فرانسه خواستار خروج ناتو 'ترکیه مشکل' به عنوان اتحاد در دیدار

وزرای دفاع ناتو در میان جمع آوازی بحث بین فرانسه و ترکیه بیش از یک سری از مسائل. فرانسه در زمان موضوع را با یک

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

وزرای دفاع ناتو در میان جمع آوازی بحث بین فرانسه و ترکیه بیش از یک سری از مسائل. فرانسه در زمان موضوع را با یک حادثه دریایی در پزشکی ترکیه برای حمایت از یک طرف در لیبی, جنگ داخلی, و بیشتر.

یک مقام وزارت دفاع فرانسه روز چهارشنبه ناتو خواست برای رسیدگی به آن "ترکیه مشکل" در میان افزایش تنش ها بر سر لیبی و دیگر مسائل. وی پیش از وزرای دفاع ناتو برای برگزاری دو روز از چهارشنبه.

"ما شناخته شده اند پیچیده لحظات داد اما ما نمی تواند یک شترمرغ و نمی تواند وانمود وجود ندارد ترکیه مشکل در ناتو است. ما باید به آن را ببینید آن را می گویند و آن را اداره کند" گفت: این مقام.

ایران معامله کرده اند barbs بیش از آخرین فصل از یک دهه جنگ داخلی در لیبی یکدیگر را متهم به حمایت از طرف مخالف در این کشور در زمان جنگ قدرت.

در روز سه شنبه ترکیه گفت: فرانسه نقض سازمان ملل متحد و ناتو تصمیم گیری با حمایت از نیروهای نظامی قدرتمند خلیفه Haftar در برابر سازمان ملل متحد حمایت دولت توافق ملی (GNA) – رهبری Fayez Sarraj.

نیروی دریایی حادثه دهید عصبانی بیانیه و رد

فرانسه وزارت دفاع روز چهارشنبه متهم به یک کشتی نیروی دریایی از اذیت و آزار یکی از کشتی خود را در دریای مدیترانه گفت: آن کشتی در تلاش بود به حمایت سازمان ملل متحد ارسال سلاح به لیبی و دلالت به همین دلیل است که ترکیه در تلاش بود برای فعال کردن تحویل سلاح به طرابلس مبتنی بر دولت است. فرانسه توصیف کشتی اقدامات به عنوان "بسیار تهاجمی" و "غیر قابل قبول توسط یک متحد در برابر ناتو کشتی."

با توجه به تایید این رویداد چند هفته پیش ترکیه ناوچه انجام رادار هدف قرار دادن سه بار پیشنهاد حمله موشکی قریب الوقوع بود و پس از ملوانان فرانسوی انجام چک در مدیترانه در یک کشتی باری که آنها مظنون به شکستن تحریم.

یک مقام ارشد ترکیه رسمی رد فرانسه به اتهام اما گفتن آژانس خبری رویترز که "هیچ چیز مانند" رخ داده بود.

این GNA مستقر در طرابلس است که با حمایت ترکیه و قطر و ایتالیا — در حالی که رقیب لیبی ارتش ملی به رهبری نظامی قدرتمند خلیفه Haftar پشتیبانی توسط روسیه و امارات متحده عربی و مصر است. اگر چه نه به طور رسمی حزبی فرانسه فکر به بندر همدردی بیشتری برای Haftar از بسیاری از در اروپا است.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا, فرانسه, تقسیم در لیبی به عنوان خلیفه Haftar حملات طرابلس

سفر به طرابلس

در یک حرکت به احتمال زیاد ترش روابط بین فرانسه و ترکیه هنوز هم بیشتر, بالا, مقامات ترکیه در سفری سرزده بازدید به GNA در لیبی در طرابلس در روز چهارشنبه.

امور خارجه ترکیه سخنان چاووش اوغلو وزیر دارایی برات Albayrak و رئیس اطلاعات هاکان فیدان مورد بحث با GNA سر Fayez al-Sarraj "آخرین تحولات در بحران" در لیبی و "تلاش های بین المللی برای حل و فصل آن," GNA در بیانیه ای گفت.

در این جلسه همچنین تحت پوشش "نظارت بر اجرای نظامی و امنیتی تفاهم نامه" به این نتیجه رسیدند در نوامبر سال 2019 بین طرابلس و آنکارا در این بیانیه اضافه شده است.

آن را تحت این قرارداد که ترکیه به تقویت حمایت نظامی از GNA کج تعادل در برابر Haftar.

ادامه مطلب: پاکسازی متهم اردوغان از نقض برلین توافق در لیبی

ترکیه مسدود کردن عقاب مدافع?

اتهامات در طول چهار جلسه را متوقف کند با لیبی. یک مقام دفاعی به همراه دو دیپلمات متفقین گفت: در روز چهارشنبه بود که ترکیه با کشیدن پای خود را بیش از یک طرح دفاع ناتو در منطقه بالتیک و لهستان.

"ترکیه امتناع از قبول این برنامه مگر اینکه ما از حزب اتحاد دموکراتیک/پ. ک. ک به عنوان یک نهاد تروریستی" یک دفاع فرانسه گفت. این حزب میشود/پ. ک. ک هستند اختصاری برای سوریه مبتنی بر حزب اتحاد دموکراتیک و ترکیه همتای حزب کارگران کردستان. ترکیه احترام هر دو گروه به عنوان خطرناک است. ...

ترکیه شروع به توهین کردی دژ شمال سوریه پس از خروج آمریکا از 1000 سرباز در ماه اکتبر 2019. کشور های ناتو می گویند که این حمله را تضعیف می کند, جنگ علیه داعش, با شهدای اغلب قادر به متفقین غربی و نیروهای مبارز در سوریه و شمال عراق است.

بالتیک و لهستان دفاع طرح شناخته شده به عنوان عقاب مدافع – کشیده شد تا در درخواست خود را پس از روسیه ضمیمه کریمه از اوکراین در سال 2014. در حالی که این هیچ تاثیر مستقیمی در ترکیه استراتژی در سوریه, اعضای ناتو ملزم به محافظت از یک دیگر اگر یک ملت است حمله کردند.

ادامه مطلب: برلین می گوید: واشنگتن منافع از نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در آلمان

ترکیه راه اندازی حملات علیه شبه نظامیان

در ضمن ترکیه راه اندازی هوایی و حمله زمینی علیه شبه نظامیان در شمال عراق در روز چهارشنبه. این توهین آمیز است که به احتمال زیاد برای افزایش اصطکاک با دولت عراق هم در بغداد و تا حدودی خودمختار منطقه کردستان عراق در مرز ترکیه.

عملیات پنجه ببر دیدم "کماندوهای" نقل مکان کرد و در پشتیبانی شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین و هلی کوپتر پس از بمباران با راکت انداز و توپخانه و اسلحه که آمار بیش از 150 اهداف گفت: ترکیه به وزارت دفاع.

Minister of National Defence of Turkey, Hulusi Akar (R) and the Turkish Armed Forces Command are managing and dispatching the Operation Claw-Tiger from the Army Command Control Center in Ankara, Turkey on June 17, 2020. (picture-alliance/Anadolu Agency/A. Akdogan)

ترکیه را دولت منتشر شد چند عکس از سیاستمداران و نیروهای مسلح شماری از مقامات نظارت بر توهین آمیز

این عملیات پاسخی بود به "قیام اخیر در حمله به ما ایستگاه های پلیس و پایگاه های نظامی" در نزدیکی مرز عراق.

ارتش ترکیه به طور منظم انجام عملیات علیه پ. ک. ک در جنوب شرقی ترکیه و عقب آن پایگاه در سراسر مرز.

آمد آن از روز یکشنبه عملیات پنجه عقاب که شاهد حملات در شمال عراق, سرزمین های از Kandil, سنجار و Hakurk.

عراق را محکوم کرد این هفته عملیات نظامی توسط ترکیه خواستار آنها را "نقض حاکمیت."

kmm/msh ("رویترز" dpa خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن