قهرمان پارالمپیک الکس Zanardi به طور جدی زخمی در handbike سقوط

ایتالیایی مسابقه الکس Zanardi است تحت عمل جراحی پس از درد و رنج شدید ضربه به سر در یک تصادف. Zanardi از دست و

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

ایتالیایی مسابقه الکس Zanardi است تحت عمل جراحی پس از درد و رنج شدید ضربه به سر در یک تصادف. Zanardi از دست و پاهای خود را از 20 سال پیش در یک مسابقه اتومبیل رانی, تصادف باعث خود محوری به handbike مسابقه.

پارالمپیک مسابقه الکس Zanardi دچار ضربه شدید سر در handbike تصادف در روز جمعه. می آید تقریبا 20 سال پس از او از دست هر دو پای خود را در یک مسابقه اتومبیل رانی, حادثه در آلمان Lausitzring مدار.

53 سال بود که رقابت در یک مسابقه ملی برای پارالمپیک ورزشکاران به نام Obiettivo Tricolore در نزدیکی شهر اهل توسکانی از Pienza, پلیس گفت:. یک هلی کوپتر پرواز کرد او را به سانتا ماریا alle Scotte بیمارستان سینا در جایی که او وارد یک "بسیار وخیم" وضعیت با توجه به این بیمارستان است.

جیووانی Bova, مدیر اتاق اورژانس بیمارستان گفت: RAI تلویزیون دولتی که او گرفته شده بود به صورت فوری جراحی مغز و اعصاب.

"این اتفاق افتاد کمی سراشیبی رک و بی پرده فقط قبل از اندکی منحنی در جاده" مربی تیم ملی ماریو Valentini گفت: La Repubblica فلورانس. "الکس نوسان کمی به خط می دوزند فقط هنگامی که یک کامیون آمد. [کامیون] سعی در منحرف کردن اما نمی تواند جلوگیری از سقوط."

ادامه مطلب: پارالمپیک 2018: طولانی مبارزه برای برابری

این مقاله گزارش شده است که او باقی مانده است آگاهانه تا پزشکان وارد شده است.

"شما هرگز داده و خود را با قدرت فوق العاده ای در شما غلبه بر یک هزار و مشکلات است. Forza الکس Zanardi," نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته sait در یک پیام در توییتر. "آیا نمی دهد تا. همه از ایتالیا با شما است."

آمریکا مسابقه افسانه Mario Andretti گفت در توییتر: "من خیلی مضطرب و وحشت زده در مورد الکس Zanardi که من نگه داشتن نفس من. من از طرفداران خود را. من دوست خود را. لطفا انجام آنچه من انجام می دهند و دعا می کنم دعا می کنم [برای] این فوق العاده است."

یکی از شاگردان سابق F1 مسابقه تیم ویلیامز ارائه حمایت خود را در یک پست در توییتر.

قهرمان پارالمپیک

Zanardi است بسیار محبوب در ایتالیا و مشهور رقیب.

او موفق به کسب چهار مدال طلا برای handbike مسابقه در سال 2012 و 2016 پارالمپیک. قبل از این که او تاسیس مسابقه اتومبیل رانی, ستاره, رقابت در فرمول 1 و سبد حوادث تا زمانی که او دچار یک تصادف وحشتناک در آلمان در سال 2001 که در آن او از دست هر دو پا خود را.

در سال 2001 سقوط قلب خود را متوقف گزارش هفت بار و او از دست داد اما یک لیتر خون است.

او خود را طراحی پروتز آموخته به دوباره راه رفتن و سپس بازگشت به مسابقه در touring cars, قبل از تبدیل به دوچرخه سواری.

او همچنین شتافت در خصوص طراحی اتومبیل است که اجازه می دهد او را به درایو بدون پروتز.

aw/msh (AFP AP dpa رویترز SID)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب