فرمول 1 را اعلام کرد مسابقه تلویزیونی حقوق فرمت تا 2023

فرمول 1 امروز اعلام کرد که مسابقه تلویزیونی را تمدید TV خود را به حقوق توافق به طور انحصاری کامل نشان می دهد F

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

فرمول 1 امروز اعلام کرد که مسابقه تلویزیونی را تمدید TV خود را به حقوق توافق به طور انحصاری کامل نشان می دهد FIA فرمول 1 مسابقات قهرمانی جهان تا سال 2023 در روسیه است. تمدید سه ساله قرارداد را ببینید بازی تلویزیون نشان می دهد تمام منحصر به فرد عمل در هر دو مسابقه آخر هفته از جمله تمرین صلاحیت و مسابقه روز عمل است.

طرفداران این ورزش در حال حاضر قادر به لذت بردن از تمام عمل زندگی می کنند در مطابقت با تلویزیون به صورت سه بعدی فصل از جمله کامل 2020 فصل شروع در اتریش از طریق و از جمله 2023 فصل است. تلویزیون حقوق بسته همچنین شامل سه مسابقه قهرمانی از جمله فرمول 2, فرمول 3 و پورشه Supercup.

برای اولین بار در کل فرمول 1 فصل و پشتیبانی مسابقات نیز خواهد شد راه اندازی در بازار در F1TV برای اطمینان از طرفداران هرگز دست اقدام است.

ایان هلمز, مدیر رسانه, حقوق, فرمول 1 گفت: "ما هیجان زده به اعلام سه سال با فرمت مطابقت آنها شده اند یک شریک بزرگ در طول سال و ما توافق جدید به وضوح نشان می دهد که تعهد خود را به طرفداران و به این ورزش است. ما نیز خوشحال می شود راه اندازی F1TV در روسیه برای اولین بار آن را تکمیل پیشنهاد خود را و اطمینان حاصل شود که فرمول 1 طرفداران بی سابقه دریافت پوشش در سراسر همه از خواص ما."

Aleksey پوپوف, بازی, تلویزیون,مفسر گفت: "پس از چنین درخشان فصل بازکن در ردبول حلقه آخر هفته گذشته ما هیجان زده به اعلام این هیجان انگیز سه سال توافق با فرمول 1 و همچنان به گسترش ما motorsport ارائه برای طرفداران. با وجود کمی بعد از شروع فصل از برنامه ریزی ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید چه مرحله بعدی در این رقابت ها را به ارمغان خواهد آورد که همه تیم های آن را از نبرد برای FIA فرمول 1 مسابقات قهرمانی جهان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن