اگر شغل اعداد ماندن مثل این تهمت است نان تست

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین مبارزات انتخاباتی آگهی در مورد "بزرگ به آمریکا باز گشت." که aspirational شع

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین مبارزات انتخاباتی آگهی در مورد "بزرگ به آمریکا باز گشت." که aspirational شعار به شما می گوید همه شما نیاز به دانستن در مورد چگونه از جان گذشته او را به حرکت گذشته این چند ماه گذشته. یک نرخ بیکاری پایین بود و بهترین چیزی که تهمت رفتن بود او را به عنوان خود را تا سال 2020 دوباره انتخابات.

و سپس او آن را تماشا ناپدید می شوند. به قول بروس اسپرینگستین این شغل می رویم و آنها نمی آیم " back—حداقل نه در زمان برای کمک به انتخاب مجدد او شانس.

اما نمی کلمه من برای آن را اجازه دهید نگاهی به برخی از نقاط داده ها. روز جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن با افتخار تبلیغ 13.3 درصد نرخ بیکاری برای ماه مه (که همان زمان او گفت که او امیدوار جورج فلوید بود "به دنبال پایین سمت راست در حال حاضر" -- در بیانیه ای که به طور گسترده ای به عنوان تفسیر نشان می دهد فلوید خواهد بود خوشحال با این کار اعداد). اما وجود دارد یک غیر عمدی "misclassification خطا." واقعی بیکاری تعداد 16.3 درصد—که وحشتناک است اما بهتر از پیش بینی و خیلی بهتر از 19.7 درصد تعداد برای ماه آوریل است.

این مرگ سیاسی. وقت رئیس جمهور مانند جرالد فورد جیمی کارتر و جورج دبلیو بوش همه از دست رفته دوباره انتخابات در حالی که ریاست بیش از سطح بالایی از بیکاری بیش از 7 درصد است. استثنا بودند باراک اوباما و رونالد ریگان هر دو از آنها فرار برای انتخاب مجدد به عنوان نرخ کاهش از قبلا شماره های بالاتر. اوباما به ریاست بالاترین نرخ بیکاری در دهه طول دوره اول و برنده انتخابات مجدد با نرخ 7.7 درصد; ریگان برنده لغزش در سال 1984 با 7.4 درصد است.

در حالی که ممکن است ارائه برخی از سطح تسلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان این را در نظر بگیرید: اگر تهمت می تواند به کاهش این تعداد در نیمه این چهار ماه و نیم تا نوامبر 3—یک کار تقریبا غیر ممکن است!—او هنوز هم بالاتر از نرخ بیکاری از همه فوق رئیس جمهور, برندگان و بازندگان به طور یکسان.

نگه داشتن در ذهن است که در آغاز سال جدید امریکا تا به حال فوقالعاده کم 3.6 درصد نرخ بیکاری است. بدون توجه به آنچه او می کند تهمت می بوسه خداحافظی به شانس دیدن این نوع نزدیکی "اشتغال کامل' تعداد دوباره.

اما از آن بدتر می شود برای مغلوب ساختن پیشی جستن. او واقعا باید چهار و نیم ماه به نوبه خود چیزهایی در اطراف. حدود نیمی از ایالات متحده خواهد بود قادر به رای دادن در اوایل سپتامبر. حتی قبل از COVID-19 حدود 40 درصد از آرا انجام شد تا قبل از روز انتخابات. و حتی اگر فرض کنیم بسیاری از افرادی که رای اولیه یا غایب خواهد صبر کنید تا ماه اکتبر این بدان معناست که او در حال اجرا خارج از زمان با ارزش. این می تواند یکی از دلایل مغلوب ساختن پیشی جستن شدید مخالفان به پست الکترونیکی-در رای گیری. این نیست که او را نگران رای تقلب—و یا حتی که پست الکترونیکی-در رای گیری به طور کلی به نفع دموکرات ها—اما که او نگرانی در مورد در حال اجرا خارج از زمان.

چه می دهد MAGA جمعیت یک ذره امید است این واقعیت است که این رکود است که متفاوت از گذشته رکود و افسردگی. به جای افشای ضعف های اساسی در اقتصاد چه چیزی باعث این وضعیت منحصر به فرد است این واقعیت است که تهمت خود دولت فدرال گفت: مردم به ماندن در خانه به منظور صاف COVID منحنی دانستن است که آن را فلج اقتصاد است.

به عنوان مثل برخی از اقتصاددانان بر این باورند که این پدیده ای است که بیشتر شبیه به یک فاجعه طبیعی که نشان می دهد یک مقدار بهبودی سریع تر از حد نرمال—نوعی که بنا به گزارش ها نگرانی برخی از دموکرات ها.

متاسفانه برای مغلوب ساختن پیشی جستن است که کاملا درست نیست. فقط به این دلیل فیزیکی خاموش شد خودخواسته (به منظور جلوگیری از گسترش coronavirus) به این معنا نیست که شیر می تواند به طرزی جادویی تبدیل شده است. برخی از کسب و کار (فکر می کنم رستوران—و همه مردم آنها را استخدام) هرگز, همیشه, بازگشایی شده است. بهترین راه برای توضیح این دو جانبه مشکل است که من شنیده ام این است که "وجود سرکوب و وجود رکود است."

"سرکوب" مسائل کوتاه مدت به ضرر و زیان که به گزاف گویی به عنوان به زودی به عنوان چیزهایی مانند گفتن دندانپزشک منشی بازگشایی و آنها را استخدام و یا re-استخدام کارکنان. که می تواند نسبتا به سرعت اتفاق می افتد.

اما رکود نمی بازیابی یک شبه. اگر یک فروشگاه محلی می بندد مرکز شهر ممکن است هرگز باز برگشت.

چه این نشان می دهد به من این است که ما شاهد بهبود در ماه مه به منزله یک محصول پایین آویزان میوه. به عبارت دیگر حتی اگر همه چیز رو به بهبود ما را به یک نقطه از کاهش می گرداند.

"اگر چه او در حال مذکور را شکست با 14 امتیاز (!) در یک نظر سنجی اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن حفظ پنج نقطه استفاده بیش جو بایدن وقتی که می آید به او را از دست زدن به اقتصاد است."

با توجه به David Frum نویسنده Trumpocalypseهر بهبودی پس از جنگ سرد به پایان رسید آهسته بوده است. "این فقط به ما طول می کشد زمان بسیار طولانی برای رسیدن به اشتغال کامل از آن قبل از سال 1990 او گفت:" در طول سال های اخیر پادکست گفتگو.

"احتمالا" Frum فرضیه "است که برای انجام با این واقعیت است که بسیاری از مردم کار را برای شرکت های خدماتی که شرکت های کوچکتر است که آسان تر برای قرار دادن کسب و کار.

"این نوع از جهانی که در آن بیت لحم جراحی می گذارد شما, شما زندگی می کنند در فولاد شهر, همه چیز بهتر بيت لحم جراحی با شما تماس پشت" Frum توضیح می دهد. "اگر شما در یک رستوران کار اگر شما در یک هتل است که می رود از کسب و کار شما باید صبر کنید برای کسب و کار به راه اندازی مجدد. و من فکر می کنم وجود دارد فقط به اندازه کافی است آسیب به شرکت های که من نمی بینم ما برگشت به اشتغال کامل خیلی سریع."

البته یک چیز مغلوب ساختن پیشی جستن به رفتن برای او این است که شانس مناسب و معقول هستند که مهم نیست چقدر بد پس از آن بیکاری اعداد نگاه این روند خواهد شد از رفتن در مسیر درست است.

اما این همه هلو و کرم برای رئیس جمهور. بازار سهام شده است تا بر اساس تا حدودی بر این فرض است که ما ممکن است به زودی یک واکسن. هیچ تضمینی وجود ندارد که تابه. چه تر است, با وجود بیکاری گسترده متوسط آمریکا را به طور کلی درآمد است بطرز شگفت انگیزی افزایش یافته و با توجه به دولتی محرک. این دلیل دیگری است که بازار سهام است.

مشکل این است که اضافی $600 مزایای بیکاری از مراقبت عمل می کنند در حال حاضر مجموعه ای به پایان می رسد در پایان ماه ژوئیه. پس از آن چه ؟ آیا از لحاظ مالی جمهوری خواهان محافظه کار پرتاب بیشتر پول رایگان در مشکل ؟ ما را ببینید.

در ضمن تهمت بهترین حرکت این است که به لاف زدن در مورد بازار سهام و نشان می دهد که او شخصا "ساخته شده است بزرگترین اقتصاد در جهان" و که او می تواند انجام دهد تا دوباره.

مانند دختری که رو به دور او در حال رفتن به استفاده از هر ابزار در اختیار خود را برای برنده شدن بازگشت او در زمان برای پارگی کیسه آب. و اگر که کار نمی کند او هنوز به همه دوستان خود او را به "قتل آن" در اقتصاد است.

یک معنا این است که در حال حاضر مشغول به کار است. اگر چه او در حال مذکور را شکست با 14 امتیاز (!) در یک نظر سنجی اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن حفظ 5-نقطه استفاده بیش جو بایدن وقتی که می آید به او را از دست زدن به اقتصاد است.

این یک آمار شگفت انگیز ما با توجه به وضعیت اقتصادی, اما آن را نیز افزایش می دهد آنچه ممکن است ترسناک ترین نتیجه برای مغلوب ساختن پیشی جستن: او ممکن است در چنین بد مشکل است که یک معجزه آسا بهبود اقتصادی حتی نمی خواهد او را نجات دهد.

این می تواند اولین بار در مغلوب ساختن پیشی جستن زندگی که در آن او می تواند خرید و یا صرف راه خود را از مشکل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن