یو پی اس های بهداشت و درمان در ادامه جهانی مرکز گسترش برای دیدار با خواسته های رو به رشد در بازارهای کلیدی

یو پی اس (NYSE:یو پی اس) امروز اعلام کرد یک سری از تسهیلات و بسط آن در بهداشت و درمان-انبار اختصاصی و شبکه توز

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

یو پی اس (NYSE:یو پی اس) امروز اعلام کرد یک سری از تسهیلات و بسط آن در بهداشت و درمان-انبار اختصاصی و شبکه توزیع کلیدی در بازارهای جهانی است. این شامل تولید ناخالص داخلی-سازگار با فضای باز در مرکز و شرق اروپا و اضافی زنجیره سرد فضای آنلاین آینده نزدیک یو پی اس های آن Worldport® تسهیلات در لوییویل. این شرکت در حال برنامه ریزی است تا به 1.5 میلیون متر مربع. ft. از cGMP توزیع فضایی برای Coronavirus مربوط به حمل و نقل و امکانات جدید در شانگهای.

"یو پی اس های بهداشت و درمان در ادامه به ساخت جهانی زیرساخت های توزیع که نشان دهنده تعهد ما به صنعت بهداشت و درمان گفت:" وس ویلر, یو پی اس, بهداشت و درمان, رئیس جمهور. "ما همچنان به نوآوری و گسترش سیستم های کیفیت در سراسر ما گسترش شبکه به حمایت بیشتر پیچیده تر دارویی و آزمایشگاه های تست مورد نیاز است."

به عنوان بخشی از این جریان امکانات پیشرفت این شرکت متعهد به ساختمان های اضافی کولر فضا (2 تا 8 درجه سانتیگراد) و فریزر فضا (منهای 20 درجه به منفی-80 درجه سانتیگراد) در آن جدید GMP تسهیلات در لوییویل. یو پی اس های بهداشت و درمان نیز در حال گسترش تولید ناخالص داخلی خود تسهیلات فضا در مجارستان و GMP فضا در انگلستان از طریق آن قطبی با سرعت فرعی که در آن به اجرا در توزیع داروخانه که در خدمت بیش از 20 ، 000 نفر در روز است. جدید GMP انبار و حمل و نقل hub واقع خواهد شد در میدلندز, انگلستان به بیشتر تسهیل مشتریان خود را رشد نیاز دارد.

این جهانی پیشرفت زودی پس از یو پی اس های بهداشت و درمان را اعلام اخیر بیش از 1 متر مربع. ft. از مرکز فضایی اضافه شده در بازارهای استراتژیک در سراسر ایالات متحده ،

"بیشتر از مشتریان ما در حال تبدیل به یو پی اس های بهداشت و درمان برای پاسخگویی به مجموعه خود را از خواسته های مهم برای محصولات گفت:" ویلر. "ما شبکه و تدارکات تخصص ما دوم به هیچ کس و ما ادامه خواهد داد به رهبران بازار به ما تحویل در تعهد ما به کیفیت متمرکز شده است. بیمار هدایت می شود.' خدمات."

یو پی اس های بهداشت و درمان در ادامه به ارائه خدمات گسترده پرداختن به طیف گسترده ای از تدارکات نیاز از مراقبت های بهداشتی دارای مجوز توزیع فضایی برای مدیریت زنجیره تامین و kitting بسته بندی و تحقق پزشکی, دستگاه های آزمایشگاه و کارآزمایی بالینی نمونه. یو پی اس های بهداشت و درمان جهانی زیرساخت های نظارت و ردیابی قابلیت های خصوصی و حفاظت از داده ها را از یو پی اس های بهداشت و درمان یک بهترین در کلاس زنجیره تامین متخصص باقی می ماند که انعطاف پذیر و چابک و پاسخگو به شمار تدارکات خواسته است.

در مورد یو پی اس های بهداشت و درمان

یو پی اس های بهداشت و درمان جهانی فراهم می کند راه حل های زنجیره تامین و تخصص داروسازی biopharma و شرکت های تجهیزات پزشکی. یو پی اس های بهداشت و درمان در حدود 8 میلیون فوت مربع از cGMP - یا cGDP-سازگار بهداشت و درمان توزیع فضایی در سطح جهان است. یو پی اس های بهداشت و درمان نیز حفظ یکی از بزرگترین شبکه های میدان جوراب ساق بلند, مکان با حدود 900 سایت. برای بسته نیاز به سخت درجه حرارت محیط از CRT به برودتی و کسانی که نیاز به در اطراف ساعت مانیتورینگ یو پی اس های بهداشت و درمان است راه حل های مانند یو پی اس های متوسط واقعی® و یو پی اس برتر خدمات. یو پی اس های بهداشت و درمان متعهد به گسترش قابلیت های آن از جمله ادغام Marken, CEMELOG و Poltraf برای دیدار با پیچیده و در حال تحول زنجیره تامین نیازهای بهداشت و درمان و علم زندگی بخش. بازدید ups.com/healthcare.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب