جدید مجازی مشاوره برنامه در حال حاضر در دسترس

ما خوشحال تا اعلام کند که ما حاضر برنامه مشاوره شما در حال حاضر تحویل داده می شود از طریق مجازی مشاوره پلت فرم

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

ما خوشحال تا اعلام کند که ما حاضر برنامه مشاوره شما در حال حاضر تحویل داده می شود از طریق مجازی مشاوره پلت فرم را قادر می سازد بیشتر افراد از لوید بازار به دسترسی ارزشمند پشتیبانی مشاوره در بیشتر کارآمد و موثر و مقرون به شیوه ای دوستانه از رویکرد سنتی که جایگزین آن است.

ما بررسی بازخورد از قبلی برنامه مشاوره جماعت و دوباره طراحی برنامه های ما برای بهتر و متناسب با نیاز بازار است. این شامل حرکت از یک "یک بار در سال' جفت شدن به یک سیستم که در آن مردم می توانند تاریخ را به عنوان و زمانی که آنها نیاز به حمایت و یا احساس می کنید آنها قادر به ارائه پشتیبانی به دیگران است. ما احساس می کنیم این خواهد شد در نتیجه تاثیر بیشتری در یادگیری و عملکرد و قابلیت و رشد و اجازه خواهد داد که مربیان به حمایت بیشتر mentees به عنوان مناسب.

مربیان و mentees خواهد بود همسان خود را در پروفایل های آنلاین و قرار دادن در تماس با یکدیگر به طوری که آنها می توانند مورد بحث اگر بازی متناسب با آنچه آنها دنبال آن هستید. تعداد جلسات طول مشاوره رابطه و نتایج آنها به دنبال دستیابی به تمام خواهد شد تصمیم گرفت بین مربی و mentee. پلت فرم پشتیبانی خواهد کرد آنها را در این سفر با ارائه دسترسی به مواد آموزشی و همچنین مناطق که در آن آنها می توانند ایجاد اهداف و یادداشت ها.

همانطور که با قبلی ما مشاوره طرح نیز وجود دارد که تمرکز بر کمک به کسانی که برای توسعه شبکه خود را با پلت فرم را قادر می سازد به کاربران برای تماس با دیگران برای به اشتراک گذاشتن تجارب و ساخت تماس خود را پایه.

چگونه به درخواست
از بین بردن تکیه بر چهره به چهره مشاوره به معنی هر کسی مشغول به کار در یک لوید مدیریت عامل یا لوید شرکت بدون در نظر گرفتن محل خود اعمال می شود به برنامه.

اگر شما می خواهم به درخواست بخشی از این برنامه لطفا با ما تماس بگیرید لوید استعداد تیم توسعه در talent.development@lloyds.com نشان می دهد که نقش شما می خواهم به انجام (mentee مربی و یا هر دو) و یک زن و شوهر از خطوط امیدوارم از مشاوره رابطه است.

لطفا توجه داشته باشید: شما می توانید درخواست به برنامه در هر زمان پس لطفا مطمئن شوید که آن را زمان مناسب برای شما. پذیرش منوط به در دسترس بودن مجوز کاربر در زمان درخواست

اطلاعات بیشتر
برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله ما سوالات متداول مراجعه کنید یادگیری@لوید صفحه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب