اشنایدر اعلام همکاری با تسلط تدارکات سیستم برای پیشبرد تلاش پلت فرم فن آوری

اشنایدر (NYSE: SNDR) یک ارائه دهنده برتر از حمل و نقل چند وجهی و تدارکات را تحت پوشش خدمات اعلام کرد همکاری خو

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

اشنایدر (NYSE: SNDR) یک ارائه دهنده برتر از حمل و نقل چند وجهی و تدارکات را تحت پوشش خدمات اعلام کرد همکاری خود را با تسلط تدارکات Systems, Inc., توسعه دهندگان جدید فناوری SaaS راه حل رهبری صنعت جانباز جف نقره بیشتر به اهرم تخصص آن سرمایه گذاری کرده در تلاش اکوسیستم.

تسلط به ارمغان می آورد به بازار متفکر™ یک ابر مبتنی بر فناوری SaaS راه حل برای بزرگ و سازمان های پیچیده ساخته شده به سوخت اتوماسیون دید و بهره وری در زنجیره تامین خود را. متفکر مدرن را فراهم می کند اتصال به اشنایدر زنجیره تامین و زنجیره تامین شرکای امکان مدیریت بهتر تصمیم گیری تخصیص منابع و به دید کلی از محصولات و فرآیندهای در سراسر سازمان در سراسر های حمل و نقل و در سراسر جریان کار.

"مشتریان ما تکیه بر ما برای ارائه ظرفیت آنها نیاز به زمانی که و که در آن آنها نیاز به آن را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن است که یک راه حل اختصاصی یک راه حمل و نقل کارگزاری یا مدیریت زنجیره تامین گفت:" علامت گذاری Rourke, مدیر اجرایی اشنایدر. "متفکر به ما کمک خواهد کرد سرعت بخشیدن به ترکیب ما دارایی و غیر دارایی جهان به نفع مشتریان ما و ما را بسیار انعطاف پذیر و حل خودکار است که اجازه می دهد تا همکاران ما برای ارائه آنچه مشتریان ما نیاز دارند."

به عنوان بخشی از این رابطه جدید اشنایدر را یک سرمایه گذاری استراتژیک در تسلط تدارکات سیستم های تامین سرمایه و تخصص به اجازه می دهد هر دو شرکت به اهرم منابع مشترک در آینده با هم کار شبیه به سرمایه گذاری خود در سال گذشته در سکوی علم است. متفکر ادغام خواهد شد با تلاش و اشنایدر مختلف دیگر خارجی ارائه سیستم پشتیبانی اختصاصی هوش کسب و کار, گزارش و دیگر فن آوری های کلیدی ابزار ساخته شده توسط اشنایدر تیم است.

"همکاری با صنعت رویایی مانند جف نقره ای کمک خواهد کرد که سرعت بخشیدن به تلاش های ما برای ساخت نسل بعدی فن آوری های حمل و نقل. این همکاری امکان ایجاد یک صنعت پیشرو TMS که مزایای اشنایدر مشتریان و صنعت بزرگ" گفت: Shaleen Devgun اشنایدر معاون اجرایی رئیس جمهور و CIO. "متفکر نه تنها به ارمغان می آورد به طور قابل توجهی افزایش بازده به اشنایدر, اما آن را نیز تبدیل به TMS انتخاب برای بزرگ و پیچیده شرکت های باربری و حمل و تدارکات ارائه دهندگان خدمات."

تسلط بر راه اندازی شد در سال 2019 توسط جف نقره و تیم خود را. در گذشته خود زندگی می کند با آمریکا Backhaulers و Coyote Logistics, نقره ای اهرمی تکنولوژی خود را دید و تیم قابلیت های خود را به درایو کسب و کار خود. این بار او توجه خود را تبدیل به کاری بسیار بزرگ و شرکت های کوچک برای کمک به آنها را رشد قابلیت های خود را و بازده.

"صنعت نیاز به یک سیستم است که به ارمغان می آورد ارزش در حالی که هنوز هم اجازه می دهد یک شرکت به بهره مندی از استفاده از خود سس راز" گفت: Jeff نقره ای, تسلط مدیر عامل شرکت. "متفکر به معنای مشترک در هر حس. ما در حال ایجاد یک همکاری استراتژیک در تسلط و اشنایدر تیم برای رسیدن به تعالی عملیاتی و سرعت و بهینه تخصیص منابع برای شبکه اشنایدر. اشنایدر باور نکردنی شرکت با مردم است. من عاشق چشم انداز خود را و به دنبال به جلو به کار با آنها را به عنوان آنها همچنان به عنوان یک رهبر برجسته در این فضا است."

تسلط اولیه اجرای مرحله به مرحله با اشنایدر ابتدا با آن کارگزاری را بدست آورد. با این همکاری جدید اشنایدر ادامه خواهد داد برای کشف فرصت های در حال انجام است که سرعت همگرایی آن دارایی و غیر دارایی قابلیت های.

در مورد اشنایدر

اشنایدر برتر ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش خدمات. ارائه یکی از گسترده ترین مجموعه در صنعت اشنایدر شامل راه حل های منطقه ای و مسافت های طولانی از توقیف کامیونی حامل, تسریع, اختصاصی, به صورت فله, وجهی, کارگزاری, انبارداری, مدیریت زنجیره تامین و تدارکات پورت.

با نزدیک به 5 میلیارد دلار در درآمد سالانه اشنایدر شده است با خیال راحت ارائه برتر تجربه مشتری برای بیش از 80 سال است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اشنایدر بازدید Schneider.com

در مورد تسلط

شیکاگو مبتنی بر تسلط تدارکات Systems, Inc. راه اندازی در سال 2019. تسلط تاسیس شد توسط جف نقره که تکنولوژی ها و سیستم تیم را پیگیری برخی از بزرگترین شرکت های لجستیک در آمریکای شمالی برای بیش از چهار دهه است. متفکر™ جامع رایانش ابری SaaS, حمل و نقل, سیستم مدیریت (TMS) ساخته شده است از زمین تا توسط یک تیم از 120 مهندسین و طراحان و برنامه نویسان کمک زیادی شرکت های باربری و حمل و تدارکات ارائه دهندگان خدمات مدیریت پیچیده نیازهای حمل و نقل کارآمد منسجم و راه های هوشمند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تسلط بازدید Mastery.net.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن