اتیوپی گزارش ادعا می کند مسئولیت برای داونینگ coronavirus عرضه جت

گزارش های رسانه ای می گویند خصوصی کنیا هواپیما به تازگی ازسوی در سومالی کشته شد توسط نیروهای مستقر از اتیوپی.

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

گزارش های رسانه ای می گویند خصوصی کنیا هواپیما به تازگی ازسوی در سومالی کشته شد توسط نیروهای مستقر از اتیوپی. تا کنون اتحادیه آفریقا در سومالی ماموریت AMISOM تنها به نام برای یک مشترک بررسی است.

کنیا رسانه ها از جمله ملت روزانه , روزنامه ادعا می کنند که نیروهای اتیوپی عامل در داخل سومالی — اما نه اختصاص به اتحادیه آفریقا (AU) ماموریت AMISON — به اشتباه شلیک کنیا هواپیمای باری دوشنبه گذشته.

این هواپیما یک امبرائر EMB 120 حمل انسانی و تجهیزات پزشکی برای رسیدگی به پتانسیل coronavirus موارد سقوط در رویکرد به Bardale در مرکز سومالی گزارش قتل آن شش سرنشینان.

AMISON روز سه شنبه گفت: این استقبال از تصمیم رهبران "سومالی کنیا و اتیوپی برای بررسی این حادثه" که بنا به گزارش ها درگیر یک موشک شلیک.

روزانه ملتو رسانه های دیگر در روز شنبه اشاره کرد و آن را یک "گزارش مقدماتی" ثبت شده توسط AMISOM افشای است که "غیر AMISOM" اتیوپی نیروهای امنیت Bardale فرودگاه شگفت زده شدند هواپیما را "غیر معمول" پرواز رویکرد است.

ادامه مطلب: سومالی سقوط هواپیما حمل coronavirus لوازم پزشکی کفن در رمز و راز

پرواز رویکرد غیر معمول"

نیروهای نظامی بود مشکوک هواپیما بود "خودکشی مهاجم گفت:" روزانه در کشوراضافه کرد این هواپیما خدمه تا به حال با نزدیک شدن Bardale غیر منتظره ای از غرب است.

آن بود که پرواز نزدیک به زمین و ورود خود را به حال شده است قبل از ابلاغ این روزنامه ادعا با استناد به AMISOM در موگادیشو.

در روز سه شنبه, AU ماموریت گفت: هواپیما — توسط کنیا-ثبت آفریقایی اکسپرس هوایی — تا به حال ساخته شده پرواز خود را از موگادیشو از طریق Baidoa.

'تبیین شرایط'

AMISOM سر از ماموریت فرانسیسکو مادیرا گفت: مشترک پرس و جو خواهد بود با هدف "تبیین شرایط اطراف این حادثه است."

AMISOM تشکیل در سال 2007 تحت قطعنامه سازمان ملل متحد اما اجرا شده توسط AU قبل بود زیادی اتیوپی حمله با هدف انحلال به القاعده مرتبط الشباب افراطی شبکه.

AMISOM در حال حاضر شامل برخی از 20000 پرسنل از هشت AU کشور اختصاص داده شده کنترل بر مناطق مختلف متزلزل سال ها با حملات تروریستی است.

Bardale شده است یک پایگاه مورد استفاده توسط اتیوپی نظامی.

ایتالیایی کمک کارگر نجات

در توسعه جداگانه شنبه, ایتالیا اعلام کرد که با کمک کارگر سیلویا رومانو که ربوده شده بود توسط افراد مسلح در شمال کنیا 18 ماه پیش بوده و نجات در داخل سومالی 30 کیلومتر (19 مایل) از سومالی سرمایه است.

وزیر امور خارجه ایتالیا Luigi Di Maio گفت: Romano وارد شده بود در سفارت ایتالیا در موگادیشو و می رسند در رم روز یکشنبه در یک پرواز خاص.

"با تشکر از مردان و زنان از سرویس های اطلاعاتی بیگانه ایم" نخست وزیر ایتالیا جوزپه کرد.

ipj/aw (dpa, AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب