HBO برای انطباق Ta-Nehisi Coates بین جهان و من برای اولین پاییز امسال

HBO خواهد انطباق با تحسین منتقدان مرحله نشان می دهد بین جهان وبر اساس #1 نیویورک تایمز پرفروش به همین نام توسط

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

HBO خواهد انطباق با تحسین منتقدان مرحله نشان می دهد بین جهان وبر اساس #1 نیویورک تایمز پرفروش به همین نام توسط نویسنده و روزنامه نگار Ta-Nehisi Coates به عنوان یک HBO ویژه به هوا این سقوط آن امروز اعلام شد توسط کیسی Bloys رئیس HBO برنامه نویسی.

در اصل اقتباس و در صحنه تئاتر آپولو در سال 2018 ویژه را ترکیب عناصر است که تولید از جمله قدرتمند خوانش از Coates' کتاب و یک بار دیگر خواهد بود کارگردان برنده جایزه مدیر و تئاتر آپولو تهیه کننده اجرایی Kamilah فوربس. Ta-Nehisi Coates و سوزان Kelechi واتسون نیز اجرایی تولید. برنده جایزه اسکار کارگردان راجر راس ویلیامز تولید است. آن را نیز به ترکیب مستند و فیلم از بازیگران' زندگی در خانه های آرشیوی, فیلم و انیمیشن. ویژه تولید خواهد شد تحت COVID-19 دستورالعمل.

علاوه بر تولید این ویژه HBO خواهد ساخت خیریه کمک مالی به دانشگاه هاوارد و تئاتر آپولو.

بین دنیای من و در دسترس خواهد بود در HBO و به جریان در HBO حداکثر.

"Ta-Nehisi کتاب مدرن ادبی کلاسیک فراهم می کند که یک پیام ضروری برای زمان ما" می گوید: Casey Bloys رئیس HBO برنامه نویسی. "ما فوق العاده افتخار را به این رویداد مهم به مخاطبان ما."

"من مشغول به کار با Kamilah برای تقریبا تا زمانی که من یک نویسنده گفت: Ta-Nehisi Coates. "من فکر می کنم هیچ کس بهتر برای قرار دادن بین جهان و بر روی صفحه نمایش و هیچ خانه بهتر برای آن از HBO."

"همانطور که مردم در سراسر کشور ما همچنان به صحبت کردن در مورد خشونت نژادپرستی نظاممند و نیاز فوری برای ملموس تغییر Ta-Nehisi کلمات طنین انداز به شدت به امروز به عنوان آنها پنج سال پیش گفت:" Kamilah فوربس. "من بسیار هیجان زده هستم برای همکاری دوباره با هر دو Ta-Nehisi و HBO در این مهم رویداد خاص اطمینان حاصل کرد که صدای قدرتمندی در این کار و فریاد برای عدالت از جامعه همچنان به رسیدن به مخاطبان گسترده تر."

"از طریق بین دنیای من و ما قصد داریم برای ایجاد یک فضای صمیمیت و همدلی که در آن مردم سیاه و سفید می تواند سوخت و ساز غم ما, جشن شادی ما و همچنان به تقویت گفتمان فعلی با توجه به نژاد و فرهنگ در کشور ما و در سراسر جهان گفت:" سوزان Kelechi واتسون. "Ta-Nehisi کلمات قرض خود را به یک تجربه است که به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از ما. من هیجان زده به کار با HBO و این ذهن درخشان در یک ویژه است که هر دو به موقع و فوری است."

"Ta-Nehisi Coates بین جهان و من منی قطعه ای از ادبیات است که تحت فشار قرار دادند مهم مکالمات در اطراف کشور ما و نژاد پرستی به خط مقدم فرهنگی ما گفتگو گفت:" راجر راس ویلیامز. "داشتن شاهد Ta-Nehisi و Kamilah مرحله بین دنیای من ومن هیجان زده می شود بخشی از آوردن این کار قدرتمند و پیام خود را به HBO و حتی مخاطبان گسترده تر."

Coates' کتاب بین جهان ومنتشر شده توسط یک جهان است نیویورک تایمز پرفروش ملی کتاب جایزه برنده و فینالیست جایزه پولیتزر. برای اولین بار منتشر شده در سال 2015 آن را به عنوان نوشته شده است نامه ای به Coates' پسر نوجوان و بازگو نویسنده تجربه در حال رشد در بالتیمور درونی شهر و رو به رشد خود را ترس از روزانه خشونت در برابر جامعه است. روایت بررسی Coates' bold مفهوم است که جامعه آمریکا از لحاظ ساختاری پشتیبانی از سفید برتری.

مرحله انطباق بر اساس ميزان و من در اصل انجام شده در سال 2018 به عنوان یک محدود نامزدی در تئاتر آپولو و مرکز کندی با encore اجرای برنامه در تئاتر آپولو و دوباره در آتلانتا در سال 2019. Kamilah فوربس از Coates است برجسته در این کتاب به عنوان "عمه Kamilah" و بلافاصله الهام بخش برای انطباق Coates کار به مرحله پس از خواندن آن. این جفت ارز در هوارد دانشگاه محوری در هر دو از زندگی خود شده است که در ادامه منبع خلاقیت و الهام بخش است. واتسون همچنین یک Howard آلوم شرکت در صحنه خواندن در آپولو و مرکز کندی.

Coates' از دیگر آثار نوشته شده که شامل زیبا مبارزه, ما هشت سال در قدرت و آب رقصنده, کشف شبیه تم نژاد در امریکا است. کواتس در حال حاضر به عنوان آپولو مراسم تحلیف استاد هنرمند در محل اقامت و نویسنده برجسته در محل اقامت خود در نیویورک را Arthur L. Carter نگاری موسسه. او یک گیرنده از یک مک آرتور یاران و نویسنده کنونی از مارول کمیک پلنگ سیاه و سفید و کاپیتان امریکا.

فوربس در حال حاضر به عنوان تهیه کننده اجرایی تئاتر آپولو. او قبلا تولید شده در HBO "دف شعر" سری و co-اجرایی تولید شده HBO را "شجاع صدای جدید." او دریافت متعدد تمجید برای کار خود را در هنر از جمله Peabody تونی با جایزه NAACP Image جایزه. او به نام 2019 ریشه 100 لیست و ساندنس همکار.

واتسون در حال حاضر ستاره های ان بی سی "این است که ما" که او به دست آورده دو صفحه جوایز انجمن بازیگران به عنوان به خوبی به عنوان یک 2020 Critics' Choice نامزدی و میزبانی 2018 2019 و 2020 NAACP Image نامزد جایزه. او ستاره دار در "یک روز زیبا در محله" مقابل تام هنکس برای مدیر Marielle هلر. او یک تهیه کننده اجرایی از Rashaad ارنستو سبز را در فیلم "زودرس" که برای اولین بار در ساندنس به تحسین منتقدان. او در حال حاضر در حال خدمت در هیئت مدیره باشگاه درام, یک سازمان است که با استفاده از تئاتر به مربی جوانان زندانی در شهر نیویورک است.

ویلیامز پروژه های اخیر عبارتند از: HBO را "آپولو" امی نامزد دریافت جایزه واقعیت مجازی تجربه "سفر در حالی که سیاه و سفید" و جایزه اسکار نامزد شده و امی و برنده "زندگی متحرک." در سال 2010 ویلیامز شد اولین بار, سیاه, کارگردان برنده جایزه اسکار برای مستند کوتاه "موسیقی با احتیاط." ویلیامز همراه با شریک تولید جف Martz تاسیس یک داستان تا سال 2017 تولید شده است که سه قسمت از تحسین Netflix محدود سری "بی گناهی فایل" که ویلیامز به کارگردانی.

بین دنیای من و تو خواهد بود کارگردان Kamilah فوربس که همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی; های اجرایی تولید شده توسط Ta-Nehisi Coates و سوزان Kelechi Watson; تولید شده توسط راجر راس ویلیامز. ویلیامز شرکت تولید یکی از داستان بالا تولید می کند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن