اتحاد هند هندو ملی دولت جناح کشور در پاسخ به کروناویروس?

نارندرا نخست وزیر هند در زمان اقدامات شدید به عنوان coronavirus همه گیر شد, پخش كردن, سفارش مستند با فقط چهار

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

نارندرا نخست وزیر هند در زمان اقدامات شدید به عنوان coronavirus همه گیر شد, پخش كردن, سفارش مستند با فقط چهار ساعته. میلیون ها نفر باقی مانده بودند اما رشته جدید موارد هنوز هم به سرعت در حال افزایش.

هند تا به حال برخی از 600,000 COVID19 موارد به تاریخ و نزدیک به 20 ، 000 مرگ و میر. تعداد موارد جدید است که در ادامه به سرعت در حال افزایش است.

در ماه مارس نخست وزیر نارندرا مودی در پاسخ به جهانی همه گیر دستور عظیم مستند از این کشور به آن 1.3 میلیارد نفر فقط چهار ساعته. این اقدامات آمار بسیاری از کشور های فقیر کارگران مهاجر سخت ترک بسیاری از رشته بدون سرپناه و مواد غذایی و یا حمل و نقل.

ملی سخنگوی مودی ملی هندو Bharatiya Janata Party (BJP) Sudhanshu Trivedi گفت: هیچ کس آماده شد به صورت بی سابقه ای همه گیر. Trivedi مورد بحث و بررسی دولت در پاسخ با DW تیم سباستین برای درگیری های منطقه.

"هنگامی که این بیماری همه گیر را در ماه ژانویه وجود دارد تنها یک سطح از آزمایشگاه بود که قادر به انجام آزمون. در حال حاضر صدها نفر وجود دارد."

Trivedi گفت: با توجه به تولید به اندازه کافی از خود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای کارکنان پزشکی.

Indien Coronavirus | Ausbruch in Neu Delhi (Reuters/A. Abidi)

"وجود دارد کم تولید PPE کیت زیرا آنها برای تولید انبوه است. آنها استفاده می شود تنها در بیمارستان و در بخش مراقبت های ويژه بخش است. در حال حاضر ما با مجهز کالا."

اما BJP سخنگوی به نظر می رسید به چیزی می شده اند کافی داده است که این کشور اندازه و دامنه از چالش است.

"هفتاد درصد از مردم زندگی می کنند در مناطق روستایی است. که در آن 27 درصد است که هنوز هم بی سواد. با 30 درصد زیر خط فقر."

پس از مستند آغاز شد میلیون ها نفر از کارگران چپ رشته بدون غذا و سرپناه و پول یا وسایل حمل و نقل.

"این کاملا اشتباه واقعیت" گفت: Trivedi.

... مواد غذایی مناسب ارائه شده است برای تمام کسانی که با پوشیدن کارت هویت" او گفت:.

Trivedi اصرار BJP دولت تا به حال ارائه کمک های اقتصادی و حمایت های مالی برای کمک به مقابله با تاثیر COVID-19.

دولت هند به ارائه یک بسته امداد معادل 10 درصد از تولید ناخالص داخلی.

"این که آیا آن است که مستقیم پول آن است که آیا هزینه های حمل و نقل اعم از این است که مواد غذایی آن است که در حال ارائه رایگان از هزینه توسط دولت است."

حزب حاکم ملی گفت: برخی از این شکست بود که در منطقه ای در سطح دولت: "برخی از دولت های ایالتی قادر به انجام است که بسیار مورد نظر اقدام که ایجاد کرده است یک کمی از وحشت."

"دولت مرکزی سعی در حمایت از آنها با پول و منابع" Trivedi اضافه شده است.

قانون تابعیت

سباستین نیز مطرح BJP فشار برای تغییر قانون تابعیت و آن را آسان تر برای پناهندگان از کشورهای همسایه برای تبدیل شدن به شهروندان هند مگر اینکه آنها مسلمان هستند. شهروندی متمم قانون قرار داده بود به جلو توسط ملی هندو BJP دولت در چه ساعت مودی به نام تلاش برای اصلاح یک "بی عدالتی های تاریخی." این حرکت در ملاقات با تظاهرات از حقوق گروه که در توصیف قانون به عنوان تبعیض آمیز.

"همه کشورهای دیگر [در منطقه] در جمهوری اسلامی. آن وقت بود در بخشی از ما [به عنوان] این کشور سکولار و دموکراتیک کشور از این منطقه است که ما باید به پناهگاه برای کسانی که مذهبی مورد آزار و اذیت."

مسلمان هندی گروه می گویند که این قانون می تواند به نوبه خود آنها را به شهروندان درجه دوم. این قانون منجر به تظاهرات خشونت آمیز. در ماه فوریه دادگاه عالی دهلی پرسید که چرا پلیس تا به حال نه در زمینه موارد در برابر BJP سیاستمداران که به حمایت از خشونت علیه تظاهرکنندگان.

سخنرانی نفرت

سباستین خواسته Trivedi چرا BJP سیاستمداران که به حمایت از خشونت شد نه تحریم ، BJP رسمی در دهلی, Kapil Mishra رهبری یک تظاهرات با دعوت از مردم به شلیک معترضان که در برابر جدید قانون تابعیت. (DW LINK)

"نه این اشتباه است. او تا به حال هرگز با استفاده از کلمه شلیک کنید."

قاضی بررسی matterdescribed اظهارات از چهار BJP سیاستمداران از جمله Mishra به عنوان "نفرت طلبی." قاضی شد و سپس نقل مکان کرد.

"[این] انتقال قضات در هند انجام شده است و نه توسط دولت" Trivedi توضیح داد.

در گسترده تر موضوع استفاده از گفتار نفرت "بزرگترین سوء استفاده در برابر نخست وزیر."

چین و هند در مرز برخورد

سباستین نیز خواست برای روشن شدن در اخیر مرگبار درگیری بین چین و هند نیروهای خود را در مرز مورد مناقشه منطقه است. تلفات متعدد در هر دو طرف به ارمغان آورد و دو هسته ای قدرت را به آستانه جنگ در ماه گذشته. اما جایی که آن را می گیرد و آنچه که منجر به تشدید خشونت?

"این اتفاق در نزدیکی چینی در طرف چینی در ارتش چین خط کنترل در زمین بدون انسان."

سباستین فشرده Trivedi دوباره برای جایی که این حادثه صورت گرفت.

"یک توافق وجود دارد که هیچ کس باید بیاید و آنها سعی در آمده بودند تحت فشار قرار دادند."

چرا که نه فقط می گویند به وضوح چینی تجاوز در هند از مرز? سباستین پرسید و اضافه کرد که آیا هند ممکن است ترس از ظاهر ضعیف برای اجازه دادن به آن اتفاق می افتد.

Trivedi دوباره جواب نداد به وضوح.

"آنها را دستگیر کرده اند یک منطقه خاص از خاک ما در سال 1962. بنابراین در 58 سال آنها وجود دارد در سرزمین ما. اما در حال حاضر تعریف شده است که موقعیت نظامی خود را در مرز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن