کارگر اذعان به آن آغشته یهودی خبرچین تحت جرمی Corbyn

حزب کارگر بریتانیا اعتراف کرده این هتاکان یهودی خبرچین که صحبت می کرد به بی بی سی , پانوراما, برنامه, درباره ی

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

حزب کارگر بریتانیا اعتراف کرده این هتاکان یهودی خبرچین که صحبت می کرد به بی بی سی , پانوراما, برنامه, درباره یهودی ستیزی در حزب تحت رهبری جرمی Corbyn.

برنامه ویژه تعدادی از یهودی خبرچین که محکوم به شیوه های ضد سامی شکایت زیر جهت Corbyn این ادعا که چندین افسران عالی رتبه در حزب با دخالت تحقیقات متهمان که اعضای این حزب است.

کار پاسخ در آن زمان توسط متهم کسانی که شرکت کردند در این برنامه از تنها بودن "ناراضی سابق کارکنان" که پناه "شخصی و سیاسی محور برای خرد کردن" و مخرب و ادعاهای دروغین به منظور آسیب حزب.

هفت تن از خبرچین و چشم انداز برنامه مجری جان وره و سپس شکایت کارگری افترا. در وره کت و شلوار, او ادعا می کند که کار میگیرد او را زمانی که آنها او را متهم کرد و تیم خود را از "عمدی و مخرب نمایندگی طراحی شده برای گمراه کردن مردم است."

حزب کارگر 28-صفحه شکایت به بی بی سی شکایت کرده است که برنامه موجود "به tendentious و سیاسی نقطه اسکریپت; تعصب در انتخاب مصاحبه شوندگان و عدم شناسایی وابستگیهای سیاسی یا سوابق از مصاحبه شوندگان در یک بسیار بحث برانگیز و حساس و رقابت موضوع تولید یک برنامه است که یک طرفه نوشته polemic."

اتهام ضد یهودی و نژاد پرستی گل نشسته حزب کارگر تحت Corbyn اگر چه او همیشه آن را تکذیب کرد. یک یهودی مجلس را ترک حزب خود را بیش از شکست او در ارتباط بود به ضد سامی سخنرانان و Facebook posts, و او به طور گسترده ای محکوم به شکست به درایو ضد سامی اعضای خارج از حزب است.

در روزی که Keir Starmer انتخاب شد به جای او این کار جدید رهبر اعلام کرد که متقاعد کردن جامعه یهودی که حزب تغییر کرده بود و او در اولویت است. گفت: "ریشه کن کردن ضد یهودی در این حزب است. آخرین گام در این فرایند به عقب خود را آتش زا شکایت ساخته شده به سی و اعتراف آنها به هتاکان و بدرفتاری خبرچین.

"ما اذعان بسیاری از سال اختصاص داده شده و متعهد که خبرچین داده اند به حزب کارگر به عنوان عضو و به عنوان کارکنان" بیانیه صادر جمعه می خواند. "ما با صراحت کامل برداشت همه اتهامات از ایمان بد کینه توزی و دروغ است. ما می خواهم به عذر خواهی صراحت کامل برای ناراحتی و خجالت و صدمه ناشی از انتشار آنها. ما توافق کرده اند که به آنها پرداخت خسارت است."

این بیانیه می رود به اعتراف است که یهودی ستیزی در کار است "شده است یک لکه" در حزب در سال های اخیر است. "این باعث شده است که غیر قابل قبول و غیر قابل تصور سطوح از غم و اندوه و پریشانی بسیاری در جامعه یهودی و همچنین اعضای هیات."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب