مایکل دل Vecchio در مورد پنج روند بالا در کسب و کار کوچک مالی

احتمالا بزرگترین آزمون که کارآفرینان با آن مواجه اند پس ابتدا فقط تولید به اندازه کافی نقدینگی برای شروع یا گس

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

احتمالا بزرگترین آزمون که کارآفرینان با آن مواجه اند پس ابتدا فقط تولید به اندازه کافی نقدینگی برای شروع یا گسترش کسب و کار خود را. در حالی که تامین مالی با وجود همه چیز باقی می ماند یک نگرانی برای افرادی که خود را مستقل سرمایه گذاری, الگوهای جدید به طور مستمر در حال افزایش است که برنامه ریزی برای صاف کردن روش. در حالی که این مبتکر استراتژی اغلب تبدیل غالب نقطه کانونی نمونه استراتژی های تامین مالی با وجود همه چیز جای خود را در میان پنج الگوهای مستقل در تامین مالی شرکت تا به امروز است. مایکل دل Vecchio مالی و کسب و کار متخصص که نوشته شده است مقالات متعدد در مالی در حالی که شرکت های پیشرو در پاناما مالت آمریکا و دیگران و سهام این الگوها برای کمک به کسب و کارهای کوچک رسیدن به موفقیت بیشتر.

Crowdfunding است که به سرعت تبدیل شدن به خوبی شناخته شده مسیر برای کارآفرینان به خود سازمان. تعداد قابل توجهی از این صاحبان استفاده از سیستم عامل برای مثال Kickstarter و GoFundMe که در آن آنها می توانند شانس خود را برای روشن شدن چشم انداز خود را و بررسی نیازهای خود را. این صفحات پس از آن برجسته در crowdfunding مرحله و می توان از طریق رسانه های اجتماعی, ایمیل و یا وب سایت. این روش نسبتا اساسی و دستمال مرطوب را مشکل ساخت نامحدود زمینهای برای آینده مالی متخصصان است. توضیح می دهد del Vecchio "این straightforwardness از این سیستم عامل همراه با یک متزلزل ارز هزینه; برخی از زمان به عنوان بسیاری به عنوان 5-10% از مجموع مجموع دارایی ها مطرح شده است. کارآفرینان متعدد داشته اند, باور نکردنی دستاورد با crowdfunding به رغم این واقعیت است که راه را برای پربار crowdfunding است نمایشگاه است. یک کارآفرین است که گسترده رسانه های اجتماعی زیر به عنوان مثال خواهد و گذشت نسبت به یک با محدود آنلاین بوده است."

انتخابی اعطای وام یک انفجار صنعت که در آن کسب و کار است که اغلب led در وب است. در این وضعیت یک کارآفرین می خواهد دور از یک نرم افزار برای اعتبار در وب است. انتخابی moneylender بسیار شبیه به یک بانک را بررسی نرم افزار و تصمیم بگیرید که اگر مالک در دیدار پیش خود قابلیت های. هر زمان که تأیید دارایی بدست می تواند زمانی که به دنبال کسب و کار روز است. انتخابی شمرد غالبا در خدمت افرادی که مناسب نیست برای عرفی بانک اعتبارات و به طور معمول وام کمتر به رغم این واقعیت است که هزینه های مالی ممکن است بالا باشد.

Bootstrapping همواره شناخته شده و در عین حال خطرناک رویکرد به صندوق مستقل شرکت. با این روش صاحبان کسب و کار استفاده از خود را به پشت خود را تعهدات. آنها ممکن است استفاده از پول نقد است که آنها گرفته اند از صندوق ذخیره بازنشستگی یا ضبط و یا آنها ممکن است به ارائه مزایای لازم افزایش دارایی. می افزاید: del Vecchio "در هر صورت این تامین مالی انتخاب زبان های متعدد به عنوان آنها نمی مدیون دلالان بانک ها و یا متفاوت شمرد. در حالی که آنها را نگه دارید کامل نظارت بر کسب و کار خود را در حرکت نزولی این است که فردی وجوه به طور منظم تبدیل به هم پیچیده با حساب کسب و کار. اگر کسب و کار می افتد, تخت, مالک باد پایدار ضربه جدی به کیف پول خود را."

متعارف بانک و اداره کسب و کار کوچک (SBA) وام هنوز هم یکی از شناخته شده ترین روش به بازگشت یک شرکت خصوصی است. صاحبان ممکن است را انتخاب کنید به پرس و جو در مورد یک کسب و کار وام و یا خط اعتباری از طریق یک محله و یا بانک ملی یا از طریق SBA را loaning برنامه. کارآفرینان متعدد گزارش شده است که این وام معمولی انتخاب میآورند و آنها را با راه حل های است که بسیار مفید تر از استراتژی های تامین مالی. دیگران ممکن است این لایحه مناسب نیست برای این اعتبارات یا نتیجه گیری کرد که آنها خوشحال هستند با شرایط و ضوابط تعیین شده توسط وام متخصص.

بسیاری تصور کنید کلاس مدرسه پخت و فروش زمانی که آنها شنیدن عبارت "جمع آوری کمک." در حالی که این ایده بسیار معروف در مدارس آن است که علاوه بر این مقدار از زمان مورد استفاده در تامین مالی کسب و کار. ادعا میکند del Vecchio, "آموزش مانند crowdfunding به رغم این واقعیت است که این روش به طور فزاینده ای مرسوم و دست. تعهد درایو را برای بیشتر قسمت ها شامل تسهیل زنده مناسبت که در آن وجود دارد merriments و افرادی که مشتاق در مورد کسب و کار مهم است. این را می توان درخشان روش برای افزایش ذخایر در حالی که به همین ترتیب جمع آوری کمک از شبکه است."

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب