جورج فلوید کشتار: حکومت نادیده گرفت که ما نژاد تظاهرات خشم

معترضین را به مبارزه طلبیده شب حکومت به عنوان خشم و پلیس قتل جورج فلوید به بیشتر شهرهای آمریکا. مغلوب ساختن پی

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

معترضین را به مبارزه طلبیده شب حکومت به عنوان خشم و پلیس قتل جورج فلوید به بیشتر شهرهای آمریکا. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت حمایت کرده است را در یک تهدید برای ارسال در ارتش.

ده ها تن از شهرستانها در سراسر ایالات متحده دیده می شود بیشتر تظاهرات خشم و انزجار بیش از کشتن جورج فلوید و خشم بیش از گسترش خشونت پلیس در سراسر کشور.

مینیاپولیس آتلانتا و فیلادلفیا, کلمب و لس آنجلس در میان شهرستانها برای معرفی حکومت برای ساکنان در شب شنبه.

پلیس در مواجه با معترضان که شکست حکومت نظامی در مینیاپولیس, با ده ها تن بازداشت شده است. حداقل 13 افسران در فیلادلفیا مجروح شدند که مسالمت آمیز تظاهرات خشونت تبدیل شد و پلیس در چندین شهر با استفاده از گاز اشک آور اسپری فلفل و گلوله های لاستیکی در تلاش برای سرکوب تظاهرات.

روز یکشنبه مقامات در مینیاپولیس بدن یک مرد ناشناس در نزدیکی سوزش خودرو. پلیس گفت: این مرد را در بدن نشان داد نشانه هایی آشکار از تروما اما معلوم بود اگر مرگ بود مربوط به تظاهرات. حداقل یک نفر کشته شده است در این اعتراضات تا کنون پس از یک ناشناس مشکوک در یک ماشین آتش به روی معترضان در دیترویت, قتل یک جوان 19 ساله ،

خشونت علیه معترضان و مطبوعات

در یک تظاهرات در تالاهاسی فلوریدا یک فرد سوار یک وانت از طریق جمعیت از معترضان جمع شده بودند در یک تقاطع هدف قرار دادن برخی از آنها. راننده آن دستگیر و هیچ کس به طور جدی مجروح مقامات محلی گفت. صحنه تکرار شد در بروکلین قصبه شهر نیویورک که در آن فیلم ضبط شده توسط تماشاچیان نشان داد یک تیم ملی پلیس خودرو رانندگی به یک جمعیت از معترضان.

DW خبرنگار Stefan سایمونز و دوربین خود اپراتور حداکثر Foerg بودند با گلوله پلیس در مینیاپولیس با beanbag پرتابه شنبه شب در یکی از دو حادثه با مقامات. در دومین حادثه, DW خدمه تهدید به بازداشت. سایمونز تایید کرده است با "مطلق" یقین است که گلوله شلیک شد و توسط پلیس پشت او را به عنوان او در حال آماده شدن برای رفتن زندگی می کنند در هوا.

ما نامزد ریاست جمهوری جو بایدن را محکوم کرده و از ضد نژادپرستی تظاهرات که فوران در سراسر کشور اما گفت که اواخر شنبه که آمریکایی ها تا به حال حق را به نشان می دهد.

"اعتراض به چنین خشونت حق است و لازم است. آن را کاملا آمریکایی پاسخ" فرض نامزد دموکرات در بیانیه ای گفت. "اما به آتش کشیدن جوامع و نیازی به تخریب نیست. خشونت است که می تواند زندگی است. خشونت که جرات و کرکره کسب و کار است که در خدمت جامعه است."

تهمت و تهدید نظامی استفاده

روز یکشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نظر می رسد به عقب نشینی از رئیس جمهور قبل از تهدید برای دولت فدرال را به دخالت در اعتراضات.

"ما در حال رفتن به federalize نگهبان در این زمان. اما اگر لازم باشد ما باید بیشتر دارایی های نظامی است که می تواند مستقر ... اگر فرمانداران و شهرداران به آن نیاز دارید و آنها نمی توانند به کنترل وضعیت" مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین به خبرنگاران گفت:.

پیشتر در روز شنبه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دولت فدرال بود که با توجه به استفاده از "نامحدود, قدرت نظامی ما" را به دخالت در اعتراضات و انجام بازداشت.

او در پنتاگون گفت که آماده ارائه کمک نظامی برای مهار ناآرامی در مینیاپولیس, این شهر که در آن فلوید کشته شد در روز دوشنبه. تا کنون فرماندار مینه سوتا ساخته شده است نه درخواست.

هر گونه دخالت نیروهای فدرال به احتمال زیاد در درجه اول شامل پلیس نظامی ارائه پشتیبانی لجستیکی مقامات وزارت دفاع گفته آسوشیتد پرس.

گارد ملی به نام

مینه سوتا فرماندار Tim Walz نقل مکان کرد و به طور کامل بسیج دولت گارد ملی در روز شنبه برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم تعهد نشان از نیروی تعطیل ناآرامی است که دیده می شود وسایل نقلیه و ساختمان نابود شده است.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید" Walz گفت. "این است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

"ما تحت حمله," او اضافه شده است. "منظور نیاز به ترمیم."

ترس اعتراضات باعث شیوع کروناویروس

شهرداران و فرمانداران نیز نگرانی که فاصله فیزیکی مقررات را نادیده گرفته خواهد شد در طول تظاهرات به طور بالقوه منجر به شیوع بیماری های جدید از COVID-19.

صحبت کردن در فلوریدا پس از SpaceX, راه اندازی, مغلوب ساختن پیشی جستن به نام "شفا و نه نفرت."

اما مغلوب ساختن پیشی جستن قبل اظهارات بیشتر موجب خشم او پس از تهدید کرد که اگر معترضان نقض کاخ سفید به دلایل آنها "شده اند که با استقبال ترین سگ باطل و شوم ترین سلاح های من تا کنون دیده اند."

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود گفت: این سخنان شد "حمله به بشریت حمله سیاه امریکا و آنها را در شهر کمتر امن است."

این تظاهرات نیز گسترش در سطح بین المللی با هزاران نفر از مردم به خیابان در پایتخت آلمان برلین در روز شنبه در اعتراض به Floyd مرگ و علیه نژادپرستی.

خشم بیش از کشتن جورج فلوید

جورج فلوید بود که یک آفریقایی-آمریکایی مردی که کشته شد در بازداشت پلیس در مینیاپولیس پس از فیلم جدیدی از او در دستبند شفاعت هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او. درک چوین یکی از چهار افسر پلیس دستگیر شد و متهم به قتل صبح روز جمعه پس از سه روز تظاهرات بود.

تظاهرات آغاز شد و در مینیاپولیس پس از فیلم فلوید را به قتل پدید آمده در اوایل این هفته. تظاهرات بعد از گسترش به دیگر شهرستانها در سراسر کشور.

فلوید مرگ یکی از آخرین پرونده قتل گزارشی فرد توسط پلیس به شنود گذاشته به خوبی از خشم بیش از درمان از جامعه و مردم دیگر از رنگ در ایالات متحده است.

این تظاهرات نیز در آینده در میان coronavirus همه گیر است که دیده می شود ده ها میلیون نفر از مردم در ایالات متحده از دست دادن شغل خود و است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر مردم سیاه و سفید برجسته اختلاف در مراقبت های بهداشتی درمانی.

rs اد/mm (AP dpa رویترز)
هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن