یادگیری در مورد شراب می تواند تهدید آمیز است. Winc باعث می شود آن را آسان

آن را ایمن می گویند که من شراب مصرف افزایش یافته است و در طول قرنطینه. من در نوشتن آن به عنوان یک "تجربه های آ

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

آن را ایمن می گویند که من شراب مصرف افزایش یافته است و در طول قرنطینه. من در نوشتن آن به عنوان یک "تجربه های آموزشی" را به عنوان یک قرنطینه مهارت من در برداشت درست مثل خمیر ترش پخت و تماشای پرنده است. من هیچ sommelier اما من در نهایت احساس می کنم مثل من می تواند بیرون رفتن به شام (هر زمان که یک چیز دیگر) نگاه کنید یک فهرست شراب و نه احساس من خواندن یک معما. خوشبختانه من کشف این شراب خدمات در اوایل در قرنطینه است که اجازه می دهد تا به من برای یادگیری در مورد شراب مختلف و سعی کنید مقدار زیادی بیشتر.

شما نمی خواهد پیدا کردن Winc شراب در وحشی. به جای اینکه مستقیم به مصرف کننده با نام تجاری هر دو بطری شراب خود را و کشتی آن را به طور مستقیم به درب خود را. برای شروع شما را به یک مسابقه شش سوالات آسان آنلاین. Winc خواهد شد و سپس انتخاب چهار گونه مختلف از شراب آن فکر می کند شما را می خواهم. اگر شما ناراضی هستید با شراب Winc میدارد شما به راحتی می توانید ویرایش جعبه خود را قبل از آنها به شما حمل; شما می توانید انتخاب خود را بر اساس طبقه بندی آنچه در آن جفت با, چگونه خشک یا شیرین آن است که در میان چیزهای دیگر. آنها تقریبا همه چیز از خوشمزه Chardonnays به punchy Cabernet Sauvignons تابستان آماده افزایش یافت و حتی تا کنون-funky تماس پوست با پوست شراب شما ممکن است یا نه ممکن است شنیده می شود.

هنگامی که شما با کلیک بر روی یک شراب خاص, شما می توانید ببینید که چگونه دیگر Winc اعضای دارای شراب و همچنین به عنوان یادداشت مزه که من واقعا دوست دارم. من مطمئن هستم که من انتخاب کنید تا همه طعم در خانه, اما این خوب است که یک مزه guide—این باعث می شود هر بطری احساس می کنم در یک مزه کردن شراب. اگر شما می خواهید به (مورد نیاز نمی باشد) شما می توانید رای هر یک پس از نوشیدن شراب آنها را به طوری که Winc می توانید حتی بیشتر در شراب شما دوست و شراب شما نیست.

با Winc من اطمینان حاصل شود دو چیز است: که من به راحتی و با خیال راحت شراب در حال حاضر و که خانه من است و همیشه مواجه نگردند با شراب خوشمزه. آن را واقعا کار می کنید بسیار بهتر از آن است. شما می توانید خرید یک بطری در یک زمان و یا سعی کنید چهار از شروع. در هر صورت شما در نهایت خوشحال است.

Winc عضویت

2018 Akoya Chardonnay

2017 اراذل و اوباش Cabernet Sauvignon

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما نیاز به مورد بررسی می استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب