خوزه دوآرته در مورد چگونگی گرفتن کارکنان به فکر می کنم مانند کارآفرینان

تجار و بازرگانان به طور معمول سوال وضعیت موجود و استراتژی های به طور مداوم. در انجام این کار آنها نیست که خشمگ

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

تجار و بازرگانان به طور معمول سوال وضعیت موجود و استراتژی های به طور مداوم. در انجام این کار آنها نیست که خشمگین و یا تهدید بلکه آنها اساسا لازم نیست که در ذهن خود را که آنها را نگه می دارد از جالب کاوش در تمام زوایای. این بخش را می توان در مغز یک شرکت کارگران اساسا به آنها رضایت به ارائه درخواست و اطمینان حاصل کرد که ارتباط خود را بسته نگه می دارد تا یک نگرش مثبت زمانی که به کسی ارائه یک درخواست. دیرین تاجر خوزه دوارت که یک متخصص در خارج از جعبه فکر برای توسعه کسب و کار, سهام استراتژی برای گرفتن کارکنان به فکر می کنم بیشتر شبیه به کارآفرینان.

شروع با ساخت یک به تدریج مختلف کارکنان شبکه. "به طور مداوم تلاش برای ارتباط دو نفر در چارچوب خود را که هیچ همکار با یکدیگر" روشن Duarte. "این کمک خواهد کرد آنها را با ساختمان 'بافت' است که باعث می شود نمایندگان به طور مداوم و شدید در مورد تعهدات. چارچوب یکی از مهم ترین ابزار برای یک کسب و کار موفق است."

تلاش برای در نظر گرفتن سیستم عملیات به عنوان تنها یک شانس برای هدف قرار دادن اهداف کسب و کار. آن را باید یک دوره برای ملاقات با افراد جدید نیست و نیاز به تمرکز بر روی کسب و کار معاملات. در انجام این کار, کارگران احساس آرامش بیشتری است که در حال حاضر تاسیس به عنوان یک اولویت برای تفکر انتقادی و خلاق.

آن را به طور مشابه اساسی برای کمک به استقلال است. برای ارتباط با یک عامل است که به اعتماد فرد به آن اشاره شده که تحریک و تشجیع آنها را به تدریج تخیلی. به عوامل اعتباری که این طبیعی است. "با توانمند سازی کارگران به انتخاب صریح گیری بدون حمایت آنها احساس پویا انطباق به تدریج مفید و به تدریج محترم" توضیح می دهد که دوارت برای مثال اگر کسب و کار خرده فروشی-تعیین توانمند سازی کارکنان به عنوان آنجا که ممکن است و یا محدود به یک هدف خاص از محدودیت و بدون امید به جستجو برای حمایت از کسی بالاتر زنجیره ای.

اضافی وجود دارد ترجیح موقعیت برای دادن خاص انواع کنترل کارگران است. نه تنها آن را با اتصال آنها را به فکر می کنم مانند نمایندگان; آن خواهد شد علاوه بر توانمند سازی بازرگان برای صاف کردن روز خود را و اوقات فراغت که معمولا صرف شده در آن تکالیف است. این تحریک خواهد شد تمدید مزایا و بی نظیر محیط کار برای همه.

وجود دارد سازگار است بحث در مورد اینکه آیا تجار و بازرگانان هستند "تصور" و یا ساخته شده است. در حالی که برخی از کسب و کار متفکرین در واقع باید یک پیوست ظرفیت برای تحت تاثیر خود انجمن این پیشنهاد نمی کند که افراد خاص نمی تواند تولیدات به تقلید خاص رهبری تمرین. می گوید دوآرته "اگر شما ایستادگی کردن و از کارکنان خود را به فکر می کنم مثل پردازان کسب و کار, شما نمی خواهد فقط خود را از هم جدا انجمن از آزمون به شما خواهد شد در واقع توسعه جدید نوبت از وقایع و اذعان به تدریج مهم دستاورد است."

شروع یک کسب و کار رضایت بخش و تجربه تست. تغییر کسب و کار به یک پیروزی نیاز به فداکاری درخواست و تعهد است. وجود دارد تمرین های مختلف در حال توسعه عامل می تواند اضافه کردن به خود را هر روز تمرین به اطمینان حاصل شود که اهداف رسیده است; با این حال جمع آوری یک گروه از خود-نظارت بر کارگران را به اطمینان حاصل شود که کسب و کار می تواند رسیدن به آن اهداف است.

در مورد خوزه دانیل دوارت

خوزه دوارت است و در اصل از Heredia, Costa Rica. او شده است یک کارآفرین و صاحب کسب و کار برای بیش از 20 سال و تقسیم وقت خود را بین خود موجود عملیات و تحقیق در مورد امکانات جدید که در آن به سرمایه گذاری. زمانی که او نه اختصاص زمان خود را به کسب و کار او صرف زمان خود را با حمایت از همسر و دو فرزند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب