آنچه در آن واقعا به معنی "باور بازماندگان'

دو سال پیش صدای بازماندگان از آزار و اذیت جنسی و راه اندازی یک حمله بی سابقه جنبش در سراسر جهان با استفاده از

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

دو سال پیش صدای بازماندگان از آزار و اذیت جنسی و راه اندازی یک حمله بی سابقه جنبش در سراسر جهان با استفاده از ماهور برک MeToo چارچوب است. که یک لحظه بود که جرقه به ناشناخته اما خود جنبش بود بدون تصادف خوشحال است. آن را ساخته شده به سوخت احیای قدرت برای کسانی که سکوت بیش از حد طولانی و پر زحمت انجام توسط فعالان طرفدار و سازمان ها از جمله معدن—ملی زنان مرکز قانون, که همچنین خانه ها و اداره را به صندوق دفاع حقوقی.

از آن زمان به بعد #MeToo جنبش فعال است پیشرفت قابل توجهی از جمله ساخت فضا برای بیشتر و بیشتر افرادی که ادعای سوء رفتار جنسی به جلو آمده. افرادی مانند تارا Reade.

اما با وجود این دراماتیک فرهنگی بیداری ما موسسات و سیستم ها فقط شروع به هم بزنید. عدم وجود قانونی لازم و تغییر سیاست هر دو در دولت ما و ما در محل کار و مدارس و خانه از عبادت و در غیر این صورت ایجاد کرده اند که بسیار ناقص در خدمت نیازهای بازماندگان. هر داخلی کارگر است که به طور کامل محافظت نشده توسط فدرال ما و بسیاری از دولت قوانین حقوق مدنی و هر کسی که به عنوان پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل و چپ از حقوق مدنی حمایت ثابت کرده اند که کار ما باید در اصلاح و دوباره تجسم از سیستم است که از مطالعه خارج شدند آنها را در وهله اول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب