معترضان را به خیابان های فرانسه و آلمان بیش از خشونت پلیس

هزاران نفر از مردم را بسیج در نزدیکی پاریس به علامت چهار سال پس از مرگ در بازداشت آدما ترائوره. او در مورد تقو

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

هزاران نفر از مردم را بسیج در نزدیکی پاریس به علامت چهار سال پس از مرگ در بازداشت آدما ترائوره. او در مورد تقویت شده توسط سیاه و سفید زندگی مهم جنبش قرار داده است تجدید تمرکز بر اتهام پلیس و نژادپرستی در فرانسه.

چند هزار معترض راهپیمایی در شهر Val-d'oise, خارج از پاریس در روز شنبه به مناسبت چهارمین سالگرد مرگ آدما ترائوره یک مرد سیاه و سفید که در بازداشت پلیس درگذشت.

24 ساله از هوش رفت و پس از دوخته شدن به زمین توسط افسران در طول بازداشت خود در ماه جولای سال 2016 و بعد از آن فوت کرد در یک ایستگاه پلیس.

شعار "نه عدالت بدون صلح!" جمعیت راهپیمایی در پشت یک بنر نشان کرد چهره همراه است که از جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید درگذشت پس از خفه توسط یک افسر پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس در مارس جرقه Black Lives Matter تظاهرات در سراسر جهان است.

ادامه مطلب: جورج فلوید واکنش اروپا heeds فراخوان برای اعتراض

'هیچ مرد باید مرد بود که'

ترائوره را مورد تبدیل به یک نماد برای مبارزه با تبعیض و خشونت های پلیس در فرانسه به دست آورده و حرکت جدید در پی Floyd-الهام ضد نژادپرستی تظاهرات.

شرایطی که منجر به ترائوره از مرگ باقی می ماند مشخص نیست. پس از سال 2016 خانواده اش شده است به دنبال یک حساب پر از حوادث و ژاندارم درگیر به اتهام قتل.

"هیچ مرد و هیچ فرد باید بمیرد می خواهم که در آن سن و سال" خواهر خود را Assa کرد که رهبری خانواده را به مبارزه قانونی گفت: در این تجمع است.

هیچ یک از گذشت بیش از مرگ و پرونده هنوز در دست بررسی است. دادگاه دستور داد گزارش های پزشکی نشان داد Traore درگذشت از نارسایی قلبی, اما خانواده او با اشاره به مستقل کالبد شکافی که به نام خفگی به علت مرگ است. فرانسوی قضات دستور پرس و جو جدید در اوایل سال جاری با نتایج مورد انتظار در اوایل 2021.

ضد نژاد پرستی مارس نیز در حال وقوع در پایتخت آلمان برلین در روز شنبه. برگزاری پوستر و گفت: "نژادپرستی جان ذهنی از لحاظ فیزیکی در سطح جهانی" بیش از 1500 تظاهرات و راهپیمایی در شهرستان درونی برای محکوم کردن خشونت پلیس.

با توجه به این که coronavirus محدودیت هنوز هم در جای خود در فضاهای عمومی در سراسر آلمان بسیاری از عینک پوشش صورت و تلاش برای حفظ 1.5 متر (5 فوت) دور از معترضان دیگر.

nm/aw (AFP AP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب