Netflix اعلام مصاحبه از Ji Jin-hee, Lee Jae-wook و هنگ Seung-hee جدید کره ای, حرکت سری به بهشت

Netflix تایید کرده ریخته گری Ji Jin-hee, Lee Jae-wook و هنگ Seung-hee برای آن جدید کره ای سری اصلی حرکت به آسم

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

Netflix تایید کرده ریخته گری Ji Jin-hee, Lee Jae-wook و هنگ Seung-hee برای آن جدید کره ای سری اصلی حرکت به آسمانکه ستاره Lee Je-hoon و تنگ Jun-sang as نقش منجر شود.

حرکت به بهشت می گوید داستان از Geu-ru یک مرد جوان با سندرم اسپرگر رنج می برد و سنگ-gu, که به طور ناگهانی می یابد خود را به عنوان Geu-ru نگهبان. این دو کار به عنوان تروما پاک کن, پاکسازی اموال متوفی و کشف بسیاری از داستان هایی که پشت سر گذاشته است.

Ji Jin-hee (تعیین شده Survivor: 60 روز, مه آلود) باعث می شود یک ظاهر خاص به عنوان Geu-ru پدر Jeong-u که یک نوع و محبت مرد. او در عمل حرکت به بهشت یک دفع خدمات برای وسایل شخصی مرحوم و تعیین برادر کوچکترش سنگ-gu به عنوان Geu-ru نگهبان.

Lee Jae-wook (زمانی که آب و هوا خوب است, فوق العاده, شما, جستجو WWW) باعث می شود یک ظاهر خاص به عنوان Su-cheol که تا به حال درگیر شده با سنگ-gu بودن به زندان فرستاده شود. Su-cheol ظاهر خواهد بستم بینندگان کنجکاوی نه تنها برای بینش بیشتر سنگ-gu گذشته بلکه در مورد حرکت به بهشت به طور کلی.

هنگ Seung-hee (که مرا بوسید?, من می خوام شنیدن آهنگ های خود را, Memorist) نقش Na-mu یک شخصیت کلیدی در کنار Geu-ru و سنگ-gu. Na-mu کنار درب زندگی می کند به Geu-ru و نظر او را به عنوان خانواده و محافظ است از او. او را نگه می دارد یک چشم مراقب باشید بر روی سنگ-gu, که به طور ناگهانی می شود Geu-ru نگهبان.

حرکت به بهشتبه کارگردانی Kim Sung-ho (چگونه به سرقت یک سگ) و نوشته شده توسط Yoon Ji-ryun (Boys Over Flowers و چشمان فرشته)در دسترس خواهد بود در سراسر جهان به طور انحصاری در Netflix بکشد.

 
در مورد Netflix

Netflix پیشرو جهان در جریان سرگرمی سرویس با بیش از 183 میلیون پرداخت می شود, عضویت در بیش از 190 کشور با بهره گیری از تلویزیون های سری, مستند و فیلم های در سراسر طیف گسترده ای از ژانرها و زبان. کاربران می توانید تا آنجا که آنها می خواهند در هر زمان و در هر نقطه متصل به اینترنت روی صفحه نمایش. کاربران می توانید بازی مکث و رزومه تماشای همه بدون تبلیغات و یا تعهدات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب