از روسیه با عشق ؟ دولت بریتانیا نشسته روی داغ دکمه گزارش

این "روسیه گزارش" برای تلفن های موبایل مانند یک عنوان راست از یک فیلم جیمز باند. با یک طرح برای مطابقت با آن پ

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

این "روسیه گزارش" برای تلفن های موبایل مانند یک عنوان راست از یک فیلم جیمز باند. با یک طرح برای مطابقت با آن پتانسیل به انتقام آسیب بیشتر در حال حاضر تحت محاصره نخست وزیر و دولت او.

در هسته از 50 صفحه به عنوان هنوز منتشر نشده گزارش شده توسط بریتانیا در مجلس هوش و کمیته امنیت (ISC) بیش از یک سال پیش به این سوال که تا چه حد نفوذ روسیه برگزار شد نوسان بیش انگلستان رویدادهای سیاسی مانند 2016 مبارزه با تروریسم در اروپا همه پرسی و اینکه آیا ارشد محافظه کاران بودند باز به چنین پیشرفت.

نتایج حاصل از این تحقیقات لقب "روسیه گزارش" بودند و قرار بود منتشر شده در پایان سال گذشته است. نشانه نخست وزیر بوریس جانسون تصمیم به انحلال پارلمان پس از تماس با یک ضربه محکم و ناگهانی, انتخابات, نتیجه تاخیر در انتشار آن.

جانسون پس از آن اصرار داشت که این گزارش منتشر خواهد شد "دوره به دلیل."

شش ماه بعد هنوز هم وجود دارد هیچ نشانه ای از آن وجود Johnson, به گزارش نور سبز. چلیپا از این موضوع است که در این گزارش نمی تواند ساخته شده در حالی که ISC در برزخ است.

در واقع این کمیته نشده ملاقات از دسامبر انتخابات — آنومالی را در خود دارد — با توجه به داونینگ استریت را شکست و به تصویب یک لیست از نمایندگان مجلس و همسالان نامزد برای عضویت در. در یک تغییر ناگهانی از سیاست ISC — که scrutinizes فعالیت های امنیتی و سازمان های اطلاعاتی — گزارش به مجلس اما به نخست وزیر, که باید از آن گزارش برای انتشار.

آنچه آنها پنهان شده ؟

این لیست در حال حاضر ارائه شده است اما تاخیر مطرح شده است و همه انواع سوالات و سوخت نظریه که به چه نوع از یک تفنگ سیگار کشیدن ممکن است به خاک سپرده شده در این گزارش است. جزئیات ممکن است محتوا باقی می ماند اندکی به عنوان ISC در دیدار تقریبا به طور کامل در پشت درهای بسته.

"دولت نوع عنوان [گزارش] در چند ماه گذشته است که که وجود خواهد داشت برخی از نشان می دهد. آنچه ما می دانیم این است که [ISC] تصمیم کاملا در اوایل سال 2017 مجلس به نگاه روسیه دخالت در زندگی عمومی, بریتیش, انتخابات است. و آنها اظهار داشتند که در پشت ما پرس و جو به فعالیت در [2016] ما انتخابات ریاست جمهوری است. آنها همچنین گفت که آنها نگران نفوذ روسیه در اتحادیه اروپا همه پرسی" می گوید: اندرو Defty استاد سیاست در دانشگاه لینکلن و همکاری نویسنده "تماشای ناظران: مجلس و سرویس های اطلاعاتی."

ادامه مطلب: Facebook, روسیه و آمریکا انتخابات - آنچه شما باید بدانید

Infografik - Did Russia interfere with Brexit? - EN

در شرایطی که به خصوص فاحش وحی مانند نامعلومی کمک مالی و یا نامطلوب ارتباط این تجمع یک سری از اتصالات می گوید جیمز Nixey, مدیر, روسیه و اوراسیا برنامه در چتم هاوس.

"آنچه که من فکر می کنم که شما ممکن است ببینید در این گزارش همه با هم قرار داده و در همان محل در همان زمان بسیار زیادی از بدگویی نفوذ روسیه که زمانی که با هم دیده می شود, باعث می شود آن نگاه به عنوان اگر حزب محافظه کار بسیار نزدیک به روس ها که خود را نزدیک به کرملین."

ادعاهای روسیه دخالت خارجی در دولت امور هستند البته هیچ چیز جدید و انگلستان را تجربه کرده است سهم عادلانه خود را در جنبه های مختلف زندگی آن الیگارشی روسیه خرید swathes از املاک و مستغلات در لندن و یا با فرض مالکیت لیگ برتر فوتبال باشگاه های. اما همچنین می تواند در بیشتر شوم اشکال مانند مسمومیت از سرگئی Skripal سابق نظامی روسیه افسر اطلاعاتی در سولزبری در سال 2018 که گفته می شود مغز متفکر توسط کرملین.

بیشتر بخوانید: Salisbury: آنچه ما می دانیم یک سال پس از Skripal حمله سم

احتمالا این نمونه صرفا نوک کوه یخ است. آنچه نسبتا روشن است که روسیه ساخته شده و تا حدودی "halfhearted تلاش" به عنوان Nixey قرار می دهد آن را برای نفوذ در نتیجه مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم به نفع ترک. این که دخالت نیست بسیار مهم در تصمیم گیری نتیجه.

"من فکر می کنم واقعا شخصا که بیشتر محکم عناصر در این گزارش خواهد بود که طبیعت و مقدار معاملات مالی از غولهای یا الیگارشی به حزب محافظه کار و یا حزب خاص, اعضای," او می گوید.

بی دخالت سیاسی

هیچ کس را دوست دارد به خجالت و دولت انگلستان تحت جانسون از این قاعده مستثنی است. اما تلاش خود را برای obfuscate ماده و تاخیر در انتشار این گزارش باید او را از چپ باز به اتهامات که او در تلاش برای پنهان کردن چیزی. فراتر از آن این آب گل آلود که آیا اطلاعاتی و امنیتی استقرار می توانید کار خود را به طور مستقل و نه کشیده می شود به یک باتلاق سیاسی.

A billboard showing Boris Johnson and his ties to Russia

این گزارش آیات اگر چه به احتمال زیاد شرم آور نمی خواهد که یک تاثیر ماندگار در دولت جانسون

"او [Johnson] چپ خود را باز به نقد اجازه می دهد در این گزارش منتشر شود در راه عادی قبل از انتخابات عمومی. و قطعا من فکر می کنم هوش نظارت روند در پارلمان بریتانیا تبدیل شده سیاسی. دست زدن به او از این گزارش و پس از آن تاخیر در آوردن رو به جلو نامزد برای کمیته پس از انتخابات قطعا نشان دهنده یک سطح از نفوذ ناروا و یا تلاش برای به حداقل حق رفتن به لبه بسیار از نخست وزیر قدرت کنترل ISC می گوید:" Defty.

جلوگیری از هر گونه موانع پیش بینی نشده و جدید ISC می تواند در محل قبل از مجلس به تعطیلات تابستانی آغاز می شود هفته آینده یکشنبه. و در آن نهفته است rub: با فرض این گزارش منتشر شده است و در روزهای آینده آن را در زمان بسیار کمی برای قابل بحث و بررسی قبل از تابستان ، دوباره این سوال که آیا جانسون صرفا سیاسی با استفاده از تاکتیک های مناسب.

"این سخت است برای جلوگیری از نتیجه گیری که از آن شده است یک تاکتیک عمدی برای جلوگیری از, مناسب مجلس بررسی و دشوار پارلمانی سوال در مورد محتوای این گزارش است. بنابراین وجود خواهد داشت زمان هفته آینده برای بحث در مورد آن ؟ من گمان نمی, می گوید:" Defty.

بحران ؟ چه بحران ؟

آن را غیر معمول نیست برای کمیته های مجلس به انتشار گزارش های خود را در طول زنگ تفریح. که قطعا لگد کردن یک رسانه طوفان در سکون تابستان. با این حال به عنوان Defty را "سر و صدا فوت کرده اند ممکن است در زمان مجلس می آید و در ماه سپتامبر است."

بیشتر بخوانید: آیا coronavirus بحران را بدون مقابله Brexit بیشتر احتمال دارد?

در همین راستا این امکان پذیر است که اگر این گزارش منتشر شده است در حال حاضر آن می تواند کمک به منحرف کردن از دولت را درک بی منطق دست زدن به از شیوع کروناویروس.

تفنگ سیگار کشیدن یا نه, این گزارش بعید است که جرقه اصلی هر سیاسی خرید اینترنتی. با وجود لیست بلند بالا از مشکلات دولت فعلی هنوز هم لذت می برد سالم قیمومیت. اگر هر چیزی بوریس جانسون انعطاف پذیری در مواجهه با رسوایی به نظر می رسد به رشد بیشتر آسیب رساندن به آنها ظاهر می شود.

"من گمان می کنم انتشار یک گزارش که نشان می دهد که حزب محافظه کار بوده است نه به عنوان امن به عنوان آن ممکن است در آن اجتماعی فاصله از نفوذ روسیه ایجاد خواهد شد برخی از امواج و خشم اما در واقع یک اصطلاح سیاسی اثر می گوید:" Nixey.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب