بمب افکن طول می کشد بهترین فروش چلنجر 350 کسب و کار جت به ارتفاعات جدید با افزایش تجربه کابین

چلنجر 350 هواپیما به ویژگی های با سرعت بالا Ka-band اتصال یک تجدید CMS رابط با الهام از گل سرسبد جهانی 7500 هو

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399
  • چلنجر 350 هواپیما به ویژگی های با سرعت بالا Ka-band اتصال یک تجدید CMS رابط با الهام از گل سرسبد جهانی 7500 هواپیما و پیچیده طراحی کابین گزینه های
  • بهترین در کلاس چلنجر 350 کسب و کار جت ارائه یک سواری نرم و یک محدوده بین قاره ای که صادق است در کامل سوخت با هشت مسافر

مسافران باید حتی بیشتر به دلیل عشق بهترین-فروش چلنجر 350 هواپیما با تشکر از مجموعه جدیدی از پیشرفت های که بیشتر بالا بردن تجربه کابین سرنشین این برنده جایزه جت.

"این چلنجر 350 هواپیما در بالا باقی می ماند چرا که آن را به بهترین و این ویژگی های جدید این مجموعه کسب و کار جت و حتی بیشتر جدا از رقبای" پیتر Likoray معاون ارشد رئیس جمهور در سراسر جهان فروش و بازاریابی بمب افکن هواپیما کسب و کار. "مشتریان ترجیح می دهند این هواپیما به دلیل آن را ارائه می دهد عملکرد بدون سازش و کابین تجربه شما نمی توانید پیدا کنید هر جای دیگر در این دسته است."

بمب افکن به تازگی مشخص شده 350هفتم تحویل چلنجر 350 کسب و کار جت یک نقطه عطف رسیده و تنها پس از شش سال در خدمت. در میان این همه موفقیت این برنده جایزه پلت فرم همچنان به تکامل.

بمب افکن با خوشحالی به معرفی با سرعت بالا Viasat Ka-band اتصال روی چلنجر 350 هواپیما برای افزایش تجربه اینترنت بر کسب و کار حمل و نقل هوایی محبوب ترین راه ها و مناطق. با بسته های خدمات ارائه سریعترین سرعت دانلود در دسترس در سوپر اواسط اندازه بخش مسافر می توانید لذت بردن از بهبود بهره وری و تجربه کابین اعم از ویدئو کنفرانس و یا جریان. این ارائه در دسترس خواهد بود جدید و در خدمت چلنجر 350 هواپیما و همچنین در تمام در خدمت چلنجر 300-سری هواپیما.

بمب افکن نیز طراوت رابط کاربری برای مدیریت کابین سیستم روی چلنجر 350 هواپیما در نظر گرفتن الهام از برنده جایزه طراحی بمب افکن گل سرسبد جهانی 7500 هواپیما برای ارائه یک تجربه مدرن کاربر از طریق طرف لبه صفحه لمسی و یک پلت فرم خاص برنامه. این طراحی جدید نیز ادغام حرکت نقشه ساخت آن را راحت تر از همیشه به ماندن بصری و اطلاع از پیشرفت پرواز.

مشتریان نیز گسترش داده اند طراحی کابین با تشکر از انتخاب یک مجموعه پیچیده و معاصر در طراحی داخلی طرح که با اعتصاب تعادل کامل بین زیبایی شناسی و ارگونومی.

بمب افکن ساخته شده است که چندین اخیر پیشرفت چلنجر 350 هواپیما از جمله کلاس پیشرو کابین صدا تصحیح تکنولوژی تصفیه شده کابین خلبان زیبایی شناسی و یک موجود سر تا صفحه نمایش (HUD) و افزایش سیستم بینایی (EVS). عملکرد بهبود بسته بندی اجازه می دهد تا این هواپیما را به پرواز تا 1500 مایل دریایی دورتر از قبل از خارج از باند فرودگاه تکمیل آن در حال حاضر قابل توجه برخاست و فرود عملکرد که شامل شیب دار-رویکرد قابلیت.

با درست صندلی کامل مخازن پر از 3200-دریایی-مایل محدوده چلنجر 350 کسب و کار جت می توانید اتصال نیویورک به لندن یا پاریس به دبی بدون توقف* با سوار صاف در کمترین مستقیم هزینه های عملیاتی در رده خود است.

این آخرین پیشرفت خواهد شروع به تبدیل شدن به در دسترس این سال است.

در مورد بمب افکن

با نزدیک به 60 ، 000 کارمند در سراسر دو بخش کسب و کار بمب افکن یک رهبر جهانی در صنعت حمل و نقل ایجاد نوآوری و تغییر هواپیما و قطار. ما محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی حمل و نقل تجارب است که مجموعه ای از استانداردهای جدید در آسایش مسافر, بهره وری انرژی, ایمنی و قابلیت اطمینان.

که مقر آن در مونترال کانادا, بمب افکن تولید و مهندسی سایت در بیش از 25 کشور در سراسر این بخش از حمل و نقل هوایی و حمل و نقل. بمب افکن سهام در بورس اوراق بهادار تورنتو (BBD). در سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2019, بمب افکن ارسال شده درآمد $15.8 میلیارد دلار است. اخبار و اطلاعات موجود در bombardier.com و یا به دنبال ما در توییتر @بمب افکن.

یادداشت به ویراستاران

بازدید از بمب افکن هواپیما کسب و کار وب سایت برای اطلاعات بیشتر در مورد صنعت پیشرو در محصولات و خدمات.

Follow @Bombardierjets در توییتر برای دریافت آخرین اخبار و به روز رسانی از
بمب افکن هواپیما کسب و کار. برای دریافت منتشر شده در مطبوعات ما لطفا از سایت خوراک آر اس اس بخش است.

*در زیر برخی از شرایط عملیاتی.
بمب افکن چلنجر Challenger 350 و جهانی 7500
در حال ثبت نشده و یا علائم تجاری ثبت شده از بمب افکن, Inc. و یا شرکت های تابعه آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب