صربستان را Vucic پشت پایین در coronavirus مقررات منع رفت و آمد پس از بلگراد تظاهرات

پس از معترضان به نقض پارلمان صربستان قدرتمند Aleksandar Vucic نشان داد که یک حکومت نظامی نمی خواهد دوباره به ر

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

پس از معترضان به نقض پارلمان صربستان قدرتمند Aleksandar Vucic نشان داد که یک حکومت نظامی نمی خواهد دوباره به راه افتادند. او همچنین محکوم کرد یک مرد جوان که خشم در صربستان را همه گیر پاسخ ویروسی رفت.

صربی جمهور Aleksandar Vucic سرزنش افراط گرایان جنایتکاران و مشخص نیست سازمان های اطلاعاتی خارجی برای یک شب ناآرامی در بلگراد که دیدم گروهی از معترضان نقض ساختمان پارلمان. این اعتراض باعث شده Vucic را زودتر اعلام کرد که این کشور معرفی خواهد مختلف مستند اقدامات از جمله گسترده حکومت نظامی به عنوان صربستان چهره سنبله از coronavirus موارد است.

معترضان را سرزنش دولت برای گسترش عفونت با اشاره به تصمیم مقامات برای لغو تمام محدودیت های همه گیر در ماه گذشته. Vucic اصرار کرده بود هل دادن جلو با 21 ژوئن انتخابات پارلمانی که دیدم pro-Vucic احزاب نمره یک پیروزی قاطع. رویداد مهم ورزشی از جمله مسابقات تنیس و در سطح بالای فوتبال بازی برگزار شد در مقابل هزاران نفر از طرفداران. بسیاری نیز از دولت را متهم به fudging اطلاعات رسمی و کم اهمیت جلوه دادن خطر به منظور برگزاری انتخابات.

'تنها یک معجزه' برای جلوگیری از مستند

در روز پس از انتخابات, اما, بالا, مقامات پزشکی و Vucic خود را مطرح زنگ بیش از یورتمه رفتن عفونت و افزایش فشار بر این کشور را بی اثر سیستم بهداشت و درمان. در روز سه شنبه Vucic اعلام کرد: تجمع بیش از پنج نفر خواهد بود ممنوع شروع و روز چهارشنبه که یک حکومت نظامی خواهد بود دوباره به راه افتادند از جمعه شب تا شنبه صبح اما مشخص نیست اگر این تصمیم می توانست به کل کشور است.

در آن زمان Vucic همچنین گفت که "فقط یک معجزه" می تواند در جلوگیری از بازگشت از coronavirus اقدامات است.

با جمعیت جمع آوری قبل از ساختمان پارلمان در اعتراض به این حرکت راهپیمایی تشدید در ساعت-طولانی خشونت که دیدم حداقل 43 افسران پلیس و 17 معترضان زخمی شدند به گفته مقامات. پلیس با استفاده از مقادیر زیادی از گاز اشک آور و پنج وسایل نقلیه پلیس بودند به آتش کشیدند.

Protesters holds up a tear gas canister (Getty Images/AFP/A. Isakovic)

برخی از معترضان انداخت و لگد کپسول های گاز را به سمت پلیس

Vucic گفت: "احتمالا" هیچ منع رفت و آمد

پرداختن به خبرنگاران در چهارشنبه Vucic گفت که او به تعویق انداختن یک سفر دیپلماتیک به نشان می دهد که او نه به خاطر ترس از ناآرامی.

ادامه مطلب: Aleksandar Vucic صربستان را stabilocrat

او همچنین گفت که این کشور اورژانس coronavirus شورای امر "احتمالا" جلوگیری از جدید منع رفت و آمد. او همچنین گفت که بدن که شامل نخست وزیر آنا Brnabic و وزیر بهداشت Zoran Loncar که هنوز معرفی دیگر ضد عفونت اقدامات است.

'میآید این است که برای شما'

Vucic نیز خواسته عمومی به "قهرمانان" از معترضان که ثبت شد انتقاد از دولت در جریان ناآرامی ها. او به ویژه شدت انتقاد کرد و در یک مرد جوان که پیام از عزاداری برای پدر خود که از معترضان معتقد بودند از COVID-19 رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی. مرد گفت: پدر خود را از دست داده و زندگی خود را به این دلیل که بیمارستان او قرار داده شده کافی نیست هواکش با وجود دولت "لاف زدن" از صربستان با داشتن اندازه کافی از دستگاه تنفس به دور است.

"میآید این است که برای شما من می دانم که شما افتخار خواهد بود" این تجمع اعتراضی گفت: در طول پخش زنده از مرکز شهر بلگراد است.

Vucic را رد کرده و ادعا می کند در کنفرانس مطبوعاتی خود توصیف معترضان به عنوان یک جنایت کار محکوم با "بسیار بد گذشته است."

"من فقط می خواهم به اطلاع شما که این آشکار آشکار دروغ یک دروغ آشکار است که فقط خوفناک او گفت:" این ادعا که این بیمارستان در زمون این شهرستان فقط در خارج از بلگراد را به اندازه کافی هواکش.

جدید انتظار می رود که تظاهرات برای شب چهارشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن