Hy-Vee اعزام خرده فروشی Zipline به برقراری ارتباط با آن 85,000 کارکنان - در طول COVID-19 و فراتر از

Hy-Vee, Inc. امروز اعلام کرد که آن استقرار خرده فروشی Zipline ارتباطات پلت فرم در سراسر کل آن شرکت در تلاش برا

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

Hy-Vee, Inc. امروز اعلام کرد که آن استقرار خرده فروشی Zipline ارتباطات پلت فرم در سراسر کل آن شرکت در تلاش برای ارتباط مستقیم با آن بیش از 85,000 کارکنان در میان مداوم coronavirus (COVID-19) بیماری همه گیر. پلت فرم نیز استفاده خواهد شد که فراتر از این بحران کنونی و همچنان به عنوان اصلی روش ارتباطی برای اطمینان از تمام فروشگاه ها در حال تحویل به تجاری استاندارد.

به عنوان COVID-19 پروتکل های ایمنی شیفت در یک روز به صورت روز ضروری خرده فروشان مانند Hy-Vee نیاز به یک قابل اعتماد و سازگار راه برای برقراری ارتباط با همه کارکنان در سراسر شرکت. با استفاده از خرده فروشی Zipline Hy-Vee کارکنان در حال حاضر باید یک راه ساده برای دسترسی به پیام ها از شرکت رهبران و سرپرستان از طریق پلت فرم دسکتاپ وب سایت و/یا نرم افزار تلفن همراه و یک محل متمرکز برای دیدن همه چیز است که نیاز به انجام در فروشگاه. این پلت فرم را قادر می سازد Hy-Vee برای ارتباط مستقیم و پیگیری اجرای فروشگاه پروتکل های بهداشت و دستورالعمل های ایمنی, بهترین شیوه در فروشگاه وظایف و بیشتر.

"همه از کارمندان ما نقش مهمی را در چگونه ما در پاسخ به COVID-19 همین دلیل است که ضروری است ما سرمایه گذاری در آنها و ارائه آنها را با منابع لازم برای انجام شغل خود را در بهترین راه ممکن است" گفت: جسیکا Ringena Hy-Vee, معاون ارشد رئیس جمهور در امور مالی و استراتژی کسب و کار. "خرده فروشی Zipline اجازه می دهد تا ما تیم شرکت برای برقراری ارتباط با هر کارمند به مطمئن شوید که همه دریافت پیام و اجرای پروتکل های جدید و یا دریافت آخرین اخبار شرکت در یک مد به موقع."

در حال حاضر استفاده می شود منجر ضروری خرده فروشان مانند BevMo!, بنی و دیگران خرده فروشی Zipline یک محل مرکزی برای دفاتر شرکت های بزرگ برای رسیدن به و تعامل با کارکنان در مورد مسائل مهم با ارسال پیام تعیین وظایف و پیگیری اعدام در تمام سطوح و همچنین تمام مکان در سراسر شرکت.

در بزرگداشت از همکاری جدید, خرده فروشی, Zipline ساخته شده است که تعهد به حمایت Hy-Vee فعلی بانک مواد غذایی کمپین است که مجموعه ای از یک هدف به منظور بالا بردن $1 میلیون دلار برای بانک های مواد غذایی در سراسر غرب میانه بقال هشت-دولت منطقه توسط مه 31. برای هر Hy-Vee پلت فرم کاربر است که نشانه های بالا بین در حال حاضر و مه 31, خرده فروشی, Zipline اهدا خواهد شد $1 به $25,000 به مبارزات انتخاباتی. Hy-Vee خواهد شد و سپس مطابقت خرده فروشی Zipline سهم دلار برای دلار برای کمک به حمایت از بانک های مواد غذایی تغذیه کسانی که نیاز دارند در طول این ملی همه گیر.

"هدف ما در خرده فروشی Zipline است به سهولت ارتباطات چالش برای برندهای بنابراین کارکنان در این زمینه در حال امن و توانمند برای انجام بهترین کار خود را که هرگز مهم تر" گفت: ملیسا وانگ مدیر عامل و بنیانگذار شرکت خرده فروشی Zipline. "ما مفتخر به همکاری با یک شرکت است که پرشور در مورد رفاه کارکنان خود را به عنوان به خوبی به عنوان آن جوامع محلی به همین دلیل است که ما متعهد به حمایت از Hy-Vee جمع آوری کمک های مالی ابتکار به ارائه مواد غذایی به کسانی که نیاز دارند."

Hy-Vee اولین مواد غذایی خرده فروش برای راه اندازی خرده فروشی Zipline پلت فرم. اطلاعات بیشتر در مورد خرده فروشی Zipline می توان در یافت https://info.retailzipline.com/grocery.

###
 

در مورد خرده فروشی Zipline
خرده فروشی Zipline پیشرو ارتباطات و اجرای پلت فرم برای خرده فروشان. ساخته شده با پیچیدگی های خرده فروشی در ذهن خرده فروشی Zipline کمک می کند تا HQ ساده کردن و هماهنگ کردن ارتباطات با این زمینه در راه است که باعث می شود ذخیره تیم شادتر و سازنده تر است. هدف این شرکت این است که برای بهبود زندگی یک میلیون کارکنان خرده فروشی تا سال 2025 و پلت فرم است که در حال حاضر مورد استفاده توسط مارک های پیشرو مانند سرسبز, لوازم آرایشی, BevMo!, کول هان The Lego Group, TOMS, بکن بکن, Lumber Liquidators, Hy-Vee و دیگران. خرده فروشی Zipline 100% توزیع شرکت با کارکنان در سراسر شمال امریکا و اروپا است. آنها با حمایت پیشرو سرمایه گذاران از جمله ظهور سرنا سرمایه گذاری و Hillsven سرمایه است. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید retailzipline.com.

در مورد Hy-Vee, Inc.
Hy-Vee, Inc. کارمند متعلق به شرکت, عامل بیش از 265 فروشگاه های خرده فروشی در سراسر هشت غرب میانه آمریکا با فروش 10 میلیارد دلار در سال است. سوپر مارکت های زنجیره ای مترادف با کیفیت, تنوع, راحتی, شیوه زندگی سالم, آشپزی تخصص و خدمات برتر مشتری. Hy-Vee رتبه های بالای 10 مورد اعتماد ترین برندهای شده است و نام یکی از بالا 5 مورد علاقه فروشگاه های مواد غذایی. این شرکت بیش از 85,000 کارکنان ارائه "مفید لبخند در هر راهرو" به مشتریان در هر روز است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.hy-vee.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب