آیا مارک های مد واقعا در مورد مراقبت از جورج فلوید و نژاد پرستی یا خود تصویر ؟

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد, شرکت های آغاز شده در حال اجرا تبلیغات به ما اطمینان می دهم که

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد, شرکت های آغاز شده در حال اجرا تبلیغات به ما اطمینان می دهم که آنها مراقبت. یوتیوب تالیفات متصل به هم پیام از Budweiser بارگذاری و خارج شده امیدوار کننده است که همه ما در این زمان نامشخص با هم و آن را کاملا قهرمانانه به pay Verizon bill.

پس از قتل جورج فلوید باعث سراسر کشور ضد نژادپرستانه تظاهرات Instagram دوباره پر از پیام های از مارک های. این نوشته ها و داستان های برجسته غم انگیز اما شیک طراحی گرافیک با platitudes در مورد صلح و عدالت نوشته شده در هزاره پسند سریف فونت.

که نوع پست است تا در همه جا حاضر است که از آن شده است parodied در یک نقطه-در الگوی رفتاری گردش توییتر روز دوشنبه که سیخ از جمله شرکت های بزرگ صحبت می کنند. "ما در [نام تجاری] متعهد به مبارزه با بی عدالتی با ارسال تصاویر به توییتر است که بیان تعهد ما به بی عدالتی" را می خواند. "به این منظور پیشنهاد ما به این جدی سفید در سیاه و سفید .jpeg است که بیانگر مبهم همبستگی با جامعه سیاه و سفید اما بی سر و صدا elide جزئیات آنچه اشتباه است چه نیاز به تغییر و یا در چه راه هایی ما را به انجام هر چیزی در مورد آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب