طوفان هانا ضربه شلاق ویروس-آمار تگزاس ساحل

طوفان هانا اتحاد محصل در شرق تگزاس بسته بندی بادها تا 90 مایل (145 کیلومتر) در ساعت است. با وجود بعد از اینکه

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

طوفان هانا اتحاد محصل در شرق تگزاس بسته بندی بادها تا 90 مایل (145 کیلومتر) در ساعت است. با وجود بعد از اینکه کاهش داد و این طوفان است که انتظار می رود به فلش سیل به دو کشور ایالات متحده است.

هانا اولین اطلس طوفان از سال 2020 کاهش به یک طوفان گرمسیری در اوایل روز شنبه پس از آن محصل در ایالت تگزاس است.

دسته یک طوفان آمد در ساحل در Padre Island بسته بندی بادها تا 90 مایل (145 کیلومتر) یک ساعت National Hurricane Center (NHC) اعلام کرد در توییتر.

این NHC هشدار داد که با وجود از دست دادن قدرت با باد انداختن به 60 مایل در ساعت هانا هنوز هم انتظار را به باران های سنگین به بخش هایی از تگزاس و شمال مکزیک است که "در نتیجه تهدید کننده زندگی جاری شدن سیل."

ادامه مطلب: جهان در 3 درجه: آنچه در آن به معنی برای پنج شهرستانها

وجود دارد هیچ گزارش فوری از آسیب و یا آسیب گسترده.

پیش بینی به شهروندان هشدار داد بریس خود را برای 6 تا 12 اینچ (15 تا 30 سانتی متر) از بارش بیش از یک دوره 24 ساعته در منطقه, در علاوه بر این به ساحلی متورم است که می تواند تهدید کننده زندگی و گشت و گذار و تبدیل شرایط فعلی است.

"ترکیبی از یک خطرناک طوفان موج و جزر و مد باعث خواهد شد به طور معمول در مناطق خشک در نزدیکی ساحل به آب گرفتگی با افزایش آب در حال حرکت داخلی از خط ساحلی" میامی مستقر در مرکز طوفان گفت.

USA Texas Storm Hanna (picture-alliance/AP Photo/M. Roberts)

گشت و گذار و جلب هر بشکه سوار به بالا امواج نزدیک ساحل South Padre Island, تگزاس با توجه به گرمسیری طوفان هانا.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که دولت او بود و از نزدیک نظارت هانا و همچنین طوفان داگلاس است که نزدیک شدن به هاوایی در اقیانوس آرام است.

گردباد تهدید

تهدید تورنادو نیز loomed یک شبه به یکشنبه برای قسمت های پایین تر به وسط تگزاس coastal plain, پیش بینی گفت. یک طوفان گرمسیری هشدار دهنده هنوز هم در اثر در صبح روز یکشنبه از بارا el Mezquital, مکزیک به Baffin خلیج در تگزاس است.

ادامه مطلب: Coronavirus را تهدید می کند میلیون ها نفر آواره شدید آب و هوا و تعارض

تگزاس در حال حاضر در حال دست و پنجه نرم کردن با شیوع کروناویروس با چندین نقاط گزارش شده در سراسر کشور. در اوایل این هفته مقامات در کورپس کریستی در Nueces شهرستان گفت: 60 نوزادان تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus در طی 16 روز اول این ماه است.

نانومتر jsi tg/mm (AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب