ایتالیا coronavirus 'مجلس' طرح: کمی بیش از حد, بیش از حد دیر شده ؟

در میان بدترین آمار کشور ایتالیا است که به آرامی در نظر گرفتن اقدامات لازم برای سهولت مستند. اما برنامه های دو

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

در میان بدترین آمار کشور ایتالیا است که به آرامی در نظر گرفتن اقدامات لازم برای سهولت مستند. اما برنامه های دولت برای الهام بخش اعتماد به نفس به عنوان مگان ویلیامز گزارش از رم.

فقط بیش از یک هفته پیش در اولین دوشنبه ماه مه با شکوه birdsong که پر بود صبح زود هوا برای بیش از دو ماه بود که ناگهان غرق توسط برگرد و غرغر کردن از روم ترافیک.

این یک بی تردید توجهی سیگنال است که این کشور در سراسر کشور مستند به پایان رسید.

کامیون و اسکوتر که بازگشت به تسلط بر خیابان به نمایندگی از تقریبا پنج میلیون ساخت و ساز و تولید کارگران همراه با کارکنان رستوران ها و کافه ها (در حال حاضر باز برای بایگانی اطلاعات) در کار باشد. آنها بخشی از ایتالیا را "مرحله دوم" مستند-کاهش طرح است.

بیشتر بخوانید: به عنوان coronavirus مستند برطرف ایتالیایی ها ترس از آینده تاریک و دلگیر

اجرای جزئیات oroginally بیش از حد خوش بینانه با عنوان "مارس فرمان" و در حال حاضر تقریبا در اواسط ماه مه در rebaptized "این Relaunch فرمان" را در مجموعه ای منتشر خواهد شد این هفته.

جای تعجب نیست 444-صفحه سند شامل 258 مقالات و ترسیم هزینه €55 میلیارد دلار ($59 میلیارد دلار) — به بیرون درز در ایتالیایی مقالات — دارای بدستآمده گسترده سرخوردگی هر دو بیش از آن تاخیر و محتوا.

A square with cafes in Rome

زندگی آرامی بازگشت به رم در ایران اما بسیاری از مردم محلی باقی می ماند با احتیاط

بهترین برنامه گذاشته...

زنان که بیش از نیمی از خط مقدم پزشکان و سه چهارم از پرستاران به ذکر صندوقداران و سوپر مارکت فروشگاه کارمندان بودند از مطالعه حذف از نیروهای وظیفه تصمیم گیری برنامه.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: پزشکان در ایتالیا گریه ناپاک بیش حفاظت

با مدارس بسته تا سپتامبر و کافی نگهداری از کودکان کوپن پدر و مادر که هر دو کار از راه دور و یا در دفتر و یا کارخانه در آغوش بیش از عدم حمایت.

4 متر (13 فوت) جدایی بین مردم مورد نیاز در رستوران ها و کافه ها یعنی 60% از دست دادن کسب و کار. "ما شده اند در دسترس برای هفته برای بحث بیشتر در فضاهای باز مناسب و فواصل بین جداول تجهیزات حفاظت شخصی و حتی موانع بین یک جدول و بعد گفت:" آلدو Crusano معاون رئیس جمهور ایتالیا بزرگترین خرده فروشی انجمن FIPE, در بیانیه ای. "اما دولت نمی تواند از ما بخواهید به نگه داشتن چهار متر بین شام در همان جدول است. این به این معنی رستوران با یک جدول تنها."

صنعتگران شده است ناراحت در مورد عدم حذف مقررات اجازه می دهد خود را عمدتا کوچک عملیات بازگشایی شده است.

Framer و شیشه هنرمند پائولو, 42, اجرا می شود که یک عملیات از یک تبدیل گاراژ در رم می گوید: او می داند که دولت فرمان برای جلوگیری از دیدن مشتریان است اما بهت زده که چرا او تا به حال نزدیک به کارگاه خود را هنگامی که مغازه تعمیر دوچرخه پایین خیابان می تواند باز بماند. "در دو ماه گذشته من در آورده €600 در درآمد حمایت از دولت است," او می گوید. "اگر من مجبور به بستن دوباره آن را برای خوب است."

A fruit and vegetable vendor outside his shop in Rome

در حالی که برخی از مغازه های کوچک و کسب و کار دچار این فروشنده میوه دیده می شود کسب و کار خود را سه گانه

در عین حال در کنار درب کوچک, family-run میوه و سبزی فروشنده سه برابر شده است کسب و کار در قرنطینه. در میان فروشگاه های مجاز به باز بماند آن رفت و از چند ده خانه تحویل یک روز به بیش از 100. "من خسته هستم" می گوید: صاحب آنجلو 65 که با کمک دو سری لنکایی کارکنان wearily بسته گلدان رزماری, آویشن, ریحان و گیاهان دیگر که خط پیاده رو خارج از فروشگاه در انتهای دیگر از روز.

خفته?

هر گونه روند رو به بالا بستگی دارد به طور کامل در ایتالیایی مطیع آنچه نخست وزیر جوزپه کونته تماس های بعدی این فاز از "همراه با ویروس."

بر خلاف شهرت خود را برای همیشه با شور و شوق پیوستن به قوانین ایتالیایی ها باید, برای, بسیار, ترین, بخش, به دنبال اجتماعی فاصله و ماسک-پوشیدن احكام است.

بیشتر بخوانید: ایتالیایی ها جستجو برای امید در زمان coronavirus

هنوز Matteo ویلا تحقیقاتی همکار با میلان-بر اساس ایتالیایی موسسه بین المللی مطالعات سیاسی است که مطالعات منتشر شده از این ویروس را در ایتالیا می گوید: این یک سوال نیست اگر, اما از زمانی که عفونت نرخ در حال حاضر زیر 1000 موارد جدید یک روز دوباره طلوع خواهد کرد.

"من هیچ توهمی که ویروس نمی خواهد خزش به بالا. تنها سوال این است که سرعت که با آن باز خواهد گشت" او می گوید.

او اضافه می کند که اجتماعی فاصله بسیار مهم خواهد بود, به خصوص در مناطق ایتالیا جایی که این بیماری همه گیر به حال کوچکترین تاثیر یعنی مرکز و جنوب ایتالیا. شمال ایتالیا مناطق لمباردی تجربه تروما آمبولانس آژیر وافغان شب و روز و بیمارستان و ضعف و مرگ عزیزان. بقیه از ایتالیا نیست.

"جنوب و مرکزی تنها این تجربه توسط پروکسی. ترس من این است که کسانی که نمی این تجربه شخصا کمتر خواهد بود مراقب باشید در فاز دوم," او می گوید. "سیستم بهداشت و درمان وجود دارد بیشتر شکننده و اگر آنها تجربه یک رشد عفونت از آن خواهد شد بسیار خطرناک است."

بیشتر بخوانید: زندگی در رم زیر سایه coronavirus

اولین جنگ جهانی دوم در حال حاضر این

The Uffizi Galleries in Florence

Uffizi گالری در فلورانس را دوباره باز در مارس 18, همراه با دیگر موزه ها و گالری ها و کتابخانه ها و کاتولیک توده

تا کنون بیش از 30000 ایتالیایی ها فوت کرده اند در این بیماری همه گیر ترین در شمال و اکثریت قریب به اتفاق بزرگان. من احساس می کنم خوش شانس است که مادر من در قانون در میان آنها نیست.

به تنهایی در او کوچک 500 سال پلازای آپارتمان در فلورانس او در تنهایی مستند سنگ زنی. هشتاد و هشت و هنوز هم قادر به تهیه یک وعده غذایی برای 16 نفر او در نهایت شکست در اواخر ماه آوریل و با وجود خطر ملبس به ماسک و دستکش و جرأت را به مغازه های محلی.

مانند بسیاری دیگر او می گوید وجود داشته شگفتی مثبت در قرنطینه زندگی است. پس از به طور پراکنده به نادیده گرفتن همسایه اش در طرف دیگر از خیابان باریک برای 30 سال گذشته او در حال حاضر چت با او روزانه. او همراه روز او نمی بینم او برگ یک قابلمه کوفته یا بادمجان پارمسان در درب خود را زمانی که او احساس می کند نیاز به طبخ.

او را نگه می دارد تکرار متحیر که او فکر جنگ جهانی دوم که او جان سالم به در با خانواده اش در غارها در حومه شمالی از رم خواهد بود که تعریف رویداد زمین شناسی ، او انتظار ندارد یک دوم. او را زده و بیش از حد توسط مفرد قریب به اتفاق حسی برداشت از هر رویداد.

"آنچه که من به یاد داشته باشید بیشتر از جنگ بود il buio. تاریکی. چراغ و ویندوز تحت پوشش, بنابراین به عنوان به نه جذب بمب افکن," او می گوید. "آنچه من به یاد داشته باشید بیشتر در مورد این بیماری همه گیر است که il silenzio. حتی با پنجره های باز به نه شنیدن از یک ماشین و یا یک هواپیما یا یک صدا."

افزایش سر و صدا را در خیابان زیر نیست-امید پر. "آن نامشخص احساس" او می گوید: گرفتن احساس بسیاری از ایتالیایی ها که با سرعت در بازگشت به این زندگی عادی بدترین ممکن است بیش از.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن