'یادگاری' اولین وحشتناک باید ببینید فیلم ترسناک 2020

Tدر اینجا ترسناک در سن—مرتب سازی بر هیچ کس می خواهد به فکر کردن در مورد و یا در نگاه و یا بحث در مورد. آن در ک

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

Tدر اینجا ترسناک در سن—مرتب سازی بر هیچ کس می خواهد به فکر کردن در مورد و یا در نگاه و یا بحث در مورد. آن در که ناراحت کننده حقیقت است که یادگار واقع بزرگترین ترور و در انجام این کار ارائه می شود عمیق gnawing ترس است که همچنان پس از آن اعتبارات را نورد.

این اولین ویژگی ژاپن-استرالیا فیلمساز ناتالی اریکا جیمز که co-اسکریپت نوشت با مسیحی سفید یادگار (اکران در رانندگی-در تئاتر در جولای 3 و VOD در جولای 10) نگرانی های سه نسل از زنان در یک خانواده استرالیایی است که با هم به ارمغان آورد توسط یک گیج کننده بحران است. مادر ادنا (Robyn Nevin) رفته است از دست رفته از زمان طولانی خانه های روستایی. پس از مطلع شدن از طریق تلفن از این رویداد عجیب و غریب او دختر کی (امیلی مورتیمر) و نوه سام (Bella Heathcote) می رسند به شکل از آنچه صورت گرفته است. چیزی که آنها کشف یک خانه متروکه پر از جعبه های پر شده با تصاویر و knickknacks و پس از آن یادداشت گچ بری در مورد یادآوری ادنا به "قرص" (در nightstand) و "خاموش ضربه بزنید" (در وان).

که دومی پیام دارای اهمیت ویژه ای چون یادگار's شوم مقدمه به تصویر می کشد ادنا ایستاده, برهنه در مقابل نبض چراغ های درخت کریسمس به عنوان جریان آب بیش از لبه وان حمام او را پایین راهرو و راه پله و به اتاق نشیمن. چیزی است که به وضوح حق با ادنا و به عنوان ما به سرعت یاد بگیرند که کی آن را می داند پس از او مادر او اطلاع داد—طی آخرین تماس تلفنی—او فکر کرد که او کسی بود که به خانه روشن چراغ ترک درب باز و تغییر موقعیت از صندلی. به کی چنین نظرات به نظر می رسید مانند ramblings یک زن به آرامی دست او را تیله. در عین حال این واقعیت است که گفت: صندلی شده است عجیبی قرار گیرند—و این که او مادر است که هیچ جا یافت می شود—با این وجود نگرانی های خود را. بنابراین بیش از حد انجام رویاهای او آغاز می شود و با داشتن حدود یک کابین در جنگل که در آن یک سیاه شدن جسد-مانند شکل نشسته بر لبه تخت اطراف زمین (و سقف) با هایش لکه های تیره.

خورنده پوسیدگی است که در همه جا در اثرنه تنها بر در و دیوار از ادنا مکان بلکه در برگ پهن زمین و در مرطوب مه آلود هوا از اطراف جنگل. کمک فیلمبردار چارلی Sarroff را foreboding مناظر از این خیس محیط جیمز صنایع دستی یک فضای سرد پوسیدگی می شود که در زیر پوست—از جمله این که از کی و سام. یک پلیس هماهنگ جستجوی منطقه برای ادنا تا نوبت اما سه روز پس از او برای اولین بار از بین رفته ادنا دوباره در آشپزخانه پابرهنه و سفید چشم و قادر و یا تمایلی به بحث در مورد که در آن او شده است. سام او را طول می کشد گران را ظهور به عنوان یک پیروزی و در نتیجه اهمیت چندانی برای توضیح در مورد اخیر محل. کی این نیست خیلی سریع به حرکت می کند و هنگامی که پاسخ نمی, تحقق, او طول می کشد امور را در دست خود او با مراجعه به یک ملبورن پرستاری در خانه که در آن او معتقد است ادنا در حال حاضر تعلق دارد.

سام انداز این طرح پتانسیل به عنوان شبیه به یک خیانت lambasting مادر او را برای abdicating او تعهد به تغییر ادنا پوشک در همان شیوه ای که ادنا تغییر کی زمانی که او یک کودک بود. به کی, اگر چه, این است که صرفا اجتناب ناپذیر جاده, همراه, که, زندگی, سفر, حتی اگر در طول سفر خود به بازنشستگی تسهیلات, او را تا حدودی شدت دستپاچه شده توسط محل در خاکستری اندوه و ساکنان آن' خالی از سکنه visages. در یک باشکوهی مقهور عملکرد مورتیمر استخدام, خاموش, morose نگاهها به انتقال از راه های که در آن هیچ مهم نیست که چقدر سخت کی تلاش برای پروژه نیکوکار یقین این تصمیم وزن آن بر او است. و ترکیب کی معضل ادنا نيمه برخوردار رفتار رشد می کند برجسته تر روز به روز و رفتار عجیب و غریب به زودی شروع می شود افزایش در نرخ سریع, شود این ادعا که کسی زیر تخت و یا زمزمه به غیب آمار و ارقام در مورد پارانوئید دغدغه.

تمرکز فشار از اقدام خود در ادنا عجیب و غریب انجام (و سام دلخراش تجارب با آن) اثر نمی کند بیش از حد تاکید آن خانه سالمندان طرح موضوع. با اینحال, آن صحبت می کند به طور مستقیم به داستان در مورد مسائل بزرگتر روانی و فیزیکی زوال به خصوص پس از سوال بزرگ بلندی بیش از این اقدامات این است که آیا ادنا دیوانگی—دادن یک عروسی-حلقه موروثی به سام و سپس forgetfully ادعا دختر آن را به سرقت برده; صحبت های نامرئی فرد در مورد چگونگی سام و کی نیست واقعا که آنها می گویند آنها—که محصول جانبی از نیروهای مافوق طبیعی یا کاهش طبیعی. در یکی suspenseful صحنه پس از دیگری به طور معمول مشخص شده توسط Nevin را disquietingly خالی خیره جیمز باعث می شود آن را دشوار است برای تعیین مرز بین واقعی و غیر واقعی به طوری که حتی پس از حوادث را بیشتر آشکارا ماوراء الطبیعه به نوبه خود این فیلم را نگه می دارد یک حدس زدن در مورد قابلیت اطمینان از آنچه که به تصویر کشیده شده—یک استراتژی که تنها تقویت این مواد را از تنش است.

"...حتی یک بار حوادث را بیشتر آشکارا ماوراء الطبیعه به نوبه خود این فیلم را نگه می دارد یک حدس زدن در مورد قابلیت اطمینان از آنچه که به تصویر کشیده شده—یک استراتژی که تنها تقویت این مواد را از تنش است."

مرکزی به یادگار's جنون است نزد یک دور شیشه پنجره در جلوی درب ادنا اقامت که همچنین تزئین درب کابین در کی رویاهای است که به آرامی تبدیل شدن به تحت پوشش در سوختگی مصرف زیاد از خانه—و شگفت انگیز تر هنوز ادنا خودش نشأت گرفته از یک کبودی در مرکز قفسه سینه خود را. در این کابوس گذشته است مانند یک عفونی قارچ به عنوان زمان خزنده متد همراه و از بین بردن همه چیز در پی آن است. پس از قابل ساخت تا همه چیز شروع فزاینده رو به پایین—کاملا به معنای واقعی کلمه در یک ماهرانه bravura دنباله—به عنوان سام و کی پیدا کردن خود را به دام افتاده در یک haunted-house خم نه بر خلاف ذهن صاحب آن همه به هم ریخته آثار تنگی معابر و کاهش نور آن را سخت برای دیدن و هیچ چیز را حس می کند به جز مصرف ترس از اینکه برای همیشه لطفا برای به دام افتاده در یک funhouse-آینه اموات از هرج و مرج خاطرات و سردرگم تاریکی.

بیش از آن وحشتناک شکوفا, این, اجتناب, claustrophobic حس انحطاط که مادرش یادگاریبه خصوص آن را به عنوان wends راه خود را به سوی اوج سلاح سرد بافی و جنون و یک قطعه اخریک اهنگ خزنده فداکارانه شفقت. در آن لحظات پایانی جیمز' عالی کارگردان اولین نشان می دهد خود را به یک پرتره از مسئولیت و عشق است که هر کس خود را مدیون بزرگان, سال پس از سال نسل بعد از نسل یک وظیفه است که به عنوان رایج و اصیل آن را به عنوان اغلب ناراحت است با توجه به اینکه همواره نیاز به آمدن چهره به چهره با پوسیدگی است که در انتظار همه ما است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن