چین ممنوعیت گوشت گاو از استرالیا کشتارگاه در می ترسید tit-for-tat حرکت

چین لیست سیاه چهار رنگ قرمز-گوشت-گیاهان پردازش در استرالیا, تعلیق واردات گوشت گاو را از آنها. این حرکت است که

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

چین لیست سیاه چهار رنگ قرمز-گوشت-گیاهان پردازش در استرالیا, تعلیق واردات گوشت گاو را از آنها. این حرکت است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان اقدامی تلافی جویانه در میان دو جانبه اختلاف بر COVID-19 بیماری همه گیر.

پکن به حالت تعلیق در واردات گوشت گاو از چهار عمده کشتارگاه در استرالیا که نگرانی از آن است که در نظر گرفتن انتقام پس از استرالیا خواستار تحقیقات مستقل به COVID-19 شیوع آن در چین نشات گرفته.

سه تا از این امکانات در شمال شرقی ایالت کوئینزلند و یکی در جنوب شرقی ایالت نیو ساوت ولز.

به گفته یک تحلیلگر در مصاحبه با ملی پخش ABC سه گیاهان در ترکیب تولید برخی از 35 درصد از صادرات گوشت گاو به چین و استرالیا بزرگترین شریک تجاری. گوشت گاو-صادرات به چین را استرالیا و برخی از 1.7 میلیارد دلار استرالیا (1.1 میلیارد دلار; €1 میلیارد دلار) در هر سال.

ادامه مطلب: آیا آمریکا و چین coronavirus بازی سرزنش را تهدید می کند تحقیقات علمی?

پیشنهاد تحریم

چین وزارت امور خارجه روز سه شنبه هرگونه پیوند با COVID-19-مربوط به اختلاف و گفت که آن را تا به حال کشف تخلفات در گواهی بهداشت مقررات در کارخانه.

این حرکت پس از چین گفت: این برنامه ریزی برای معرفی عمده تعرفه های استرالیا جو ادعا که استرالیا با فروش دانه در چین برای کمتر از هزینه آن را به تولید.

همچنین قبل از سخنان ماه گذشته توسط چینی سفیر چنگ Jingye که گفت که مردم در چین شد "نا امید و نگران و نا امید" توسط استرالیا خواستار تحقیق و تفحص بیش از COVID-19.

"شاید مردم عادی را می گویند" چرا ما باید نوشیدن شراب استرالیا? خوردن گوشت گاو استرالیا?" او گفت: بررسی های مالی استرالیا.

بیشتر بخوانید: آمریکا وزیر خارجه Pompeo پشت coronavirus ووهان آزمایشگاه ادعا

نیوزیلند تحت آتش

استرالیا تنها کشور در منطقه را در طرف اشتباه از چین در سالهای اخیر است.

نیوزیلند نیز کشیده خشم پکن با حمایت از تایوان پیشنهاد به شرکت در سازمان بهداشت جهانی در برابر اراده چین که می بیند این جزیره به عنوان یک فراری استان است.

چین در پاسخ به نظرات توسط ارشد نیوزیلند وزرای ستایش تایوان برای تلاش های خود برای جلوگیری از گسترش COVID-19 گفت که وجود ملت باید "توقف ساخت اشتباه صورت بگیرد."

اما نیوزیلند وزیر خارجه وینستون پیترز گیر کرده به اسلحه خود را در مورد این مسئله گفت: در روز سه شنبه گفت که "ما باید به ایستادن برای خودمان."

او گفت که او پیش بینی نیست هر گونه آسیب پایدار به روابط دیپلماتیک با چین است همچنین نیوزیلند بزرگترین شریک تجاری.

نخست وزیر Jacinda protocol wine studio بعد گفت: نیوزیلند موقعیت در تایوان بود تنها مربوط به موفقیت آن در مبارزه با COVID-19 و این کشور تا به حال "همیشه گرفته" یک چین " سیاست و ادامه می یابد."

tj/aw (یمن)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن