هنگامی که سایت خود را تعطیل: چگونه دمای بالا تحت تاثیر قرار استفاده نشده و مواد ،

پزشکی قانونی مشاوره متخصص و مدیر عامل تشخیص گروه در لس آنجلس / کالیفرنیا کریس Kahanek مورد بحث سایت تعطیل و اث

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

پزشکی قانونی مشاوره متخصص و مدیر عامل تشخیص گروه در لس آنجلس / کالیفرنیا کریس Kahanek مورد بحث سایت تعطیل و اثر درجه حرارت بالا می تواند بر روی مواد استفاده نشده.

مصالح ساختمانی رو به زوال به طور طبیعی از طریق هر دو استفاده روزانه و منظم قرار گرفتن در معرض, اما آنها نیز در معرض تخریب در طول نصب و راه اندازی در سراسر خدمات و ذخیره سازی نامناسب. تولید کنندگان درک طبیعی نرخ زوال خاص خود مواد در حالی که در ذخیره سازی به طوری که آنها مجموعه ای از ذخیره سازی مورد نیاز در درون خود ویژگی های اطلاعات مواد ورق به راهنمای حمل و نصب. این ممکن است شامل عوامل محیطی مانند حداکثر قفسه زندگی جهت گیری رطوبت محدوده اشعه ماوراء بنفش (UV) قرار گرفتن در معرض نور یا درجه حرارت مشخص شده.

هنگامی که ما نگاه نزدیک نامناسب در درجه حرارت ذخیره سازی انواع مختلفی از مواد بسیار آسیب پذیر: سیستم های سقف های آب و هوا مقاومتی, موانع مایع سرد-اعمال ضد آب غشاء و ترافیک پوشش. به عنوان یک قاعده مصالح ساختمانی نیاز به ذخیره می شود و در مناطقی که سرد و خشک و تهویه مناسب و با حداقل مستقیم قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش. اگر مصالح ساختمانی در معرض این شرایط محیطی وجود دارد که پتانسیل قابل توجهی که ترکیبات شیمیایی ممکن است منفی تاثیر قرار خدشه در دراز مدت عملکرد و دوام.

در بسیاری از نقاط ایالات متحده برخی از مصالح ساختمانی نیاز شرطی سازی با کنترل و تنظیم درجه حرارت در طول ماه های تابستان. پس از مرحله ساخت و ساز آغاز می شود مالکان و پیمانکاران همیشه برنامه را به در و یا خارج از سایت شرطی سازی مصالح ساختمانی به ویژه هنگامی که این آیتم های در نظر گرفته شده برای نصب در کولر ماه بهار. هنگامی که ساخت و ساز کاهش می یابد و یا متوقف می شود و پیمانکاران باید با فشار به منظور ساخت مواد تنها برای مناطق کار می کنند که فعال هستند در حالی که تاخیر در هر خرید دیگر برای عدم ذخیره سازی مناسب.

هنگامی که مواد شده اند که در معرض درجه حرارت بالا در نهایت نصب صاحبان و مدیران املاک ممکن است متوجه نقص حق دور. اگر لایه های اضافی در مجمع هستند و به سرعت از نصب این مسائل بیشتر خواهد شد پنهان تشدید مشکل و پنهان کردن اولیه شود. خیلی زود پس از توجه به یک موضوع صاحبان باید تعامل کارشناسان برای تعیین تاثیر بالقوه در کوتاه مدت و دراز مدت مسائل. زمانی که مشکلات مانند اینها را نادیده گرفته و یا وصله به سرعت صاحبان املاک می تواند متحمل نوسازی عمده ای در هزینه های پایین خط خود را به عنوان دارایی در ادامه به خراب شدن از درون.

اگر مصالح ساختمانی تجربه شرایط فراتر از دستورالعمل های سازنده خود را نماینده محلی باید تماس گرفته شود به وزن در مواد بهداشتی ، تمام مصالح و مواد اولیه باید به درستی ذخیره می شود به اطمینان حاصل شود در دراز مدت عملکرد و جلوگیری از ضایعات مواد. معماران و مهندسین و صاحبان باید اطمینان حاصل شود که پیمانکاران باید یک برنامه به درستی محافظت و ذخیره مواد. اگر مواد ذخیره می شود و به درستی آنها باید مورد بررسی به طور کامل قبل از آنها نصب شده اند.

جزئیات کامل ما کاغذ سفید برای یادگیری, بهترین روش برای مبارزه با دمای مسائل مربوط به ساخت و ساز در طول خاموش کردن.

مطالب مرتبط

هنگامی که سایت خود را تعطیل: چگونه باران بر استفاده نشده و مواد ،

یادگیری مور در مورد این سری:
پس از شروع اجتماعی فاصله دستورالعمل های ساخت و ساز در سراسر جهان تعطیل در حالی که بسیاری از سایت های ساخت و ساز با توجه به سرعت پایین حتی در حال حاضر. این ساختمان برگ مواد در معرض مستقیم آب و هوا بر روی سایت باعث وخامت قابل توجهی در یک زمان کوتاه است. در این سری ما به بررسی بیشتر خورنده و آب و هوا شرایط را برای استفاده نشده مواد و مجامع و شناسایی این مواد بیشتر در معرض زوال در آتن است که طول می کشد هفته یا ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن