اواخر repatriates در مسیر به آلمان در برزخ با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس

ده ها تن از خانواده های باقیمانده از فروپاشی شوروی سابق و کشورهای در پریشانی. قادر به سفر به آلمان به دلیل بیم

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

ده ها تن از خانواده های باقیمانده از فروپاشی شوروی سابق و کشورهای در پریشانی. قادر به سفر به آلمان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس آنها هیچ خانه ثابت و خود را کوچک دیگری به غیر از چمدان بسته بندی شده.

"ما به فروش می رسد خانه های ما ما ما شغل ما گفته مقامات ما را ترک میکنند. در حال حاضر ما در حال اجاره مسکن در انتظار خروج ما به آلمان است. اما بلیط هواپیمایی را افزایش داده اند exorbitantly. بسیاری از میان ما اجرا از پول است."

این چیزی است که برخی از 300 نفر تا به حال به می گویند در نامه ای به DW. با توجه به مرز تعطیلی در حال حاضر در نیروی باقیمانده به دنبال ترک های سابق شوروی به نام Spätaussiedler یا اواخر repatriates نمی, سفر به آلمان, جایی که آنها در حال برنامه ریزی برای حرکت و در حال حاضر آنها در حال پرسیدن آلمانی و سیاستمداران برای کمک به.

آلمان مهاجرت مقامات پایبند به قوانین ویژه ای است که آن را آسان تر برای دیر repatriates برای به دست آوردن, آلمانی, اقامت و در نهایت تابعیت آلمانی.

نامه فرستاده شده توسط یوگنی Alles از روسیه جنوبی شهر استاوروپول. او باعث شده است که ابتکار عمل و باقی می ماند در تماس با باقیمانده به دنبال سفر به آلمان برگزار شد اما با محدودیت های قرار دادن در محل به سرعت گسترش coronavirus. تجدید نظر خود را Alles گفت: همچنین ارسال به آلمان وزارت امور خارجه و وزارت کشور که مسئول برخورد با اواخر repatriates' درخواست.

'گذرنامه های ما هنوز در سفارت'

"به منظور دریافت اجازه اقامت دائم در آلمان شما مجاز به هر گونه تعهدات به اشخاص یا مقامات" Alles گفت: DW در یک مصاحبه تلفنی.

قبل از خروج همه چیز تا به حال به حل و فصل شود که دقیقا همان کاری بود که او انجام می شود: آنها را به فروش آپارتمان خود چمدان خود را بسته بندی شده و همراه با پسر کوچک, رفتگان برای سفارت آلمان در مسکو حمل تمام اسناد و مدارک لازم. در کنسولگری آنها ارائه درخواست ویزا در مارس 10. آنها سپس اجاره یک آپارتمان در مسکو به طور موقت. در این مرحله هنوز هم وجود دارد هیچ محدودیت های مسافرتی در محل.

Spätaussiedler aus Russland warten auf die Einreise nach Deutschland (Privat)

یوگنی Alles و خانواده اش

"حتی در مارس 16, زمانی که قرنطینه شد تحمیل کنسولگری گفت: ما از طریق تلفن است که ما باید صبر کنید برای ما اطلاع رسانی است. تنها در 20 مارس بودند ما اطلاع داد که اعطای ویزا به حالت تعلیق در آمد چرا که از قرنطینه. گذرنامه های ما هنوز هم برگزار می شود توسط کنسولگری گفت:" یوگنی Alles. کنسولگری خانواده توصیه به بازگشت به استاوروپول که در آن آنها در حال حاضر اجاره یک آپارتمان. آنها نمی توانیم به صرف بیش از حد در مواد غذایی و آنها را مجبور به قرض گرفتن پول مورد نیاز برای بلیط های هواپیمایی به آلمان است.

چپ سیاسی در برزخ

این Chervinskiy خانواده از Qaraghandy یک شهرستان در جنوب شرقی قزاقستان است که در یک وضعیت مشابه است. در فوریه 6, Ekaterina او دنیس و 3 ساله پسر دوقلو آندره و رومی, دریافت اطلاع رسانی از پذیرش. در مارس 5, آنها ارائه اسناد و مدارک خود را به عنوان مورد نیاز در سفارت آلمان در پایتخت قزاقستان نورسلطان.

"معمولا در آن طول می کشد سه تا پنج روز برای دریافت ویزا" گفت: Ekaterina Chervinskiy.

آنها آگاه در 19 مارس که ویزا اعطا شده بود اما که گذرنامه های خود را نمی تواند بازگشت به دلیل قرنطینه. این خانواده تا به حال هیچ چاره ای اما برای بازگشت به Qaraghandy جایی که آنها باقی می ماند با چمدان خود را بسته بندی شده و به سختی هر گونه پول در سمت چپ.

Spätaussiedler aus Kasachstan warten auf die Einreise nach Deutschland (Privat)

این Chervinskiy خانواده از Qaraghandy

"ما در حال حاضر در سمت چپ در برزخ است. آلمان مرزهای خود را بسته و قزاقستان مقامات اصرار دارند که ما دیگر شهروندان قزاقستان که به عنوان افراد بدون اقامت ما باید کشور را ترک کنند. اما در جایی که می تواند ما را و چگونه ؟ " گفت: دنیس Chervinskiy. "ما داد تا شغل ما به فروش می رسد آپارتمان ما ارزان و در حال حاضر ما نزدیک به گرسنه. ما فکر می کنیم که هر دو از قزاقستان و آلمان را به سادگی سمت چپ ما را به خود ما دستگاه است."

'ما عملا بی خانمان'

این Gaufler خانواده از جنوب قزاقستان شهرستان از تراز است می گوید یک داستان مشابه داشتن به فروش می رسد و یا با توجه به دور از اموال خود را به قصد حرکت به آلمان است. در مارس 15, خانواده ترک به آلماتی قزاقستان بزرگترین شهرستان, که در آن آنها به هیئت مدیره یک هواپیما به فرانکفورت آلمان است.

"در 17 مارس ما حتی اجازه ورود به فرودگاه. در این مرحله تنها افرادی که اجازه اقامت می تواند پرواز به آلمان و ما تا به حال تنها یک ملی 'D' ویزا" تاتیانا Gaufler گفت: DW از طریق تلفن اشاره به ویزای معتبر برای 90 روز تنها.

در این زمان قزاقستان تحمیل محدودیت های مسافرتی و همچنین. "ما در جاده ها با سه چمدان و ما شد و عملا بی خانمان," او گفت: گریه. تاتیانا Gaufler ناامید شده است: "نه در قزاقستان و نه در آلمان آیا کسی در مورد مراقبت از ما."

Spätaussiedler aus Russland warten auf die Einreise nach Deutschland (Privat)

تاتیانا Gaufler با شوهر و پسر

در میان 300 نفر که امضا درخواست تجدید نظر به مقامات آلمانی در حال برخی از افرادی که به شدت بیمار است. یکی از آنها این است که ولادیمیر Pankratz از روسیه جنوبی شهر اورنبورگ. او از بیمارستان مرخص شد. جایی که او دریافت درمان برای سرطان تيروئيد بنابراین او می تواند همراه خانواده اش به آلمان است. اما آنها در حال حاضر در گیر روسیه است.

کمیسر repatriates وعده حمایت

در شروع این بیماری همه گیر در آلمان خارجی و داخلی وزارتخانه برگزار شد دیدگاه های مختلف در مورد محدودیت های مسافرتی صادر شده توسط کمیسیون اروپا برای, اتحادیه اروپا قلمرو برند Fabritius دولت آلمان را کمیسر برای مهاجران و اقلیت های ملی و امور گفت: DW.

"وزارت امور خارجه به عهده گرفت که کسانی که محدودیت های اعمال شده به همه شهروندان از کشورهای غیر اتحادیه اروپا. ورود دیر repatriates که هنوز ثبت نام به عنوان زندگی در آلمان هنوز شهروندان آلمانی هستند و از این رو, با توجه به وزارت امور خارجه تفسیر تا کنون موضوع به محدودیت های مسافرتی صادر شده توسط کمیسیون اروپا اتحادیه اروپا برای خاک. به همین دلیل من تصور می کنم که زمانی که این بیماری همه گیر آغاز, صدور, آلمانی, ویزا به اواخر repatriates شد به طور موقت به حالت تعلیق در کنسولگری" Fabritius گفت.

Bernd Fabritius, Beauftragter der Bundesregierung für Aussiedlerfragen (BMI)

برند Fabritius کمیسر آلمان برای مهاجران

بعد از آن, اما, مقامات, از جمله کسانی که در وزارت خارجه تصمیم گرفت که در اواخر repatriates لذت بردن از یک وضعیت ویژه هنگامی که می آید برای ورود به آلمان هنگامی که آنها دریافت کرده اند توجه داشته باشید از پذیرش و لازم D ویزا و این که در اختیار داشتن این اسناد و مدارک آنها را معاف از coronavirus محدودیت های مسافرتی.

با توجه به Fabritius وجود دارد هیچ مورد شناخته شده از اواخر repatriates اجازه ورود به آلمان توسط پلیس فدرال پس از ارائه مدرک معتبر D-ویزا. او اضافه کرد که "حتی در طول همه گیر روسی آلمانی ها از کشورهای شوروی سابق وارد در مرکز پذیرش برای دیر repatriates در فریدلند" با اشاره به یک اردوگاه موقت در ایالت نیدرزاکسن.

Fabritius گفت که او شخصا مداخله به نمایندگی از مردم در مواجهه با مشکلات خاص مانند کسانی که نیاز به مراقبت های پزشکی

Fabritius گفت که او شخصا مداخله برای برخی از جبران خسارت ارائه می شود به اواخر repatriates در اختیار داشتن یک D-ویزا جدی روبرو مشکلات مالی به این دلیل که آنها قادر به ورود به آلمان با توجه به همه گیر مربوط به محدودیت های مسافرتی.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب