اگر شما نمی توانید به رفتن به نانوایی مورد علاقه خود را دریافت کنید برخی از دست پخته محصولات در Etsy

این روزها همه ما به دنبال آنلاین برای حس ظاهر ، ما سفارش مواد غذایی, ضرورت, لباس ما را به زندگی می کنند زندگی

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

این روزها همه ما به دنبال آنلاین برای حس ظاهر ، ما سفارش مواد غذایی, ضرورت, لباس ما را به زندگی می کنند زندگی ما مانند آن را قبل از قرنطینه (بهترین ها را از ما توانایی). وجود دارد یکی از جنبه های است که من فکر می کنم تا زمانی که من در داخل گیر شد: توقف در مورد علاقه من شیرینی برای شیرینی. در حالی که هر کس دیگری در تلاش است برای پخت نان, من به سختی می توانید کوکی ها به کار, بنابراین من تنها گزینه ای است برای نگاه به خدایان شبکه جهانی وب است. برخی از علاقه های محلی در حال انجام و تحویل اما فروش آنها به سرعت. که در آن Etsy می آید. وال استریت ژورنال انجام یک شیرجه عمیق به همین دلیل مردم به دنبال بازار برای دندان شیرین خود را حل کنند. ما اینجا هستیم تا به دور از برخی از ستارگان standouts در راه scones (و بیسکویت و نان و شیرینی, اما من تا به حال به نگه دارید تا تجانس).

SweetBelleCakes Oreo کیک پنیر کوکی ها

شیرین و نرم و ترد و chocolatey چه بیشتر می تواند شما برای درخواست ؟ این کوکی ها مانند در آغوش گرفتن در دسر.

OttosWorldwideImport XL, سیاه و سفید, کوکی ها

سیاه و سفید کوکی نیویورک نهاد و اگر شما نمی توانید آن را دریافت کنید که در آن شما در این فوق العاده بزرگ هستند بهترین چیز بعدی. تنها مشکل شما اجرا به تصمیم گیری است که طرف برای شروع با.

BoardwalkPoundCake Koulourakia

این یونانی کره کوکی ها ترد و کره و رضایت بخش است. با توجه به بیکر آنها در یونان در پاسخ به این biscotti. فقط غوطه دادن اونا به برخی از قهوه یا چای و شما خوب به آن بروید.

ChickensIntheRoad بیسکویت

بیسکویت گزینه خوبی برای میان وعده صبح یا بعد از ظهر pick-me-up. پرتاب برخی از کره و مربا روی آنها و رفتن به شهر. این فروشنده به شما می دهد این گزینه از طعم آنهایی که از جمله دارچین کشمش, سیر, آویشن و شوید.

Talkaboutsweet لذیذ کیک کوچک

این مینی پای در آمده بخورید طعم سیب کارامل شکلاتی Ganaches و بیشتر. آنها به اندازه مناسب برای خوردن بیش از یک و خوشبختانه آنها آمده توسط ده.

Dulcet پای Whoopie سبدهای هدیه لذیذ

راستش whoopie پای تلفن های موبایل شگفت انگیز در حال حاضر. این ظرافت پیچیده آنهایی که می آیند در خود جعبه هدیه, بنابراین شما می توانید آنها را به کسی که نیاز به یک قند ثابت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن