جولای سال 2020 باید جریان: یک کریستوفر مهمان ماراتن در Hulu

اگر شما به دنبال چیزی برای شکستن قرنطینه تابستان افسردگی شما بدتر از دوز Eugene Levy and Catherine o'hara.به ن

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

اگر شما به دنبال چیزی برای شکستن قرنطینه تابستان افسردگی شما بدتر از دوز Eugene Levy and Catherine o'hara.

به نحوی ژوئن در حال حاضر تبدیل به جولای—بنابراین یک بار دیگر کشت جدید جریان عرضه وارد بر روی سیستم عامل مانند Netflix, HBO و آمازون است. مثل همیشه عرضه فراوان هستند—اما یک گزینه است که به وضوح در نشان می دهد. با تمام Christopher Guest-کارگردانی فیلم های آینده به Hulu, شما می توانید از مرحله یک مینیاتور ماراتن—و راستش آن زمان هرگز بهتر است.

Waiting for Guffman (1997), بهترین نمایش (2000), A Mighty Wind (2003) و برای نظر خود را (2006) همه در دسترس هستند در Hulu, از شنبه. اگر چه Hulu انتخاب کامل نیست ویترین از مهمان کاراین است که ستون فقرات شیرکه او نوشت و ستاره دار در این است که شاید قابل توجه ترین گم شده و ورود به آن را بیش از رضایت بخش نمونه.

شاید بیش از هر چیز این فیلم ها نشان دهنده برخی از مهمان گرمترین و جذاب ترین کار است. Waiting for Guffman و توانا بادبه ویژه نشان دادن حساسیت نسبت به افراد خود را حتی به عنوان آنها سیخ آنها. این mockumentary می تواند در بدترین حالت آن تکیه می کنند uninspired پستی به عنوان یک منبع برای کمدی—اما آنچه در مجموعه مهمان کار جدا است چگونه کاملا و غیر قابل انکار جذاب آن است. این یک تمایز مهمان مدیون حداقل در بخشی خود را مکرر co-writer و شرکت ستاره Eugene Levy.

در Waiting for Guffman, مهمان نقش چوب پنبهای St. Clair که خم در ساخت راه خود را به عقب به برادوی است. لوی نقش winkingly نام دندانپزشک دکتر آلن مروارید—یکی از نا امید کننده بلین میسوری محلی چوب پنبهای کست در میهن پرستانه خود را در موسیقی revue قرمز و سفید و بلین. به عنوان Allan, مالیات, چشمک پشت comically عینک ضخیم—یک برروی آن بکشید کننده در میدان مصمم به پیدا کردن چیزی عمیق تر و هنرمندانه تر در درون خود.

یک crueler جفت از نویسندگان را juiced دکتر آلن مروارید برای هر cringeworthy کمی از کمدی پالپ تا زمانی که وجود دارد هیچ چیز باقی مانده است. اما با Waiting for Guffman, مهمان و, مالیات, مجموعه چه خواهد تبدیل به یک سنت برای فیلم های خود را: لوی شخصیت به ظاهر نا امید کننده رانده می شود یک پایان خوش.

است که می گویند که Waiting for Guffman و مهمان-Levy فیلم ها آمد که پس از آن را نمی سرگرم کننده را از لوی شخصیت های. بدون توجه به آنچه در جهان مهمان و مالیات را—می شود آن را به کار تئاتر جهان پر افاده سگ نشان می دهد محافل و بلبل و بی کس عامیانه صحنه موسیقی یا ذهن بیحس کننده هیجان اسکار تعقیب—نوشتن duo روشن می سازد که آنها می دانند که چگونه ذاتا مضحک زمین و ساکنان آن هستند. اما آنها همچنین می دانند که بزرگترین آنها می خندد می توانید دریافت خواهد بود منتقله از زودگذر همدلی است.

به طور کامل درک کنند که چرا این شخصیت ها و انجمن های خنده دار, شما باید آنها را یک کمی جدی است. شما باید به حداقل معمولی ریشه آنها را. از پرش این فیلم ما را به خنده نه تنها در حرف بلکه در خودمان برای مراقبت حتی fleetingly در مورد آنها. به همان اندازه به عنوان مهمان و لوی عشق را سرگرم کننده از شخصیت خود را که اغلب در اعتماد به نفس و خود آگاهی آنها نیز به وضوح آنها را دوست دارم.

مانند در بهترین در نمایشآن می شده اند به اندازه کافی خنده دار به مسخره در چه احمقانه نورویچ تریر دست زدن به زن و شوهر جری و کوکی Fleck (لوی و کاترین اوهارا) برای نگرانی که جری را تحت اللفظی دو پا چپ می تواند پیچ تا جایزه خود را پوچ Winky شانس در برنده روبان آبی. اما آنچه در این فیلم در واقع یک آرام سکته مغزی از نبوغ: به جای فقط خنده جری Fleck شما هم واقعا امید در برابر همه دلیل که او غیر روحانی کردن برخی از علاقه داشتن به رفت و آمد و مرحله یک غیر محتمل برنده شوید.

این فیلم نیست همه لزوما کامل—اگر چه بهترین نمایش در می آید نزدیک. برای توجه شما می توانید کمتر احساس نافذ نسبت به دیگران و توانا باد در غیر این صورت نزدیک به کامل فیلم dampens آن خاتمه با transphobic شوخی که علاوه بر اینکه unfunny احساس می کند به طور کامل خارج از محل. اما به طور کلی این فیلم در حال لذت بخش, جفت شدن پژمرده نوشتن با side-splitting اجرای برنامه از مجموعه بازیگران مانند Bob Balaban, Parker Posey, Jennifer Coolidge, Michael McKean و جین لینچ.

نیز وجود دارد یک متعالی لذت به تماشای این فیلم به عنوان یک نمایشگاه از مالیات و o'hara کار هم از طریق سال ها تنها چند ماه پس از Schitt نهر قطره قطره پیچیده آن ستارگان را اجرا کنید. آن را دلگرم کننده به تماشای این دو ایجاد یک دوستی و بر روی صفحه نمایش شیمی که یک روز تبدیل به پایه و اساس چنین شاهکار—تقریبا برای یک لحظه مثل تماشای یک فیلم.

و فراموش نکنیم که این فیلم نیز اسیر برخی دیگر مهمان مکرر همکار اواخر Fred Willard را بهترین اجرای. در Waiting for Guffmanاو با بازی کاترین اوهارا شوهر—نیمی از یک عامل سفر اواز یا موسیقی دو نفری که هرگز چپ, Blaine, Missouri, صرفه جویی برای یک سفر برای یک آلت تناسلی جراحی کاهش. در بهترین نمایش, ویلارد بود گردیده crack-up به عنوان بی اعتنا مفسر باک Laughlin. (بهترین خط من درست نظر: "حالا به من بگویید کدام یک از این سگ ها آیا شما می خواهید خود را به عنوان گیرنده گسترده در تیم فوتبال خود را?") در توانا باد, او با بازی folk-music manager مایک لافونتن که اولویت اصلی بود و در واقع احیای خود طنزهای حرفه ای—و عبارت "سازمان بهداشت' اتفاق افتاده است ؟ " و در خود را در نظر گرفتن, ویلارد به سرقت برده و تقریبا هر صحنه او در ظاهر به عنوان faux-hawked روزنامه نگار چاک که تمایل برای افراد مشهور وسیله است outmatched فقط توسط توانایی های خود را به آمده تا با نامناسب ترین یا بی اعتنا سوال ممکن است.

این فیلم را به صورت نور و خوش فکر فرار از تابستان که به نوعی احساس می کند هر دو بی پایان و مانند آن حتی آغاز نشده است. برای چند ساعت شما امیدوارم فراموش نکنید که در آن شما هستند. و در این روند شما را ببینید یوجین لوی در بسیاری از خنده دار کلاه گیس و پروتز. مهمتر از این یکی:

مشاهده مبارک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب