت آنلاین مانند WooCommerce, Opencart داریم و دیگران ادغام را می توان فقط در چند روز.

در مورد DECTA
Decta - پیشرو پردازش مرکز و ارائه دهنده end-to-end خدمات برای پردازش پرداخت اخذ و صدور کارت برای هزاران نفر از مشتریان در سراسر جهان - از جمله بانک ها و سازمان های مالی, پرداخت, ارائه دهندگان خدمات و تجار آنلاین. Decta محدود به طور کامل با مجوز پول الکترونیکی موسسه مجاز توسط FCA انگلستان به ارائه خدمات مالی است. شرکت گواهی با بالاترین PCI DSS در سطح 1 استاندارد و دارای ویزا و مسترکارت اصلی عضو. با ترکیب گسترده آن کسب و کار تخصص برش لبه تکنولوژی و رویکرد فردی به هر مشتری Decta ارائه راه حل های متناسب با. ما را قادر می سازد همکاران ما برای حل چالش های کسب و کار افزایش جهانی رسیدن به حداقل رساندن خطر و کاهش هزینه ها. Decta متخصص در دستیابی به, پرداخت آنلاین پردازش کارت, خدمات مالی, E-commerce, کارت سفید-برچسب راه حل های تقلب و مدیریت ریسک, BIN, حمایت, خدمات پرداخت برای فارکس, بازی, قمار, سفر و سایر صنایع در محدوده زمانی معین پرداخت و پرداخت به کارت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن