جان Ratcliffe تهمت DNI انتخاب کنید: 'به نظر من چین به عنوان بزرگترین تهدید بازیگر در حال حاضر'

Rep. جان Ratcliffe (R-TX) گفت: در طول سه ماهه آخر سال برای مدیر اطلاعات ملی است که در صورت تایید او را بلافاصل

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

Rep. جان Ratcliffe (R-TX) گفت: در طول سه ماهه آخر سال برای مدیر اطلاعات ملی است که در صورت تایید او را بلافاصله تمرکز بر بررسی ریشه های کروناویروس و آن "ژئوپولیتیک عواقب."

"جامعه اطلاعاتی... خواهد بود لیزر متمرکز شده که چگونه این اتفاق افتاده است و زمانی که این اتفاق افتاده است" Ratcliffe, گفت:, و اضافه کرد که دفتر خود را تجزیه و تحلیل نقش چین در گسترش ویروس.

"به نظر من چین به عنوان بزرگترین تهدید بازیگر در حال حاضر. نگاهی به آنچه که ما در حال برخورد با کروناویروس و 5G," Ratcliffe گفت. "ما به وضوح نمی خواهید یک رژیم اقتدارگرا... تنظیم استاندارد در بازار جهان است." اگر تایید کرد گفت: "نگاه به تغییر منابع در دفتر اطمینان حاصل شود تیم او انجام شد به اندازه کافی برای مبارزه با پکن افزایش قدرت و تهدید که از آن به ایالات متحده آمریکا امنیت ملی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای هفته لعنتی چین برای نقش خود را در گسترش این ویروس گفته مقامات در پکن نکردن اطلاعات ضروری است که می تواند کمک به کشورهای دیگر آماده شدن برای شیوع. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo همچنان به فشار نظریه که این ویروس سرچشمه در یک آزمایشگاه در ووهان. اما دیگر آمریکا و متحدان خارجی را تحت فشار قرار دادند در برابر این ادعا گفت: هیچ مدرکی برای حمایت از آن.

اقدام مدیر اطلاعات ملی Ric Grenell همچنین سفیر آمریکا در آلمان گفت: در هفته گذشته این بود که جامعه ایران را ارزیابی که وجود دارد این است که یک درک گسترده ای که این ویروس بود نه ساخته دست انسان و یا اصلاح شده ژنتیکی. او مشخص نکرد که آیا چین منتشر شد این ویروس به طور تصادفی از یک آزمایشگاه است.

او به نظر می رسد در مقابل کمیته اطلاعات مجلس سنا سهشنبه بیش از هشت ماه پس از انصراف اولیه نامزدی برای موقعیت در ماه اوت گذشته.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد دالاس-منطقه کنگره برای موقعیت پس از مدیر سابق دن کت ارائه استعفای خود را اواخر تابستان گذشته. Ratcliffe تحت تاثیر قرار گرفته بود که رئیس جمهور در جلسات در کاپیتول هیل که در آن او به شدت مورد سوال خاص سابق مشاور رابرت مولر در مورد تحقیقات خود را از روسیه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016.

Ratcliffe, بازدید کاخ سفید به عنوان قوی تهمت حامی به حال برای سال در نظر گرفته شده است برای چند پست در دولت. او نشسته در خانه قضائیه و هوش کمیته. او همچنین عضو مجلس کمیته اخلاق.

پس از نامزدی در سال گذشته, اخبار ظاهر است که Ratcliffe تا به حال بیش از حد بخش از رزومه. این کنگره تا به حال اعلام کرد که به عنوان دادستان فدرال در منطقه شرق تگزاس "بازداشت 300 مهاجر غیر قانونی در یک روز" با توجه به مبارزات انتخاباتی خود مواد و خانه وب سایت در زمان. اما Ratcliffe فقط نقش حمایت در این عملیات است. او همچنین اظهار داشت او سعی کرد افرادی که قریب به گروه تروریستی حماس است. در واقع هر چند Ratcliffe تا به حال صرفا به بررسی مسائل مربوط به funneling که پول و نه پیگیر این پرونده با توجه به گزارش نیویورک تایمز.

مغلوب ساختن پیشی جستن خارج Ratcliffe را نامزدی به زودی پس از آن اخباری ارسال در توییتر: "ما بزرگ کنگره جمهوری خواه جان Ratcliffe است که درمان بسیار ناعادلانه توسط LameStream رسانه ها. به جای رفتن را از طریق ماه از تهمت و افترا به من توضیح داده شده به جان چقدر بدبختی این امر می تواند برای او و خانواده اش برای مقابله با این افراد است."

در طول جلسه سهشنبه دیابت مارتین هاینریش (D-NM) فشرده Ratcliffe مورد در سال گذشته حوادث و اینکه آیا رئیس جمهور در گفتگو با کنگره خواسته او را در مورد وفاداری خود را.

"من نمی پرسید:" Ratcliffe, گفت:, و اضافه کرد که او نمی خواهد اجازه می دهد تا به سیاست نقش مهمی در تصمیم خود ساخت. "من وفاداری به قانون اساسی و حکومت قانون: من نمی شید هوش برای هر کسی است."

پس Ratcliffe را نامزدی خروج در ماه اوت گذشته دفتر مدیر اطلاعات ملی دیده می شود افراد مختلف در نقش سرپرست.

روز پس از Ratcliffe نامزدی اخبار شکست Aug. 2, 2019, سو گوردون و سپس معاون مدیر اطلاعات ملی ارائه استعفای او. او پس از خروج از کاخ سفید مسدود شده شانس خود را در حال تبدیل شدن به مدیر. مغلوب ساختن پیشی جستن به جای نام بازنشسته میلر ، یوسف مگوایر به عنوان سرپرست. سپس در ماه فوریه Macguire شهادت در کاپیتول هیل که جامعه اطلاعاتی معتقد است که روسیه به طور فعال در نظر گرفتن مراحل را به دخالت در سال 2020 انتخابات. و با آن Macguire بود ،

وارد Grenell شدید تهمت وفادار. در طول چند ماه گذشته او را در خدمت به عنوان سفیر و سرپرست و مدیر اطلاعات ملی.

پس از گرفتن در موقعیت Grenell متمرکز کرده است بسیاری از وقت خود را علنا حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که صرف زمان کمی با تمرکز بر سفیر وظایف مقامات آشنا با این موضوع گفت: روزانه وحش.

اگر حزب, خط, در, رای, دارای, Ratcliffe خواهد شد مدیر جدید اطلاعات ملی بالا بردن سوال در مورد که در آن Grenell خواهد حرکت بعدی. او اعلام کرد در حال حاضر او نمی خواهد در بازگشت به آلمان است.

اگر Ratcliffe است نه تایید Grenell خواهد ماندن در یک اقدام ظرفیت به عنوان مدیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن