Fujifilm راه اندازی FUJINON GF30mmF3.5 R WR, سبک وزن, با وضوح بالا لنز

FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت امروز اعلام کرد راه اندازی FUJINON GF30mmF3.5 R WR (GF30mmF3.5 R WR) یک زاویه گستر

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت امروز اعلام کرد راه اندازی FUJINON GF30mmF3.5 R WR (GF30mmF3.5 R WR) یک زاویه گسترده و لنز نخست با یک فاصله کانونی معادل 24 میلی متر (در معادل فیلم 35 format) برای FUJIFILM GFX سیستم قطع بزرگ*1 دوربین های دیجیتال.

با آن گرد و غبار و آب و هوا-مقاوم در برابر طراحی GF30mmF3.5 R WR caters به انواع سبک تیراندازی از جمله مناظر, معماری, و همچنین به عنوان گاه به گاه عکس در حال حرکت است. "این لنز یک تعریف بزرگ به ما سری موجود از دید لنز می دهد و تصویر سازان بزرگ زاویه گزینه برای مناظر, معماری, و یا گسترده ای پرتره محیط زیست" گفت: Victor Ha مدیر ارشد بازاریابی و مدیریت محصول با تصویربرداری الکترونیکی تقسیم FUJIFILM North America Corporation. "ما واقعا هیجان زده برای دیدن تصاویر جامعه ما را با این لنز."

اصلی ویژگی های محصول:
کیفیت تصویر
این لنز متشکل از سیزده لنز عناصر در ده گروه از جمله دو غیر کروی عناصر و دو extra-low dispersion (ED) ، بالا-عملکرد لنز گروه قرار دارد به کنترل های مختلف انحرافات به خصوص اعوجاج که زاویه گسترده و لنز مستعد برای رسیدن به لبه-به-لبه هشیاری است. این لنز قادر است به حل و فصل مقدار قابل توجه از جزئیات سازگار با 100MP سنسور -- "فعال کردن عکاس به دوباره ایجاد فضای هر صحنه با یک حس بصری صداقت و احساس" گفت: Ha.

قابل حمل
این جمع و جور لنز وزن آن حدود 18 اونس (510g) و اقدامات 3.9 اینچ (99.4 mm) با حداکثر قطر 3.3 اینچ (84mm). علاوه بر این طراحی باریک توازن خوبی در GFX سیستم دوربین ساخت آن کامل لنز برای حمل بر روی بروید.

عملکرد
جدید GF30mmF3.5 R WR لنز با استفاده از یک داخلی تمرکز سیستم ارائه سریع و آرام فوکوس خودکار (AF). تمرکز بر تنفس است فقط 0.05% و آن را یک لنز بزرگ برای ضبط ویدئو. مانند همه فوجی فیلم لنز در دختر خانواده GF30mmF3.5 R WR شامل Fujifilm نوری طراحی و تولید تکنولوژی فرآیندهای برای رسیدن به یک sub-micron سطح دقت لنز سطح. این اجازه می دهد تا لنز را به پتانسیل کامل از فوجی GFX 50S و GFX 50R بدون آینه دوربین های دیجیتال و همچنین 100MP تصویر سنسور فوجی GFX 100.

دوام
لنز مهر و موم شده است در نه مکان آن را به گرد و غبار و آب مقاوم است. آن را نیز می توان در دماهای پایین به عنوان 14°F (-10°C) ارائه عکاسان صلح از ذهن در هنگام عکسبرداری در آب و هوای نامساعد و یا محیط گرد و خاکی.

این GF30mmF3.5 R WR لنز در دسترس خواهد بود در اواخر جولای یا اوایل آگوست در آمریکا و کانادا برای یک تولید کننده قیمت خرده فروشی پیشنهاد از $دلار 1699.95 و CAD $2299.00. برای اطلاعات بیشتر https://fujifilm-x.com/en-us/products/lenses/gf30mmf35-r-wr/ .

*1 Fujifilm بزرگ-فرمت GFX سیستم دوربین های دیجیتال شامل یک سنسور تصویر است که اقدامات 55mm مورب (43.8 mm x 32.9 mm) با مساحتی حدود. 1.7 بار است که از یک فول فریم 35mm سنسور.
 
در مورد فوجی فیلم آمریکای شمالی شرکت الکترونیکی و تصویربرداری
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.fujifilmusa.com/northamerica رفتن به https://twitter.com/FujifilmX_US به دنبال فوجی فیلم در توییتر بروید https://www.instagram.com/fujifilmx_us/ به دنبال فوجی فیلم در Instagram و یا رفتن به https://www.facebook.com/FujifilmXUS/ به مانند Fujifilm on Facebook. برای دریافت اخبار و اطلاعات مستقیم از فوجی از طریق آر اس اس اشتراک در www.fujifilmusa.com/rss.

در مورد فوجی فیلم

FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت بازاریابی شرکت تابعه از FUJIFILM دارایی امریکا شرکت متشکل از پنج عامل بخش و یک شرکت تابعه شرکت. تصویربرداری بخش را فراهم می کند مصرف کنندگان تجاری و عکاسی از محصولات و خدمات از جمله: کاغذ عکاسی; چاپ دیجیتال و تجهیزات همراه با خدمات و پشتیبانی; عکس شخصی محصولات; فیلم; یک بار-استفاده از دوربین و محبوب INSTAX® خط های فوری دوربین های دیجیتال و لوازم جانبی. الکترونیکی تصویربرداری بخش بازارهای مصرف کننده دوربین های دیجیتال, لنز و محتوا ایجاد راه حل و گرافیک سیستم تقسیم منابع محصولات و خدمات به گرافیک و صنعت چاپ. نوری و دستگاه های بخش فراهم می کند لنزهای نوری برای پخش, فیلمبرداری, تلویزیون مدار بسته, ویدئوگرافی و بازارهای صنعتی و همچنین بازارهای دوربین شکاری و دیگر تصویربرداری نوری راه حل. صنعتی و شرکت های بزرگ کسب و کار جدید توسعه بخش ارائه محصولات جدید به دست آمده از Fujifilm فن آوری. FUJIFILM Canada Inc. فروش و بازار طیف وسیعی از FUJIFILM محصولات و خدمات در کانادا.
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.fujifilmusa.com/northamerica رفتن به www.twitter.com/fujifilmus به دنبال فوجی فیلم در توییتر و یا رفتن به www.facebook.com/FujifilmNorthAmerica به مانند Fujifilm on Facebook. برای دریافت اخبار و اطلاعات مستقیم از فوجی از طریق آر اس اس اشتراک در www.fujifilmusa.com/rss.
 
FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com
 
###
فوجی فیلم و FUJINON علائم تجاری FUJIFILM Corporation و وابسته به آن است.
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب