Joy Behar می رود در کریس کریستی بازگشایی فشار: "من فکر کردم شما طرفدار زندگی!'

این نمایش شرکت میزبان Joy Behar پاره پاره سابق فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، کریس کریستی در روز سه شنبه گفت: آ

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

این نمایش شرکت میزبان Joy Behar پاره پاره سابق فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، کریس کریستی در روز سه شنبه گفت: آمریکایی ها نیاز به فداکاری و قبول مرگ را به سرعت بازگشایی آمریکا اقتصاد sardonically پرسش که آیا حزب جمهوری خواه است که در واقع به عنوان "طرفدار زندگی" را به عنوان آن را ادعا می کند.

در مصاحبه با سی ان ان روز دوشنبه کریستی—یک بار مغلوب ساختن پیشی جستن انتقال عضو تیم—تحت فشار قرار دادند برای برگشت از پناهگاه در محل محدودیت در سفارش بلافاصله پس از باز کردن کسب و کار و اماکن عمومی پشت اصرار که تاثیر خاموش شدن ناگهانی بود که بد و یا بدتر از مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"البته هر کس می خواهد به صرفه جویی در هر زندگی آنها می توانید—اما سوال این است که نسبت به آنچه در پایان در نهایت?" کریستی اعلام کرد. "وجود دارد راه هایی که ما می توانیم موضوع وسط در اینجا اجازه می دهد که قصد دارد به مرگ و میر و قصد دارد به مرگ مهم نیست که چه؟"

برجسته کردن روز سه شنبه پخش از ABC نشان می دهد بحث با کریستی, نظرات, شرکت میزبان آفتابی Hostin گفت: کریستی—در حال حاضر یک ABC News مشارکت کننده و مکرر مشاهده مهمان بود و یک نما "false معضل است."

"اگر مردم از رفتن به محل کار آنها می میرند. اگر مردم نمی رفتن به محل کار آنها می میرند" Hostin اشاره کرد. "قرنطینه است نه کشتن مردم است. قرنطینه است صرفه جویی در زندگی مردم است. چه کشتن مردم است coronavirus."

"این غلط معضل ما در حال شنیدن از بسیاری از جمهوری خواهان است که فقط آن را false," او اضافه شده است. "این درست نیست."

پندار و در ضمن اظهار داشت که کریستی در مقایسه با "قربانی" آمریکایی ها مبارزه در جنگ جهانی دوم به همه گیر شد یک "قیاس نادرست" با دعوت از سخنان خود "کاملا مضحک" در حالی که کوبیدن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به بحران است.

"در این وضعیت خاص که در آن ما در حال مبارزه با آنچه [تهمت] تماس نامرئی دشمن او اساسا ترک همه چیز را به کشورهای" پندار و بانگ زد. "که معادل جنگ جهانی دوم, فرماندار کریستی با تمام احترام."

پس از deriding مغلوب ساختن پیشی جستن فقدان رهبری در طول بحران Behar پشت به انتقاد کریستی برای گفتن آمریکایی ها است که آنها نیاز به قبول مرگ و میر بیشتر جلو می رویم.

"راه, فرماندار, من فکر کردم شما طرفدار زندگی" او huffed. "آیا شما طرفدار زندگی یا نه طرفدار زندگی ؟ شما نیاز به صاف که از."

"همچنین که زندگی ما صحبت کردن در مورد؟" پندار ادامه داد. "ما از صحبت کردن در مورد پزشکی کارگران در مقدم? این افرادی که در معرض خطر بیشتر است. در جنگ جهانی دوم ما قربانی جوان زندگی می کند. به نظر می رسد مانند آنها در حال حاضر به فدا کردن زندگی قدیمی در این زمان. به چه ؟ برای نجات اقتصاد؟!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن