DMK گروه بیشتر گسترش آن Milram نام تجاری کسب و کار

این DMK گروه قرار گیرند خود را به عنوان بخشی از خود را "چشم انداز 2030". بر اساس یک درک عمیق از مصرف کنندگان ا

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

این DMK گروه قرار گیرند خود را به عنوان بخشی از خود را "چشم انداز 2030". بر اساس یک درک عمیق از مصرف کنندگان این شرکت به طور مداوم با تمرکز بر نیازهای مشتریان است. در این زمینه طیف وسیعی از پروتئین بالا Milram محصولات با نام تجاری بود که با موفقیت در زیر قرار داده شده یک مفهوم مشترک چتر به عنوان اوایل به عنوان ممکن است در سال 2020 است. همانطور که از سپتامبر آلمان بزرگترین تعاونی لبنی است که گسترش این رویکرد به دو بیشتر محصول گروه با استفاده از شعار "برای بچه ها هوشمند و دخترا": با "Skyr پنیر" و "Skyr & اسموتی" دسر Milram در حال حاضر ایجاد یکی از گسترده ترین خطوط تولید به صورت پروتئین بالا سرد خرده فروشی محصولات است.

این DMK گروه تمرکز بر روی محصول راه حل هایی که ارائه واقعی ارزش افزوده است که در حال حاضر آوردن موفقیت به خصوص در بازار داخلی است. شیوه زندگی و تغذیه سالم مانند پروتئین مهم روند که منجر به یک بازار رو به رشد برای پروتئین غنی از محصولات. چه زمانی بود که یک تو رفتگی در دیوار موضوع برای علاقه مندان به ورزش در حال حاضر تبدیل به یک غذای عمده روند. این DMK گروه ارائه تازه انگیزه در این بازار رشد با Milram با نام تجاری جدید پروتئین محدوده. به جای تاکید بر موضوعاتی مانند عضله سازی در حال گسترش نمونه کارها خود را Milram تصمیم گرفته است به تمرکز بر روی آنچه که در نهایت هدف اصلی از ترکیب ورزش و تغذیه خوب: به نگاه خوب و به آن را نشان می دهد. "ما جشن که با شمال, آلمانی, بیان, 'Für schmucke Deerns und Kerls که به معنی' به صورت خوب به دنبال زنان و مردان جوان' به عنوان ادعا می کنند در محصولات ما است. در ترکیب با یک, تازه, طراحی نوردیک ما پروتئین محدوده تجدید نظر به گسترده گروه هدف که توجه به رژیم غذایی خود را و لذت بردن از ورزش" توضیح می دهد که ماتیاس Rensch COO واحد تجاری تجاری در DMK ، "در انجام این کار ما در حال بدست گرفتن این موضوع از "پروتئین" خارج از آن تو رفتگی در دیوار و نشان می دهد که استراتژی ما می تواند افزایش بازار در بسیاری از دسته ها و رسیدن به, جدید, جوان گروه های هدف."

این شرکت نشان می دهد که چگونه با این نسخهها کار با Milram Skyr پنیر. با آن 30 درصد پروتئين این قهرمان در میان غنی از پروتئین Skyr محصولات. ترش, شیر, پنیر با Skyr فرهنگ را در دو فرمت های عملی: به عنوان یک بلوک برای بریدن نان و سالاد و یا به عنوان مینی کامپیوترها برای یک میان وعده سالم بین وعده های غذایی. با جاسازی آن در پروتئین محدوده Milram جذاب به, جدید, جوان, خریداران در بازار سنتی شیر ترش, پنیر است که در واقع در حال حاضر راکد. در حالی که کل حجم فروش کاهش در سال گذشته محصولات با تمرکز بر پروتئین قادر به افزایش فروش خود را به طور قابل توجهی.

در علاوه بر این به Milram Skyr پنیر Milram Skyr & اسموتی به ارمغان می آورد یکی دیگر از نوآوری به پروتئین بازار: با مقدار زیادی از پروتئین بدون اضافه شکر هیچ طعم دهنده ها و بدون مواد افزودنی این superfood مخلوط در دو حفره در جام حذفی نیز هدف را به نفع خود بیش از healthconscious. محصولات جدید در حال معرفی به بالا رشد بازار است. دلیل این است که محصولات در این دسته از میوه کوارک با پروتئین رشد نامتناسب در سال 2019 در 27 درصد و در حال حاضر حساب برای 29 درصد از کل میوه کوارک بازار است. در این دسته است که ضبط دو رقمی نرخ رشد در نظر خریدار خانوارها و حجم خرید.

در رابطه با POS کمپین های روابط عمومی آنلاین و رسانه های اجتماعی Milram در نظر دارد به ادامه مثبت توسعه جدید چتر مفهوم "هوشمند برای بچه ها و دهید".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب