محبوب کامبوج سفر مقصد ممنوعیت سگ گوشت تجارت

این Siem Reap, استان محبوب برای گردشگران تبدیل شد اولین کامبوج استان به ممنوعیت فروش گوشت سگ. بیش از یک صد رست

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

این Siem Reap, استان محبوب برای گردشگران تبدیل شد اولین کامبوج استان به ممنوعیت فروش گوشت سگ. بیش از یک صد رستوران فروش گوشت سگ با میلیون ها نفر از سگ کشته شده در این فرآیند هر سال است.

کامبوج Siem Reap, استان, است که بسیار محبوب است با گردشگران برای سال های بسیاری ممنوع است فروش گوشت سگ. این اولین کامبوج استان به ممنوعیت عمل.

سفارش صادر شده در دوشنبه اظهار داشت که هر کسی گرفتار تجارت گوشت سگ در استان را در حال حاضر به پنج سال زندان و جریمه 50 میلیون riel ($12,100, 10,700 یورو).

بان کی مون گفت: سگ نباید ذبح شود به دلیل توانایی خود را برای محافظت از خانه و مزارع و همچنین به عنوان کمک های خود را با نظامی است. محلی بخش کشاورزی گفت: تجارت تبار به "هرج و مرج" بود و باعث انتقال بیماری های مختلف از جمله هاری باعث سلامت عمومی نگرانی است.

حقوق حیوانات گروه چهار پنجه تمجید تصمیم خواستار Siem Reap "یک lynchpin برای کامبوج گوشت سگ تجارت است."

آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه این ممنوعیت را به اجرا گذاشته خواهد شد. خبرگزاری فرانسه خبر داد یک فروشنده خیابانی بود تبلیغات غذاهای با گوشت سگ در روز چهارشنبه.

ادامه مطلب: چین هل پیش نویس قانون به reclassify سگ را به عنوان حیوان خانگی نه دام

گردشگری ظرافت

چای Kimsoth مدیر استان را کشاورزی جنگلداری و شیلات اعلام تقاضا رانده شد گردشگران خارجی است.

"گوشت سگ شده است خیلی بیشتر محبوب پس از ورود خارجی ها به خصوص در میان [جنوب] کره," Kimsoth و گفتگو کرد. "آنها آن را دوست دارم به همین دلیل از آن منجر به رستوران در خدمت آن, بنابراین در حال حاضر ما ممنوعیت آن است."

این استان بازدید بیش از 2 میلیون گردشگر در هر سال است. گزارش های رفاه حیوانات گروه تخمین زده است که تعداد مشابهی از سگ ها کشته می شوند هر سال در جنوب شرقی آسیا کشور است.

در این گزارش آمده است که حدود 35,000 سگ شد در رستوران خدمت در سیم ریپ در سال 2019.

A roadside vendor's stall with dog mean on a grill and two large carcasses rotating on spits above. Archive image from 2017, taken in Phnom Penh. (picture-alliance/AP Photo/File/H. Sinith)

سگ گوشت را هنوز هم در دسترس خواهد بود در جای دیگر در این کشور مثلا در پنوم پن پایتخت

ادامه مطلب: هند: فعالان حقوق حیوانات تگرگ گوشت سگ ممنوع

هنوز هم محبوب ترین ها

گوشت سگ در نظر گرفته شده است ارزان پروتئین و خورده است در چند کشور آسیایی از جمله کامبوج. اما آن را بسیار محبوب در کشور همسایه ویتنام است.

مسن اهل کامبوج تمایل به خوردن گوشت سگ به عنوان آنها باور دارند که می توانید آن را بد شانس. خوردن گوشت سگ تبدیل به جزئی بیانیه مد در میان جوانان اهل کامبوج ،

چهار پنجه سازمان گفت: تحقیقات خود را به Siem Reap, استان یافت می شود این منطقه به عنوان یک دروازه برای تجارت. Rogue سگ فو را تسخیر حیوانات و فروش آنها به بیش از 20 رستوران در این منطقه است.

Siem درو دهم-بزرگترین استان در کامبوج است اما چهارم از نظر تعداد ساکنین با جمعیت بیش از 1 میلیون نفر است.

کامبوج سرمایه پنوم پن بیش از 100 رستوران ها که از ویژگی های گوشت سگ.

kbd/msh (AP, Reuters, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن