سابق فولکس واگن اجرایی به تحویل به آلمان از ما

اولیور اشمیت محکوم به هفت سال زندان برای نقش خود در VW تولید گازهای گلخانه ای, فریب داد, رسوایی. آلمان در حال

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

اولیور اشمیت محکوم به هفت سال زندان برای نقش خود در VW تولید گازهای گلخانه ای, فریب داد, رسوایی. آلمان در حال حاضر خواهد شد مسئول برای اجرای باقی مانده از دوران محکومیت خود را.

اولیور اشمیت سابق فولکس واگن اجرایی خواهد شد تحویل, به, آلمان, ایالات متحده حکم دادگاه در روز پنج شنبه.

او در حال حاضر محکوم به هفت سال زندان در ایالات متحده آمریکا به نقش خود در این خودروساز تولید گازهای گلخانه ای, فریب داد, رسوایی.

51 ساله راضی به استرداد او به کشور آلمان در یک دادگاه در دیترویت بود که تایید توسط قاضی الیزابت استافورد در روز پنج شنبه.

در سال 2017, اشمیت بود زندانی شده است و با توجه به جریمه نقدی از $400,000 (€351,434). او یک معامله با دادستان پس از اعتراف به اتهام توطئه برای گمراه کردن ما تنظیم کننده و نقض تمیز کردن هوا ،

اف بی آی بازداشت او قبل از پرواز خود را به خانه از تعطیلات در فلوریدا. وکلای او مشغول به کار بود به او اجازه خدمت به بقیه از جمله در آلمان است.

اشمیت بود و نه برنامه ریزی شده بود از زندان آزاد شد تا 2022. تحت شرایط انتقال او آلمان در حال حاضر خواهد شد مسئول برای اجرای باقی مانده حکم.

سابق فولکس واگن مهندس جیمز لیانگ بود که در میان برای اولین بار به شارژ در این رسوایی همچنین تحویل به آلمان است. او از زندان آزاد شد مدتی کوتاه پس از بازگشت او در سال 2019.

حدود شش فولکس واگن کارکنان شارژ توسط دادگستری آمریکا در این رسوایی هنوز هم در آلمان از جمله سابق صندلی مارتین کسی نمی داند. او همچنین متهم شده است با بازار سهام و دستکاری در آلمان است.

ادامه مطلب: نظر: مارتین کسی نمی داند باید پاک آمده

فولکس واگن بستری شده با استفاده از نرم افزار غیر قانونی به تقلب در ما آلودگی آزمون اجازه داده است که اتومبیل را منتشر می کنند تا 40 برابر بیشتر از نظر قانونی مجاز انتشار گازهای گلخانه ای. این خودروساز التماس کرد گناه به تقلب انسداد عدالت و جعل اظهارات به عنوان بخشی از یک رقم 4.3 میلیارد دلار حل و فصل رسیده با ما در وزارت دادگستری.

tg/aw (dpa رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن