سی ان ان جیک Tapper در برابر تهمت دستیار پیتر ناوارو بر ضد CDC سخنان

روز پس از کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو مواجه انتقاد از درون مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای انفجار مراکز ک

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

روز پس از کاخ سفید تجارت مشاور پیتر ناوارو مواجه انتقاد از درون مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای انفجار مراکز کنترل بیماری سی ان ان لنگر جیک Tapper شجاعانه سعی کردم و شکست خورده در روز چهارشنبه به ناوارو به آدرس اختلاف است.

در ظاهر در دیدار با مطبوعات این یکشنبه گذشته ناوارو انداخت CDC زیر اتوبوس به طور کامل سرزنش مرکز مدیریت اوایل مسائل با کروناویروس تست و ادعای آن را "واقعا اجازه این کشور به پایین" به دلیل بد شد.

ناوارو اظهارات در مورد CDC بودند به سرعت سرزنش بهداشت و خدمات انسانی ثانیه. الکس آذر گفت که فاکس نیوز روز بعد که تهمت دستیار نظر شد "نادرست و نامناسب است."

و اشاره کرد که منابع در حال حاضر گفتن سی ان ان که CDC مدیر رابرت Redfield در حال حاضر نگران شغل خود را دق الباب لگد کردن او روز شنبه در مصاحبه با ناوارو با فشار دادن او در مورد خود منفی CDC اظهارات.

"آیا شما فکر می کنم او باید برداشته شود؟" دق الباب تعجب با صدای بلند باعث ناوارو به بلافاصله شروع dodging و منحرف.

"نه من خط را با یک شوت از جیک" کاخ سفید مشاور پاسخ داد: قبل از مباهات در مورد امریکا تولید هواکش اضافه کرد: "این چیزی است که من متمرکز شده است. من به شما اجازه شما بچه ها انجام CDC مسائل اما قصد ندارم به اتفاق می افتد با من."

سی ان ان لنگر مصمم اشاره کرد که تنها دلیل آنها برای داشتن گفتگو در مورد CDC شد و با توجه به ناوارو را از نظرات خود. او سپس در ادامه به هوا آذر را رد و همچنین اظهارات از کاخ سفید, مشاور اقتصادی, Kevin Hassett که گفت CDC است "انجام بهترین آنها می توانند" است و او "نمی انتقاد" آنها

جای خود را به آدرس موعظه خود CDC انصراف, ناوارو به جای صرف چند دقیقه لاف زدن در مورد یک قرارداد دولت به یک شرکت کمتر شناخته شده برای تولید دارو در امریکا است.

پس از دق الباب مزاج ناوارو کمی طولانی تر و فشرده او را در نگرانی در مورد که قرارداد لنگر بار دیگر ماهرانه چرخش آن به CDC موضوع است.

"شما شده ام بسیار چالاک در dodging سوال اما فقط زمانی که الکس آذر و شما تا به حال این گفتگو در مورد همه این فوق العاده تحولات او تکرار به شما که او فکر کرد که نظرات خود را در مورد CDC بودند نامناسب و نادرست?" دق الباب پرسید.

"ما در حال رفتن به عقب" خنده ناوارو پاسخ داد. "شما می توانید ماهی همه شما می خواهید در CDC امروز اما این ماهی ain't گاز گرفتن. من فکر می کنم آنچه که من دوست دارم انجام وقتی که من صحبت کردن با مردمی در سی ان ان مثل خود من فقط می خواهم به بحث در مورد شغل ساخت و امنیت از ما زنجیره تامین است."

دق الباب در نهایت دست تکان دادند پرچم سفید اما نه قبل از اشاره کردن که چرا او کباب ناوارو در این وضعیت در وهله اول.

"من قصد دارم به حرکت از CDC موضوع اما فقط برای ثبت شما در حال یکی است که باعث کل brouhaha," او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن