دریافت بهترین مبل شنی

یکی از زیباترین و جذاب ترین مبل های راحتی در بازار ایران مبلمان شنی هستند در طرحها و رنگهای متنوع گوناگونی سا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از زیباترین و جذاب ترین مبل های راحتی در بازار ایران مبلمان شنی هستند در طرحها و رنگهای متنوع گوناگونی ساخته شده اند نرمی و راحتی و منعطف بودن مبل های شنی را در هیچ یک از مبلهای موجود در بازار نمی توان مقایسه کرد مبلمان شنی به شکلی طراحی و تولید شدند که مانند خمیر در هر حالتی انعطاف پذیر هستند و با نشستن روی مبل می توان آن را به هر شکل و حالتی درآورد از جمله آن به صورت پشت دار به صورت خوابیده به شکلهای مختلف گلابی و مستطیل شکل می باشد رویهای این محصولات تولید شده از پارچه های مختلف بازاری میباشد که انتخاب آن توسط مشتری انجام پذیر است شرکت اینتکس تهران تولید کننده اصلی این محصولات در کشور میباشد میتوانید طبق سلیقه خود آن را با هر ابعاد و هر سایزی و هر رنگی به طور سفارشی طبق رنگ بندی و دیزاین منزل خود سفارش دهید وزن این محصولات بسیار کم بوده و به دلیل داشتن یونولیت سبک داخل آن حدودا هر مبل شنی چهار تا ۷ کیلوگرم می باشد و تحمل وزن نیز محدودیتی ندارد. انسان ها در زمان استراحت اغلب نیاز به دراز کشیدن یا نشستن به شکلی دارند که اعضای بدن فشاری را تحمل نکند . This conte​nt w as w ri tten by ​GS​A Co ntent  Gene rato​r  DEMO᠎!

بپردازید، بدون آنکه کوچکترین فشاری بر اندامهای شما وارد شود. اما همه ی بین بگ ها یکسان نیستند و در حالی که برخی از فروشنده ها بدون پر شدن مواد داخل بین بگ به فروش می رسانند. مبل شنی بزرگسال به خوبی می تواند 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند که بدون شک شامل تمامی بزرگسالان حتی افرادی که وزن بالایی دارند می باشد . چرا که همه ی ما در خرید مبلمان شنی ، محدودیت بودجه داریم و خواستار مدلی هستیم که قیمت به صرفه و امکانات بالایی داشته باشد . مبلهای شنی دو نفره که دارای ابعاد بزرگتر میباشند با استقبالهای گستردهای از سمت جوانان و نوجوانان رو به رو شدهاند و از این محصولات بیشتر در محیط های پذیرایی و یا اتاق خوابها به منظور استراحت استفاده میشود و با توجه به قابلیت استفاده به صورت خوابیده به راحتی میتواند خستگی بدن را پس از یک روز خسته کننده کاری از شما به دور نگه دارد.

تمامی قیمت های این سایت بروز میباشد و تنها نمایندگی و کارخانه مبل شنی در ایران میباشد , این فروشگاه زیر مجموعه شرکت تهران اینتکس میباشد که محصولات خود را زیر نظر این مرکز بفروش میرساند تمامی مبلهای شنی دارای دو سال گارانتی تعویض میباشد که این موضوع در فاکتور های محصولات ذکر خواهد شد. در این میان مبلهای شنی لاکچری نیز برای خود نامی دست و پا کردهاند و در واقع به نمونه ای از مبلهای شنی با پارچههای چند رنگ در بخش رویه گفته میشود که ابعاد بزرگی دارند. در واقع محتوای داخلی مبل شنی از مواد ریز و خرد تشکیل شده است، از این رو به آن محتوای شنی گفته میشود. به صورتی که مواد تشکیل دهنده ی محتوای داخل پارچه به قدری نرم هستند(زیرا همه یشان خرد و ریز شده اند) که مبل هر شکل و فرمی را به خود میگیرد. در واقع با استفاده از آستر، محتوای شنی را داخل آن میریزند.

لازم به ذکر است که پارچه هایی که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود ممکن است متفاوت باشد . مبل شنی راحتی با انواع پارچه های چرم مصنوعی, پارچه مازراتی, پارچه کتان, پارچه مخمل, پارچه برزنتی و تمامی پارچه هایی که انعطاف پذیر و نرم هستند قابلیت تولید را دارد. پارچه لی نیز یکی از زیبا ترین و شیک ترین پارچه هایی است که برای تولید لباس ها ، شلوار و انواع پوشیدنی استفاده می شود و از آن جا که پارچه ای بسیار ایده آل است برای ساخت مبل شنی نیز استفاده می شود . استفاده از پارچه چرمی(به صورت طبیعی یا مصنوعی) نیز باعث میشود که مبل شنی، ظاهری بسیار جذاب و شیک داشته باشد. بنابراین این نوع مبل به دلیل دارا بودن محتوای شنی، به مبل شنی نیز معروف شده است. بنابراین طراحان سعی میکنند که برای ساخت رویه مبل شنی از پارچههای زیبا و باکیفیت استفاده کنند. ولی مبل شني همانطور که در بالا ذکر کردیم دارای مواد داخلی فومی هستند. مبل شنی طرح شش پر تنوع بسیار بسیار بالا کیفیت بسیار عالی و تضمین شده ارسال به سراسر کشور امکان خرید حضوری در دفتر رسمی ( سعید اینتکس) جنس رویه مخمل مازراتی ، چرم ، پارچه خزدار تنوع رنگ بالا متریال داخلی یونولیت ، الیاف ، ابر .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن